botiga de roba
Moderador: Airald
- josepgts
- Presentats
- Entrades: 139
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
- Ubicació: Rubi
botiga de roba
hola a tots
Algú coneix un loc "baratu" per comprar roba a barna o voltants, jo conec outletmoto, però hi ha poca varietat.
tinc dos problemes el primer que desde que vaig aparcar la moto fins ara he guanyat molta masa muscular, però de moment la he posat tota a la pantxa pendent de distribuirla a on toca :D i ara em trobo que la jaqueta d'estiu que es tipus "torera" tot i que si no respiro encara em corda en quant pujo a la moto s'em puja i ensenyo el melic, osigui que o hem compro algo de la meva mida, o vaig amb la d'hibern i em moro de calor, o em faig un piercing per fer bonic, perque l'imatge del meu melic amb la pelusilla de la samareta fa mal fecte :D i el segon problema son com sempre els diners.
gracies
Algú coneix un loc "baratu" per comprar roba a barna o voltants, jo conec outletmoto, però hi ha poca varietat.
tinc dos problemes el primer que desde que vaig aparcar la moto fins ara he guanyat molta masa muscular, però de moment la he posat tota a la pantxa pendent de distribuirla a on toca :D i ara em trobo que la jaqueta d'estiu que es tipus "torera" tot i que si no respiro encara em corda en quant pujo a la moto s'em puja i ensenyo el melic, osigui que o hem compro algo de la meva mida, o vaig amb la d'hibern i em moro de calor, o em faig un piercing per fer bonic, perque l'imatge del meu melic amb la pelusilla de la samareta fa mal fecte :D i el segon problema son com sempre els diners.
gracies
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Totalment d'acord! Aquest dissabte hi pugen a donar una ullada. Així, a part d'anar de compres, dones una volteta en moto! O, a part de donar una volteta en moto, vas de compres! Tot depèn de com t'ho miris, jejeje.Steelman ha escrit:La solució crec que la tens una mica cap als Pirineus i anar a Andorra :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Rickyii
- Presentats
- Entrades: 178
- Membre des de: dt. feb. 06, 2007 12:30 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
Re: botiga de roba
Ostres, pensava que era a l'únic que li passava !! (je je je...)josepgts ha escrit: he guanyat molta masa muscular, però de moment la he posat tota a la pantxa pendent de distribuirla a on toca :D
Si pots, ves cap a Andorra i torna vestit, val la pena.
Salut !!
Hola que tal? hola que tal...
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
- josepgts
- Presentats
- Entrades: 139
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:58 am
- Ubicació: Rubi
es al carrer pallars 65, està en la primera planta i es molt rara però tenen coses molt be de preu, lo que no tenen es massa varietat.
la web es www.outletmoto.com/
la web es www.outletmoto.com/