La primera és la GIVI T480 TANKLOCK:

Aquesta bossa, la veritat que està molt ben acabada, té una capacitat raonable, de 14 a 22 litres, i inclús a la part superior té un espai destinat al GPS i així et pots estalviar el suport.
Porta un nou sistema d'anclatge que es colla directament amb els cargols del tap del combustible, i es veu molt fàcil i segur d'utilitzar. El què més em fa patir, és que el diposit de la Explorer fa molta pendent i té molts i molts angles, i al igual o potser amb major mesura, em fa por que sembli un ovni anclat a sobre el dipòsit.
El preu d'aquesta és de 113.
Y l'altre és la ORIGINAL DE LA CASA TRIUMPH:

El problema d'aquesta és que personalment no l'he vista, però com podeu veura a la foto s'aprecia una bona qualitat, i evidentment queda molt ben integrada en el dispòsit ja que porta un arnés especial. També s'ha de dir que és un xic més petita, aquesta està entre els 15 i els 18 litres, i el preu......el preu de la bossa i l'arnés, és de 215€ :eyes , però a la botiga s'han estirat molt al igual que la resta d'accesoris, i em sortiria només 59€ més cara que la Givi.
M'agradaria que em donguessiu els vostres consells i comentaris, i que m'ajudessiu a decidir, ja que dilluns tinc de fer efectiva la compra.
Salutacions!!!