Botes Dainese Virunga

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
Quim
Presentats
Entrades: 11
Membre des de: dv. maig 11, 2007 10:18 pm
Ubicació: Esplugues de Ll.

Botes Dainese Virunga

Entrada Autor: Quim » dg. juny 10, 2007 10:28 am

Fa temps que vull comprar unes botes touring pero no trobo res que em faci el pes. He probat algunes Dainese(D23) i Alpinestar(Web) pero noto que no m'agafen prou be el turmell. M'agraden les botes offroad per la quantitat de sivelles i estetica pero me les van desaconsellar per a la Versys per la seva rigidesa i falta de sensibilitat en la planta.

Avui he tornat a Motocard i he vist aquestes Dainese Virunga per 189,95€ que segurament baixarien a 160 a Andorra. Les trobo de millor qualitat que les D23 i WEB, portant aquestes Goretex.

Imatge

Unes preguntes per vells motards i offroads
- Alguna experiencia amb aquestes botes?
- Com veieu l'us d'aquesta bota per la Versys? Es una mica mes alta de canya que les touring habituals i amb la sola una mica mes rigida.
- Que tal la membrana D-dry en botes? Experiencies?

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. juny 10, 2007 12:14 pm

La membrana D-dry diuen que va molt bé. Però clar, depènd de la suor que facin els peus. :roll:

La bota en si fa molt bona pinta. Jo de tu faria una cosa: les compraria a la tenda del Xavi Cardelús i les aniria a provar una estona. Si veus que no van bé per ser massa rígides, les tornes i que et tornin els calers. Suposo que amb això no tindràs cap problema. :)
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. juny 12, 2007 5:54 pm

Jo en la sortida que varem fer amb la natalia al pont de maig, vaig trencar les botes pujant al col d´aspin de nit, amb els peus a terra.

Fa temps que busco unes que em facin al pes i de moment , a reus i andorra no he trobat res :(

de moment vaig amb botes de muntanya :(
Ex ...moltes coses

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dv. juny 15, 2007 5:56 pm

jo les tinc i les porto mes aviat per anar per camins, van de conya, no pesen res i son molt flexibles, però també rigides als costats, al cap d´una hora ja estàn donades.

Fa un any que les tinc i están com noves.
Recomenables 100%

si tapen el fred, no t´ho puc dir , doncs tinc una moto amb calefacció als peus.

no son estanques al 100%, però s´aixuguen de seguida. :wink:son les que porta mes gent per anar amb quads..... :arrow:
Imatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”