Entrada
Autor: Trencaferro » dt. oct. 02, 2012 11:39 am
[quote user="STELVIO 00" post="213973"][quote user="Trencaferro" post="213963"]Sr. Steelman, ja que està tant posat a tocar el què no sona i a "picar" al personal", ;) avui baixant la collada de Toses se m'ha fet de nit i estavem a menys de 9 graus. Evidentment i tot i que els punys calefactats van a la perfecció, començo a veure la necessitat imperiosa de comprar-me uns guants d'hibern, i unes botes noves, ja que les Alpinestars que tinc, la del peu esquerre se m'ha trencat per la costura degut a a fricció amb la palanca de cambi, provocant-me un forat el qual pot arrivar a ser un colador el primer dia que ensopegui pluja :enfadat
Per lo tant, i com que l'armilla reflectant ja és de la marca, estic buscant la col.lecció de roba i accesòris Triumph d'hivern però no els trobo. no saps pas tu que ets un expert en posar la mel als llavis algun lloc on pugui trobar això i bé de preu???
Moltes gràçies :cerv
P.D. Si m'ho troves potser dijous et faig una visita a la feina, jajajaja ;)[/quote]
Es necesari que TOT sigui Triumph ??? Oseaaaaa :mrgreen:[/quote]
Nooooo, jajajajaja.
Simplement ahir vaig anar a Andorra i vaig estar mirant els Alpinestars, i com que crec que els de la marca anglesa els hi fabriquen ells, simplement volia comparar preus i disseny, i aprofitar que la setmana vinent tinc d'anar a Barcelona i donar una ullada a la boiga a veure què m'ofereixen.
Ara vaig amb uns guants sense marca de 19€ d'Andorra, però aquests dies quan he plegat pel mati a la feina hi ha hagut matins que no hem superat els 3 graus. Pel tros que tinc de la feina a casa no tinc emps d'escalfar els punys, però si per quedar amb les mans congelades. Ara vull uns bons guants d'hibern, potser així m'estalvio de posar manoples, però que si s'hi han de posar s'hi posen, ja ho veurem.
EDITO: si tens alguna sugerència de qualsevol altre marca, t'ho agraïré.
Salutacions.
Trencaferro l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. oct. 02, 2012 11:40 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.