fa temps que estava buscant soports per posar maletes laterals a la meva xt; com que m'ha estat dificil de trobar-ne pos m'els he fet jo mateix ( quin remei!).
Després de mesurar, jugar al tetrix, dibuixar, soldar, foradar, roscar, fer-me una bona truita d'aspirines... ja els tinc.
Bé encare falten retocs, pintar-los...

Les primeres impressions: la meva barca nevega millor amb vent i ones que la meva moto amb els soports i les maletes! Bufala com és nota el vent, avui he passat per l'autopista i a part d'una reducció de velocitat d'uns 15-20km m'ha costat dominar-la, també feia força vent però per això la proba.
Noto la falta de potència de la xt, de fet li faltarien uns 10cv per anar bé amb les maletes i avui anaba de buit!
Per ciutat i a vaixa velocitat ja no hi ha problema, aqui però em sembla que porti una goldwing doncs l'amplada amb les maletes és exactament d'un metre.
Puc retallar tub i baixar l'amplada a 92cm com a màxim, no sé si amb aquests 8 cm hi notaré gaire diferència, (vull dir que m'és una feinada retallar, soldar, pulir)

Bé, els que teniu maletes laterals com us van? hi heu notat gaire diferència? estabilitat, resistència a l'aire, comoditat...
Gandalfxt
V'ssssss