- les originals de plastic i com a molt les tapes d'alumini
- Les Holan Nomada Pro completament d'alumini (Web)
La resta (Trekker, swmotech, heppco,.... ) les descarto pq esteticament no m'agrada que quedin tant separades sobretot de la part del escapament, i almenys aquestes dues son les que he vist que queden millor integrades.
Per per mes que li dono voltes al tema em queda el dubte que per la diferencia de preu no se si em val la pena les Holan o no. El preu de les originals amb bosses incluides ronda els 600€ i les Holan amb les bosses i tancaments passa dels 900€.
No he de fer cap viatge epic d'aquells de fer la volta el mon en plan Miquel Silvestre, els viatgets que fare sera com a molt de dues setmanes i per zones mitjanament civilitzades evitant fotrem en merders com pistes i selves amazoniques i per això tinc el dubte que si treure realment el profit que sen pot treure de les d'alumini.
Eteticament m'agraden les dues, sempre queda mes "canyero" les d'alumini pero no se fins a quin punt poden ser mes practiques que les originals.
Que en penseu?
Els que les porteu d'alumini,... que us va empenyer a triarles respecte a les originales de la moto o algunes de plasticot com les Givi de tota la vida?
Unes fotos:
originals

Holan Nomada PRO