Quin oli poseu els que teniu Honda Deauville 650?
Moderador: Airald
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
Quin oli poseu els que teniu Honda Deauville 650?
Doncs això. M'agradaria saber quin tipus d'oli i si podeu, quina marca d'oli poseu a les vostres motos, especialment els que teniu Honda Deauville 650. Ho dic perquè és una mecànica un xic més antiga que les modernes bicilíndriques i potser això deu influïr.
Gràcias per endavant.
V'ssssssssssssssssss
Gràcias per endavant.
V'ssssssssssssssssss
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
El que has de fer és no posar-li oli... així es va acostumant mica en mica, i si no pregunta-li a la meva Deauvillina, que va anar una temporada sota mínims... :roll: :roll: :roll: :roll:
L'única vegada que li vaig canviar jo li vaig posar un 15W50, si no vaig equivocat... i bé, anava igual de "bé"!!!
Això si, mira de canviar-li també el filtre, que no és cap capital i sempre anirà millor!
Fins aviat!
El que has de fer és no posar-li oli... així es va acostumant mica en mica, i si no pregunta-li a la meva Deauvillina, que va anar una temporada sota mínims... :roll: :roll: :roll: :roll:
L'única vegada que li vaig canviar jo li vaig posar un 15W50, si no vaig equivocat... i bé, anava igual de "bé"!!!
Això si, mira de canviar-li també el filtre, que no és cap capital i sempre anirà millor!
Fins aviat!

- Gerard
- Presentats
- Entrades: 440
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 5:39 am
- Ubicació: La Garriga ( Bcn )
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Bravo
- Presentats
Moltes gràcies a tots. Potser si que faré com l'Steelman, que m'ho facin al taller. Encara que em sap greu perquè m'agrada tota això de la mecànica. El que no m'agrada és ficar la pota i trencar aò que funciona, que a vegades m'ha passat. Així, doncs, Carles, mai vas reomplir d'oli la teva Deau?. La veritat és que quan me la vaig quedar, vaig mirar el nivell i com si res, i l'anterior propietari havia canviat oli i filtre 3.000 Km enrere i no hi havia pas reomplert.
Quina diferència hi ha entre un SAE 10W40 i un 15W50?. Crec que era algo així com la viscositat i les temperatures ideals de funcionament. Va, aclariu-me això una miqueta, sisplau.
V'ssssssssssssssssss
Quina diferència hi ha entre un SAE 10W40 i un 15W50?. Crec que era algo així com la viscositat i les temperatures ideals de funcionament. Va, aclariu-me això una miqueta, sisplau.
V'ssssssssssssssssss
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Jo pel que tinc entès, un 10W40 significa que l'oli funciona perfectament entre 10 i 40 graus de temperatura ambient. Jo tenia una DV 650 i sempre li posava 10W40. La marca? No en comprava cap d'especial. Si l'únic que has de fer és posar una mica d'oli perquè ha baixat el nivell, jo de tu ho faria jo mateix. Si s'ha de canviar tot l'oli o el filtre, t'aconsello que ho facin els del taller.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Mell
- Presentats
- Entrades: 158
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 10:38 pm
- Ubicació: Manresa
HOLA Bravo!
jo també tinc una Deauville 650 del 2001. Et copio un post que vaig posar en un altre foro ja fa un temps:
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Pues chicos, ésta ha sido la primera revision que he hecho yo mismo (a los 20.000km), y por supuesto a MI YA NO ME ENGAÑAN MAS!!!!!
he tardado 2,5 horas i me he hecho la revision de los 22.000 completa.
Excepto el aceite, estos han sido los recanvios que he comprado en la cadena MARVEA (en catalunya tienen 4 tiendas), y como podeis ver, los precios no se parecen en nada a los oficiales de HONDA
4 bugias NGK DPR8ea-9........3,90e las 4
1 litro de aceite notul hd80 w90 para cardan........12e (tengo para 3 canvios)
1 filtro aire hiflofiltro HFA 1609............33e
1 filtro aceite F-301................ 5,90e
5l aceite carrefur 5w-50...............19.30 (tengo para 2 canvios) (y se de buena tinta que es de muy buena calidad, al igual que he leido en alguna comparativa de aceites) (el castrol syntetico en Marvea me costava 54e y eran 4litros).
la revision que le hice a los 10.000 (que fue cuando me compre la moto i la quise revisar a fondo) ME XUFLARON 320EURINES!!!!!
AHORA ME HA COSTADO 74,10E , i tengo aceite para otra revision
LADRONES
pd. y encima se como he dejado la moto y he difrutado de lo lindo viendo lo simple que es hacer estas chapucillas, si es que lo que te puedas hacer tu mismo....
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
ESPERO QUE ET SERVEIXI!!
Pues chicos, ésta ha sido la primera revision que he hecho yo mismo (a los 20.000km), y por supuesto a MI YA NO ME ENGAÑAN MAS!!!!!
he tardado 2,5 horas i me he hecho la revision de los 22.000 completa.
Excepto el aceite, estos han sido los recanvios que he comprado en la cadena MARVEA (en catalunya tienen 4 tiendas), y como podeis ver, los precios no se parecen en nada a los oficiales de HONDA
4 bugias NGK DPR8ea-9........3,90e las 4
1 litro de aceite notul hd80 w90 para cardan........12e (tengo para 3 canvios)
1 filtro aire hiflofiltro HFA 1609............33e
1 filtro aceite F-301................ 5,90e
5l aceite carrefur 5w-50...............19.30 (tengo para 2 canvios) (y se de buena tinta que es de muy buena calidad, al igual que he leido en alguna comparativa de aceites) (el castrol syntetico en Marvea me costava 54e y eran 4litros).
la revision que le hice a los 10.000 (que fue cuando me compre la moto i la quise revisar a fondo) ME XUFLARON 320EURINES!!!!!
AHORA ME HA COSTADO 74,10E , i tengo aceite para otra revision
LADRONES
pd. y encima se como he dejado la moto y he difrutado de lo lindo viendo lo simple que es hacer estas chapucillas, si es que lo que te puedas hacer tu mismo....
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
ESPERO QUE ET SERVEIXI!!
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Mell
- Presentats
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Encara no tinc moto, jove!!!!!! :(Mell ha escrit:Hola Randy! Com tens lo teu (la moto vull dir)
....es que ahir vaig descubrir una carretera per"passejar" amb moto, MOLT XULA a la Serra del CADI..... 8) (fins hi tot té alguna rampa de mes d'un 20% :shock: ....
:!:
Ja t'ho faré saber quan la tingui, no pateixis. Que m'has de portar per aquestes rampes del 20%, ¿eh???? :castell

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
Steelman, has de dir al gs12_red que et porti a fer rampes, ara que portes una trail. Rampes com aquesta:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

- Bravo
- Presentats
Moltes gràcies, Mell. De totes formes, l'oli 5W50 no és per cotxes?. Com que no se ben bé qué es el que li haig de fer, probablement la porti a que em facin la revisió complerta i desprès ja em buscaré la vida jo solet, una vegada ho tingui tot canviat. O teniu altre opinió?. S'admeten suggeriments. Estic més perdut "que un pulpo en una feria".
V'sssssssssssssssss
V'sssssssssssssssss
- Mell
- Presentats
hola Bravo,
a la nostra moto hi va d'allo mes bé el 5-50, que és tant per baixes com altes temperatures. Si tinguessim una moto de molt altes prestacions (revolucions) parlariem d'una altre tipus d'oli "mes especial". Sé de gent que porta mes de 70, 80 i fins i tot 90.000km amb motors del nostre tipus (bicilindric i baixes revolucions) amb aquest oli i no han tingut mai cap mena de problema.
Les Deauvilles 650 es caracteritzen per no consumir ni un gram d'oli. i si ti fixes, si fas el canvi cada 6.000km com diu el manual, quan el canvies esta en perfectes condicions....tant bones que a la mateixa casa honda m'haconsellen que faci el canvi cada 10-12.000 km.
L'oli Carrefour, te un avantatge i un inconvenient respecte altres olis de "MARCA":
inconvenient: diriem que no és al 100% "pata negra"
aventatge: els stocks d'oli d'aquesta cadena tenen una molt alta rotació, pertant sempre és un oli mes nou amb una data de caducitat mes llunyana.
tu mateix, ets lliure perdecidir.
Steelman, és la carretera que va de Berga-Vallcebre-Gosol, nomes dirte que en comptes d'asfalt normal, l'asfalt és fet de cimen rugos per no patinar... :shock:
a la nostra moto hi va d'allo mes bé el 5-50, que és tant per baixes com altes temperatures. Si tinguessim una moto de molt altes prestacions (revolucions) parlariem d'una altre tipus d'oli "mes especial". Sé de gent que porta mes de 70, 80 i fins i tot 90.000km amb motors del nostre tipus (bicilindric i baixes revolucions) amb aquest oli i no han tingut mai cap mena de problema.
Les Deauvilles 650 es caracteritzen per no consumir ni un gram d'oli. i si ti fixes, si fas el canvi cada 6.000km com diu el manual, quan el canvies esta en perfectes condicions....tant bones que a la mateixa casa honda m'haconsellen que faci el canvi cada 10-12.000 km.
L'oli Carrefour, te un avantatge i un inconvenient respecte altres olis de "MARCA":
inconvenient: diriem que no és al 100% "pata negra"
aventatge: els stocks d'oli d'aquesta cadena tenen una molt alta rotació, pertant sempre és un oli mes nou amb una data de caducitat mes llunyana.
tu mateix, ets lliure perdecidir.
Steelman, és la carretera que va de Berga-Vallcebre-Gosol, nomes dirte que en comptes d'asfalt normal, l'asfalt és fet de cimen rugos per no patinar... :shock:
- yosi
- Presentats
- Entrades: 16
- Membre des de: dg. gen. 21, 2007 8:51 pm
- Ubicació: Mudándome a La Vila
Castrol GPS, lo que ahora no recuerdo es si la viscosidad era el de 10 o el de 15.
Las dos veces lo he comprado en Motocard, que estaba de oferta 3x2 y los tres litros me costaban unos 16 Euros. En Honda, vale eso cada litro.
Dicen que es buen aceite, pero yo eso no sabría decirtelo porque conozco el de la freidora de casa y este para la moto.
Vsssssss desde la Costa Blanca.
Las dos veces lo he comprado en Motocard, que estaba de oferta 3x2 y los tres litros me costaban unos 16 Euros. En Honda, vale eso cada litro.
Dicen que es buen aceite, pero yo eso no sabría decirtelo porque conozco el de la freidora de casa y este para la moto.
Vsssssss desde la Costa Blanca.
Alacant, la millor terreta del mon.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Depardie ha escrit:Jo et recomanaria que sobre tot fos un oli específic per moto,
això sobre tot.
Desprès un molt bon oli es al Motul 5100, el tens amb 10W40 i 15W50.
Ens Veiem.
Estic d´acord amb en Depardie, amb els meus 40000 Kms. amb VFR 800
aquest oli es un dels millors que hi han per moto Honda., millor 15w50
a més a més quan aneu a Andorra amb cotxe....podeu portar-ne unes "quantes" llaunes... :twisted: val la pena el preu.
No poseu mai oli de cotxe a una moto amb l´embragatge amb oli, o sia: la majoria , les BMW avans portaven oli de cotxe, doncs l´embragatge es amb sec com un cotxe. :P
L´Oli de cotxe porta uns aditius anti-fricció, per reduir el consum (diuen)
aixó faría, exigin fort l´embrague que patinéssin els discs.. :evil:

- Bravo
- Presentats
Moltes mercès a tots pel vostre inestimable ajut. Penso que em decantarè pel Motul aquest. No sé, l'oli de la marca Carrefour no em fa gaire el pes, encara que tinc algún amic que ha posat tota la vida aquest oli a les seves màquines sense cap pega. El que si que em diuen és que es degrada abans.
Repeteixo: Moltes gràcies.
V'ssssssssssssssssss
Repeteixo: Moltes gràcies.
V'ssssssssssssssssss