ESTATOR
Publicat: dj. juny 06, 2013 9:51 pm
:666 El títol o començament no és el més bonic.
Ara anem al lio, el dissabte passat vaig haver de pujar a la Negreta a la grua, es va fotre l'alternador.
Això anomenat estator.
Comencem pel principi, se li va l'olla al compte voltes es posa la moto "A 200" només d'marcador, poc estona després s'atura, pares per veure que passa arrenques i no té força doncs bo li pegues una empenta i arrenca, es manté en marxa una estona no gaire i es torna a parar, seguim amb la mateixa operació i torna a arrencar.
Cridem a la grua i cap a casa a casa vam mirar i sembla que és la bateria "jod * r que sense bateria no funciona aquesta moto, no té força per aguantar" Doncs bé no era la bateria és l'estator "una peça que per norma general no sospecharías, no penseu que pels km, és una peça com les bombetes es fon ia prendre pel c * ho
El més graciós és que el dissabte cridem a la grua (molt bona ) el pitjor és que diumenge la tornem a cridar no cal dir, l'interrogatori ¿ahir se't porto la moto la grua a reparar? Si filla si però crèiem que era la bateria i no és la bateria és una altra cosa,,,,
Torna a casa torna CABREAOOOOMUUUUUYCABREAOOOO.
Però és el que té la mecanica que trenca,,, averia
Miro en aquestes pàgines del fòrum, al manual de taller.ESTATOR,,,, jod * r que els preus tenen, 300 € origuinal i 150 € pirata suposo que igual de bo, encara sort que tinc una paaaaa recanvis.
Truco per telèfon a un company (Prony) i li pregunto que pot ser, les sospites eren clares però sempre millor una altra opinió D'aquesta manera si no encert li puc dir a la dona que és el que m'han dit
:okcat Jordi a la primera. Estator o Regulador
Amb més passió que que quan ets adolescent comencés a despullar la Negreta,,,
desmunt la tapa que hi ha davant del pinyó d'atac i la canviï,,,, en la prova funciono, veurem la setmana que ve si he de trucar a la grua.
La prova amb polímer surt bé 14.20V càrrega bé la bateria,,,, L'polímer és dels xinesos per si he de culpar alguen
Per a més informació la moto és una K10 comprada a 10/01/2011, l'estator que he posat és de la moto que vaig trencar, un k8 02/01/2009 són iguals, bé un una mica torradet però molt poc no es nota , sols un xic però molt poc, de fet si arribo a posar un al costat d'un altre gairebé ni es nota
La averia tenint les peces no és molta estona i menys si és muntar i desmuntar d'un motor a un altre.
Ara anem al lio, el dissabte passat vaig haver de pujar a la Negreta a la grua, es va fotre l'alternador.
Això anomenat estator.
Comencem pel principi, se li va l'olla al compte voltes es posa la moto "A 200" només d'marcador, poc estona després s'atura, pares per veure que passa arrenques i no té força doncs bo li pegues una empenta i arrenca, es manté en marxa una estona no gaire i es torna a parar, seguim amb la mateixa operació i torna a arrencar.
Cridem a la grua i cap a casa a casa vam mirar i sembla que és la bateria "jod * r que sense bateria no funciona aquesta moto, no té força per aguantar" Doncs bé no era la bateria és l'estator "una peça que per norma general no sospecharías, no penseu que pels km, és una peça com les bombetes es fon ia prendre pel c * ho
El més graciós és que el dissabte cridem a la grua (molt bona ) el pitjor és que diumenge la tornem a cridar no cal dir, l'interrogatori ¿ahir se't porto la moto la grua a reparar? Si filla si però crèiem que era la bateria i no és la bateria és una altra cosa,,,,
Torna a casa torna CABREAOOOOMUUUUUYCABREAOOOO.
Però és el que té la mecanica que trenca,,, averia
Miro en aquestes pàgines del fòrum, al manual de taller.ESTATOR,,,, jod * r que els preus tenen, 300 € origuinal i 150 € pirata suposo que igual de bo, encara sort que tinc una paaaaa recanvis.
Truco per telèfon a un company (Prony) i li pregunto que pot ser, les sospites eren clares però sempre millor una altra opinió D'aquesta manera si no encert li puc dir a la dona que és el que m'han dit
:okcat Jordi a la primera. Estator o Regulador
Amb més passió que que quan ets adolescent comencés a despullar la Negreta,,,
desmunt la tapa que hi ha davant del pinyó d'atac i la canviï,,,, en la prova funciono, veurem la setmana que ve si he de trucar a la grua.
La prova amb polímer surt bé 14.20V càrrega bé la bateria,,,, L'polímer és dels xinesos per si he de culpar alguen
Per a més informació la moto és una K10 comprada a 10/01/2011, l'estator que he posat és de la moto que vaig trencar, un k8 02/01/2009 són iguals, bé un una mica torradet però molt poc no es nota , sols un xic però molt poc, de fet si arribo a posar un al costat d'un altre gairebé ni es nota
La averia tenint les peces no és molta estona i menys si és muntar i desmuntar d'un motor a un altre.