busco taller a prop Granollers

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
Albertm
Presentats
Entrades: 159
Membre des de: dl. juny 25, 2007 9:10 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

busco taller a prop Granollers

Entrada Autor: Albertm » dt. jul. 17, 2007 3:28 pm

Sabeu d’algun taller a prop de o a Granollers que no sigui oficial bmw per ho que amb puguin donar un bon servei ?

Quan vaig comprar la moto ja sabia de les clavades per ho estic esperant que s’acabi la garantia per trobar un altre taller.

Salutacions.

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: busco taller a prop Granollers

Entrada Autor: Llagasta » dt. jul. 17, 2007 5:03 pm

albertm ha escrit:Sabeu d’algun taller a prop de o a Granollers que no sigui oficial bmw per ho que amb puguin donar un bon servei ?

Quan vaig comprar la moto ja sabia de les clavades per ho estic esperant que s’acabi la garantia per trobar un altre taller.

Salutacions.
Hola albert:

Jo també (segurament) quan s´acabi la garantia i si encara tinc aquesta moto, deixaré d´anar a concessionari....per fer-ho jo a casa.
:roll: sobretot amb aquest model que es tan facil de remenar i está tot a la vista.....

Canvis d´oli, filtre i aire, es una cosa fácil a l´abast de tothom amb un minin d´aptituts i a més a més tens la satisfacció de arreglar-te la moto tu mateix.

El canvi de taller en tasques de manteniment, unicament estalvies el diferencial en el preu de l´hora má d´obra, el preu de recanvi será el mateix o quasibé....més.

:wink:

Pensa que quan et venguis la GS al ser una moto molt valorada al mercat de 2º. má, el comprador quasibé sempre exigeix el carnet sellat amb totes les revisions per concessionari oficial. :oops: aumentant el valor de la moto. :wink:

Aixó per no dir si has de passar la moto per la máquina ... mira als foros Bmw a veure si troves algún taller pel Vallès Oriental.

A tu de decidir... :!:
Imatge

Albertm
Presentats

Entrada Autor: Albertm » dt. jul. 17, 2007 8:44 pm

Hola Albert amb fa il•lusió també que coincidim amb model de moto color i nom, no havia caigut amb això de les revisions segellades de totes maneres la idea es tenir la moto uns quans anys de moment veig que no m’acabo la moto ni de bon tros sobre el fet de ferma jo mateix el manteniment no crec ( falta de temps i poc manetes ) i lo de portar-la a un altre taller el únic problema que i veig es que no tindran el aparell per connectar-hi amb el ordinador, bé no sé si es diu així o Can Bus o lo que co..ons sigui.

Salutacions, a i tinc ganes de fer alguna sortida amb tu.

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dt. jul. 17, 2007 11:01 pm

albertm ha escrit:Hola Albert amb fa il•lusió també que coincidim amb model de moto color i nom,

Salutacions, a i tinc ganes de fer alguna sortida amb tu.
Igualment, podem sortir qualsevol dia que vulguis, mentre sigui.....dissabte. :lol:

Can-Bus, es el sistema electric de la Gs, que prescindeix de fusibles i que s´auto- regenera en cas de averia.(Treien el contacte i tornant-lo a donar)

Es un sistema de cable de fibra optica o quasi...... :roll:

Relación general del sistema
La aplicación masiva de sistemas electrónicos de control y regulación en el vehículo motorizado, como por ejemplo:
- Control del cambio
- Control electrónico del motor o de la bomba de inyección.
- Sistema antibloqueo (ABS).
- Sistema de tracción antideslizante (ASR).
- Control de estabilidad (ESP).
- Regulación del momento de arrastre del motor (MSR).
- Inmovilizador.
- Ordenador de a bordo, etc.
requieren una interconexión en red de las diversas unidades de control. El intercambio de informaciones entre los sistemas reduce la cantidad de sensores y mejora el aprovechamiento de los sistemas individuales. Las interfaces de los sistemas de comunicación desarrollados especialmente para vehículos motorizados, pueden subdividirse en dos categorías:
- Interfaces convencionales
- Interfaces en serie como el CAN (Controller Area Network).

CAN (Controller Area Network) [editar]CAN es un protocolo de comunicaciones desarrollado por la firma alemana Robert Bosch GmbH, basado en una topología bus para la transmisión de mensajes en ambientes distribuidos, además ofrece una solución a la gestión de la comunicación entre múltiples unidades centrales de proceso.

El protocolo de comunicaciones CAN proporciona los siguientes beneficios:

Es un protocolo de comunicaciones normalizado, con lo que se simplifica y economiza la tarea de comunicar subsistemas de diferentes fabricantes sobre una red común o bus.
El procesador anfitrión (host) delega la carga de comunicaciones a un periférico inteligente, por lo tanto el procesador anfitrión dispone de mayor tiempo para ejecutar sus propias tareas.
Al ser una red multiplexada, reduce considerablemente el cableado y elimina las conexiones punto a punto.

mes clar l´aigua.......................... :wink:
Imatge

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dt. jul. 17, 2007 11:11 pm

gs12 red ha escrit:[Can-Bus, es el sistema electric de la Gs, que prescindeix de fusibles i que s´auto- regenera en cas de averia.(Treien el contacte i tornant-lo a donar)

Es un sistema de cable de fibra optica o quasi...... :roll:
Jo diria mes !!! (com deien els germans Dupont i Dupond) es tracta d'un sistema de computació ciborg de tecnología avançada, amb traces fisio-biologiques extretes de la mes acurada investigació sobre biologia molecular evolutiva amb tots els termes desenvolupats del Evo-Devo.

AUUUU...VAAAAAA !!!! ...... primer que aprenguin a fer potes de cabra !!!

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

V'ssssssssss

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dt. jul. 17, 2007 11:18 pm

QSC ha escrit:
gs12 red ha escrit:[Can-Bus, es el sistema electric de la Gs, que prescindeix de fusibles i que s´auto- regenera en cas de averia.(Treien el contacte i tornant-lo a donar)

:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

V'ssssssssss
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dj. jul. 19, 2007 11:14 pm

QSC ha escrit:AUUUU...VAAAAAA !!!! ...... primer que aprenguin a fer potes de cabra !!!

Que pasa amb les potes de cabra ? :D :D :D :D :D

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. jul. 20, 2007 2:17 pm

James_Bond ha escrit:

Jo no ho sé. :shock:

Si ens ho expliquen ens faràn un favor, ¿oi? :ban
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dv. jul. 20, 2007 5:49 pm

Randy-650 ha escrit:
James_Bond ha escrit:

Jo no ho sé. :shock:

Si ens ho expliquen ens faràn un favor, ¿oi? :ban

Passa, que el cunyat del QSC, un dia amb el cavallet lateral (pota de cabra) , se l´hi va plegar tot sol (deuria fer baixada ....) i va caure la moto...... :wink: o "algo aixi"

afortunadament l´any 2006 BMW va canviar el disseny del cavallet donant-li una altre forma mes "estable"

eh? tonet !!!!! explica-ho, tú..... :twisted:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 20, 2007 5:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dv. jul. 20, 2007 5:54 pm

gs12 red ha escrit:Passa, que el cunyat del QSC, un dia amb el cavallet lateral (pota de cabra) , se l´hi va plegar tot sol (devia fer baixada ....) i va caure la moto...... :wink: o "algo aixi"
Un dia ???? .... has dit UN DIA ??? :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

V'sssssssssss

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dv. jul. 20, 2007 5:56 pm

QSC ha escrit:
gs12 red ha escrit:Passa, que el cunyat del QSC, un dia amb el cavallet lateral (pota de cabra) , se l´hi va plegar tot sol (devia fer baixada ....) i va caure la moto...... :wink: o "algo aixi"
Un dia ???? .... has dit UN DIA ??? :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

V'sssssssssss
Es que s´ha de possar el cavallet lateral , parar i possar 1ª !!!!!!!!!!!
o si no el central, o si no possar la moto de cul a la baixada, o si no.....

b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Imatge

Albertm
Presentats

Entrada Autor: Albertm » dv. jul. 20, 2007 8:09 pm

No devia parar la moto a dintre els aiguamolls de l’empordà :lol: :lol: :lol:

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. jul. 20, 2007 8:52 pm

albertm ha escrit:No devia parar la moto a dintre els aiguamolls de l’empordà :lol: :lol: :lol:

Doncs també podria ser perqué també va tenir una "xerrada" amb una perdiu :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”