Problemes amb una R1150RT
Publicat: dv. ago. 03, 2007 10:53 am
Hola amics..
Aquest es el meu primer post aci...
Jo m'acabo de comprar un R1150RT feia 14 anys que no tenia moto! i estic francament preocupat per un tema.. és impossible anar a gairebé qualsevol régim a una velocitat fixa.
Es impossible de tot... cal anar sempre enroscant l'orella, va a estrabades sembla com quan en una moto de 2 T es mullava el cable de la bobina.... quan talles gas sembla que en lloc de desaccelerar hagis tallat l'encesa amb el ruptor... un dia d'aquests em menjaré el parabris!... i ademas fa falses explosions! mes que una BMW sembla una Morini 250 de fa 30 anys! la recuperacion en qualsevol marxa és molt dolenta el motor "campanea"..y en sisena? ja us ho dic res.. com no vagis per sobre de les 5500 rpm, no va .. s'ofega! i campaneja!
Aquest cap de setmana, ja mosca.. li vaig tregure les bujies.. i vaig veure que estaven completament seques i blanques... vaja, un clar exemple de manual del que s'anomena "mescla pobra" .. això em fa sospitar que és un problema d'ajust del CO2 o l'aire/gasolina o de l'injeccio... una altra dada que em confirma això és que la moto VA DE FABULA i SUPERFINA els primers 10 minuts en fred mentre vaig amb el choke tancat.... el que crec, confirma la meva teoria de mal ajust de la proporcio gasolina/aire....
Jo no se com s'ajusta això... vaig tenir un parell de VW d'injeccio i havia un cargolet que permitia ajustar la proporcio de aire/benzina... en les Boxer de carburacio... s'ajustaven els carburadors i au!... però en aquesta com es fa? he de passar per un concessionari irremediablement?
D'altra banda.. l'avant-penultim diposit que vaig omplir, vaig posar un Wynns de netejat d'injectors i no es si per això, o per la gasolina com he lleguit a d'altres foros... la moto va ser bastant bé, amb el penultim diposit la cosa ja va començar a anar malament una altra vegada i el que vaig ompli ahir (repsol per cert, però amb un amo amb una pinta molt poc fiable) avui a estat un desastre!
La persona que en va vendre la moto i en altres foros m'han dit que aixo es "normal" en les boxer, pero jo abans de la R1150RT vaig tenir una K100RS i si que és cert que s'anyora la finor dels 4 cilindres.. i la cinquena que ho aguantava tot... però he tingut 3 boxers abans de la K100RS! i us puc assegurar que amb una boxer es podia anar tan a poc a poc que podia comptar les pistonades del motor.. i sense problemes i això que vaig tenir autentics "ferros", la meva primera BMW, una R450 del 78 vaig comprar al 86 de quarta o cinquena amb mes de 100mil Kms i us puc assegurar que encara que boxer i que és cert que no es movia... era la suavitat personificada.
Em nego a pensar que la moto "sigui aixi".... seria imperdonable que una BMW del segle XXI funcioni com una Morini o Ducati dels 70!
Algu li passa quelcom similiar... comentaris per compartir?
Salutacions!
Aquest es el meu primer post aci...
Jo m'acabo de comprar un R1150RT feia 14 anys que no tenia moto! i estic francament preocupat per un tema.. és impossible anar a gairebé qualsevol régim a una velocitat fixa.
Es impossible de tot... cal anar sempre enroscant l'orella, va a estrabades sembla com quan en una moto de 2 T es mullava el cable de la bobina.... quan talles gas sembla que en lloc de desaccelerar hagis tallat l'encesa amb el ruptor... un dia d'aquests em menjaré el parabris!... i ademas fa falses explosions! mes que una BMW sembla una Morini 250 de fa 30 anys! la recuperacion en qualsevol marxa és molt dolenta el motor "campanea"..y en sisena? ja us ho dic res.. com no vagis per sobre de les 5500 rpm, no va .. s'ofega! i campaneja!
Aquest cap de setmana, ja mosca.. li vaig tregure les bujies.. i vaig veure que estaven completament seques i blanques... vaja, un clar exemple de manual del que s'anomena "mescla pobra" .. això em fa sospitar que és un problema d'ajust del CO2 o l'aire/gasolina o de l'injeccio... una altra dada que em confirma això és que la moto VA DE FABULA i SUPERFINA els primers 10 minuts en fred mentre vaig amb el choke tancat.... el que crec, confirma la meva teoria de mal ajust de la proporcio gasolina/aire....
Jo no se com s'ajusta això... vaig tenir un parell de VW d'injeccio i havia un cargolet que permitia ajustar la proporcio de aire/benzina... en les Boxer de carburacio... s'ajustaven els carburadors i au!... però en aquesta com es fa? he de passar per un concessionari irremediablement?
D'altra banda.. l'avant-penultim diposit que vaig omplir, vaig posar un Wynns de netejat d'injectors i no es si per això, o per la gasolina com he lleguit a d'altres foros... la moto va ser bastant bé, amb el penultim diposit la cosa ja va començar a anar malament una altra vegada i el que vaig ompli ahir (repsol per cert, però amb un amo amb una pinta molt poc fiable) avui a estat un desastre!
La persona que en va vendre la moto i en altres foros m'han dit que aixo es "normal" en les boxer, pero jo abans de la R1150RT vaig tenir una K100RS i si que és cert que s'anyora la finor dels 4 cilindres.. i la cinquena que ho aguantava tot... però he tingut 3 boxers abans de la K100RS! i us puc assegurar que amb una boxer es podia anar tan a poc a poc que podia comptar les pistonades del motor.. i sense problemes i això que vaig tenir autentics "ferros", la meva primera BMW, una R450 del 78 vaig comprar al 86 de quarta o cinquena amb mes de 100mil Kms i us puc assegurar que encara que boxer i que és cert que no es movia... era la suavitat personificada.
Em nego a pensar que la moto "sigui aixi".... seria imperdonable que una BMW del segle XXI funcioni com una Morini o Ducati dels 70!
Algu li passa quelcom similiar... comentaris per compartir?
Salutacions!