¿Ficarieu un tub de competició a una Bandit?
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
¿Ficarieu un tub de competició a una Bandit?
Doncs que com que trobo que el tub d'escapament, per allò del catalitzador i la normativa Euro3, és una mica gordo, fa molts dies que penso -i de fet, sempre ho he fet- de posar-hi un 4 en 1 lliure, tipus Akrapovich, Laser, Marving, Mivv, etc a la meva moto nova, la Bandit.
Ara va molt finet, potser massa. Ni se sent el soroll. I a mi m'agrada una mica "marcar el territori", com quan era jove. :P
¿Què n'opineu vosaltres? ¿M'el fico o no? :shock:
Ara va molt finet, potser massa. Ni se sent el soroll. I a mi m'agrada una mica "marcar el territori", com quan era jove. :P
¿Què n'opineu vosaltres? ¿M'el fico o no? :shock:

- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
- roger
- Presentats
- Entrades: 345
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
- Ubicació: Andorra la Vella
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Pensa que el tub d escapament es una modificacio d importancia i en cas de problemes en el motor,la garantia s en pot desntendre.Primer pregunteu al taller on las comprat. 
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Al meu gust, el tub d'escapament que duu la bandit és precios. Un tub d'escapament cromat, d'unes bones dimensions, i amb un disseny senzill però ben definit. A mi m'encanta! Per tant, jo no el canviaria. :) Però per gustos... ;)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Bravo
- Presentats
- Entrades: 985
- Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
- Ubicació: Viladecans
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Jo no ho canviaria.Motius?
A)
Vs'
A)
B)Carles ha escrit:No sóc gens partidari de modificar aquestes coses, ni als cotxes ni a les motos, no crec que el guany que es pugui produir justifiqui la despessa que s'ha de fer!
C) Pensa que t´acabes de comprar la moto nova. Pensa que estaras en rodatge i tal durant un temps. A mes si et compres un tub d'escapament com els que comentes es per notar-hi una diferencia no? Diferencia respecta a ? Donali un temps amb el tub normal i despres si tot i aixi encara penses en posar-lo, donsc tenint en compte la resposta B, el poses i notaras diferencia amb el canvi de tubsgeroni ha escrit:Pensa que el tub d escapament es una modificacio d importancia i en cas de problemes en el motor,la garantia s en pot desntendre.Primer pregunteu al taller on las comprat
Vs'
Ex ...moltes coses
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Jo opino igual que en JOSEP973, que diu el mateix que l'Steelman.JOSEP973 ha escrit:jo faria cas al steelman
Posat a gastar-se calers hi han coses més útils per a la màkina
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Re: ¿Ficarieu un tub de competició a una Bandit?
Randy, tot el que t'estem escrivint aquí són opinions. Si et fa ilusió de posar-te un tub d'escapament de competició, no voldria que fossim nosaltres els que et traiessim aquesta ilusió. :) Si et fa gràcia posar-te'l, te'l poses i punt. :D Segur que fardaràs cacho i "marcaràs bé el territori" com tu dius ;)Randy-650 ha escrit:I a mi m'agrada una mica "marcar el territori", com quan era jove. :P
Album de fotos
Album de fotos
- Mell
- Presentats
- Entrades: 158
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 10:38 pm
- Ubicació: Manresa
Randy, jo ja no ho faria pel simple fet de que NI TU NI JO no som tan JOVES com fa uns anys :lol: i potser ja "NO ENS CAL MARCAR TERRITORI" je je je
Ara en seriu, avans m'agradava canviar l'escape de la moto/cotxe, el que fos ! per tal de semblar mes racing, ara amb el pas dels anys el que desistjo és cada cop mes silenci i tranquilitat i quan sento massa xibarri m'atabalo :shock:
JO NO EL CANVIARIA
Ara en seriu, avans m'agradava canviar l'escape de la moto/cotxe, el que fos ! per tal de semblar mes racing, ara amb el pas dels anys el que desistjo és cada cop mes silenci i tranquilitat i quan sento massa xibarri m'atabalo :shock:
JO NO EL CANVIARIA
TRANQUILITAT I ANAR FENT
- Randy-650
- Presentats
- Lujoisla
- Presentats
- Entrades: 1018
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
- Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
A mi m'encanta! És clar que també m'agraden motos com la Deauville, o com aquestes:Randy-650 ha escrit: Fixeu-vos bé, ¿no abulta massa?

Per a mi un bon tub d'escapament cromat li dona molta personalitat a la moto. :)
Album de fotos
Album de fotos
- Randy-650
- Presentats
- roger
- Presentats
- Entrades: 345
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
- Ubicació: Andorra la Vella