val la pena posar una pantalla touring?
Moderador: Airald
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
val la pena posar una pantalla touring?
estic pensant en posar una MRA a la vstrom, es la que te aquella especie de visera a dalt,... rollo la que porta l'Steelman a la Varadero vaja,.... val la pena posarse aquest tipus de pantalla?
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Boolean
- Presentats
- Contacta:
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Burruktala
- Presentats
- Entrades: 629
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 7:17 am
- Ubicació: Parets del Valles
- Contacta:
Tu proba.la i després m'ho expliques....boolean ha escrit:ale! clar i catala! jejeje,..... pero no obstaculitza una mica la linia de visio el deflector aquell?Steelman ha escrit:Doncs jo et dire que.......SI :P
Jo porto la pantalla en la posició més alta, i si vaig carregat, ja molesta sense portar-hi cap invent... :oops: :oops: :oops:
- roger
- Presentats
- Entrades: 345
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
- Ubicació: Andorra la Vella
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Al final no ho varem mirar :(boolean ha escrit:ale! clar i catala! jejeje,..... pero no obstaculitza una mica la linia de visio el deflector aquell?Steelman ha escrit:Doncs jo et dire que.......SI :P
De totes maneres cada moto es difernt vull dir que les referencies en la meva no t'haurien servit de gaire.
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Ostres, doncs jo dec ser raret (ja ho diu la dona :mrgreen: ) Porto 15000km amb l'strom des de el gener, amb la pantalla en la posició mes vaixa i no noto cap cosa. Faix 1,76 d'alçada. Potser es que no he provat una pantalla mes alta. De vent clar que en tinc però si porto la visera mig oberta no em molesta gens.
- roger
- Presentats
- Entrades: 345
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
- Ubicació: Andorra la Vella
A mi no hem molesta molt l'aire, pero dur la visera oberta, això ja no. Tot i que faig 1.86 d'alçadasergi3 ha escrit:Ostres, doncs jo dec ser raret (ja ho diu la dona :mrgreen: ) Porto 15000km amb l'strom des de el gener, amb la pantalla en la posició mes vaixa i no noto cap cosa. Faix 1,76 d'alçada. Potser es que no he provat una pantalla mes alta. De vent clar que en tinc però si porto la visera mig oberta no em molesta gens.
Roger
VStrom dl650 k7

VStrom dl650 k7

- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Pots fer una prova per determinar si et val o no la pena, jo ho vaig fer a l'Àfrica i em va fer decidir a posar una pantalla sobreelevada:
Una visera vella de casc, hàbilment enganxada a la part superior de la pantalla actual, amb precinte transparent, i a rular ! Es tracta de provar l'efecte aerodinàmic, treuràs les teves conclusions,
No s'hi val a deixar-ho amb l'excusa que és provisional, eh ? que és una nyapa molt cutrosa ! :lol:
Una visera vella de casc, hàbilment enganxada a la part superior de la pantalla actual, amb precinte transparent, i a rular ! Es tracta de provar l'efecte aerodinàmic, treuràs les teves conclusions,
No s'hi val a deixar-ho amb l'excusa que és provisional, eh ? que és una nyapa molt cutrosa ! :lol:
- Boolean
- Presentats
- Contacta:
Osti,.... uina vergonya que passaria si em veges algu pel carrer amb aquesta nyapa! :D:D:D:DARBE ha escrit:Pots fer una prova per determinar si et val o no la pena, jo ho vaig fer a l'Àfrica i em va fer decidir a posar una pantalla sobreelevada:
M'ho crec m'ho crec,..... a veure quan estalvio un raconet per posarme-la
Gracies a tots
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Dono fe. Jo ho vaig fer amb una ZZR allà per l'any 92, tot fent una visita expréss a Reggia Emilia,i reconec que em va anar de conya. Aquells anys no hi havia la industria auxiliar que hi ha ara. :oops:ARBE ha escrit: