Taller obert en agost ????
Moderador: Airald
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
Taller obert en agost ????
Hola nois
Necessito un taller obert per Sabadell o rodalies aquesta setmana d'agost. Aquest matí he recorregut els quatre que conec i estaven tancats.
El tema es que no contava fer tants kms. aquest mes i tinc la cadena que no dona mes de sí..... i es clar, vull continuar fent mes ruta, però no vaig gents tranquil.
Si algú sap d'algun taller que m'ho diguiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...!!!!!!! :lol: :lol: :lol:
V'ssssssssss
Necessito un taller obert per Sabadell o rodalies aquesta setmana d'agost. Aquest matí he recorregut els quatre que conec i estaven tancats.
El tema es que no contava fer tants kms. aquest mes i tinc la cadena que no dona mes de sí..... i es clar, vull continuar fent mes ruta, però no vaig gents tranquil.
Si algú sap d'algun taller que m'ho diguiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...!!!!!!! :lol: :lol: :lol:
V'ssssssssss
- Rutilo
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:02 am
- Ubicació: Alboraia (Valencia)
Re: Taller obert en agost ????
Jo no se de ningun taller :shock: :shock: :shock:QSC ha escrit:
V'ssssssssss
Adeeeeeeeeeuuuuuuuuuu
- DavidFZ6
- Presentats
- Entrades: 125
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 8:15 pm
- Ubicació: Igualada - Anoia - Catalunya
Re: Taller obert en agost ????
Si et serveix, a Vilafranca del penedés, igualada o manresa n'hi ha algun...QSC ha escrit:Hola nois
V'ssssssssss
Vsss
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- QSC
- Presentats
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Randy-650 ha escrit:Veí, ¿has mirat a Pneumàtics Sabadell, alli la Zona Hermètica? :shock:
L'any passat vaig tenir una punxada per l'agost i recordo que hi havien varies motos fent revisions i feines variades.
En QSC ja té el moto a Vic, demà el recollirà.
Em aprofitat per anar a fer un café amb ell i la Júlia,
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- QSC
- Presentats
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
- in1til
- Presentats
- Entrades: 209
- Membre des de: dj. abr. 26, 2007 8:45 pm
- Ubicació: Manresa/Vic