Pàgina 1 de 1
passa alguna cosa??
Publicat: dj. ago. 23, 2007 10:01 pm
Autor: DavidFZ6
una curiositat.......és cert que els cascs només resisteixen un sol cop o impacte? si per exemple un casc et cau a terra, això ja compta com un cop? no és que m'hagi passat eh........es que hi ha un company qye n'ha comprat un de segona ma i té com una senyal de un copet, com una mica la part esmaltada del casc esquerdada, m'explico?
Vsss
Publicat: dj. ago. 23, 2007 10:04 pm
Autor: Steelman
Diuen que si, que nomes una caiguda des d'una cadira, des del seient de la moto,....fa que les propietats originals del casc es perdin i aleshores en cas d´accident doncs que no exerceixi la seva funcionalitat al 100%
En algun foro he llegit que una bona manera de saber com esta el casco es passar-li una radiografia pero es car i no se si t´ho farien.
El que he llegit es que si els passes per els rajos X com els que hi ha a les oficines d´Hicenda es pot veure el seu estat.
Amb el que si no tens vergonya i t´atreveixes....
PD: T´ho moc al apartat d´accesoris que és més apropiat ok? ;)
Publicat: dj. ago. 23, 2007 10:06 pm
Autor: DavidFZ6
Steelman ha escrit:
PD: T´ho moc al apartat d´accesoris que és més apropiat ok? ;)
ok jordi

i no hi ha cap més manera d'esbrinar si està en bon estat?
Publicat: dv. ago. 24, 2007 8:04 am
Autor: Miquelpericas
Steelman ha escrit:Diuen que si, que nomes una caiguda des d'una cadira, des del seient de la moto,....fa que les propietats originals del casc es perdin i aleshores en cas d´accident doncs que no exerceixi la seva funcionalitat al 100%
Voleu dir que no ho deuen dir per fer l'agost? Crec que és exagerar una mica... No sé, és com dir que, si topes amb el cotxe de davant tot aparcant (en diuen aparcar d'oida, jejeje), el cotxe perdi les seves propietats d'absorció dels cops i, en cas d'un accident, no funcionaria al 100%. Ho trobo exagerat, al meu mode de veure-ho. Tot i així, estaria bé sentir altres opinions
Publicat: dv. ago. 24, 2007 10:09 am
Autor: Randy-650
Home, una caigudeta portant el casc a la ma i que et caigui al terra, a quasibé tothom l'hi ha passat. A les sortides que fem jo he vist al menys a 10-15 persones que l'hi ha caigut al terra. O tenir-lo al seient del moto i que et caigui al terra, el mateix. És exagerat el que se sent dir que ja es pot llençar en aquest cas.
Penso que un copet no passa res, altre cosa molt diferent és un cop fort des d'una alçada cosiderable o una caiguda amb el moto.
Penseu una cosa: els que fan el mundial de velocitat; molts cauen, ¿oi? ¿I oi que si el moto no es fa res, encara que ells donguin 40.000 voltes a la grava-gespa, agafen el moto i continuen la cursa? Si realment fos tan perillós un cop al casc, ells mateixos -com a bons professionals que són- ja no continuarien la cursa.
Publicat: dl. set. 03, 2007 12:39 am
Autor: Deivid
Jo també crec el mateix....imagineu-vos que cada cop que s'et cau el casc a terra ens el tinguessim que canviar per que no està al 100%...buff, doncs no tindria que canviar jo de cascs !!!!!
V'ss