Pàgina 1 de 1

Casc amb retrovisor integrat

Publicat: dl. set. 03, 2007 7:45 pm
Autor: Randy-650
La marca Reevu ha desenvolupat aquest innovador casc que inclou un sistema de retrovisor. El sistema, construït mitjançant miralls de policarbonat, proporciona una visió del que passa exactament darrere nostre. Això si, mentre vagis amb el cap recte i no munti ningú darrere teu. Perquè com vagis en una RR aplanat sobre el dipòsit l'única cosa que veuràs són els ocellets que deixis enrere, o els arbres.

Imatge

El sistema va integrat en la carlota del casc, les imatges es reben a través de la falsa pantalla situada en la part posterior del casc, i les projecta en una espècie de retrovisor situat a l'altura dels ulls en la part davantera.


No se si el sistema serà molt efectiu o serà mes un mareig que altra cosa, perquè has d'apartar la vista de la carretera i fixar-la en el retrovisor que està a escassos centímetres dels teus ulls, no com en el cotxe. AL final segur que acabes fent gimnàstica ocular.

Imatge

No crec que la visió sigui tan clara i tan detallada com ens mostren en aquesta imatge, però per descomptat la idea té futur com element de seguretat.

Imatge

Publicat: dl. set. 03, 2007 7:51 pm
Autor: Miquelpericas
També pot ésser molt útil per no haver de girar el cap quan veus una mossa ben maca pel carrer... :twisted: :twisted: :twisted: La podràs veure per davant i per darrere sense problemes!!! (a no ser que portis la parienta asseguda darrere, jajajajajaa)

Imatge

Imatge

Publicat: dl. set. 03, 2007 9:32 pm
Autor: Deivid
Jo en aquest cas em giro, fijo. :mrgreen: :mrgreen:

L'invent està bé, però una mica engorròs, no? no sé....

Publicat: dl. set. 03, 2007 10:33 pm
Autor: ipsofacto
Aquest casc fa tendencia a despistarse nooo? :shock:

Publicat: dt. set. 04, 2007 6:09 pm
Autor: roger
Pots liar-te un munt :? :? :?

Publicat: dt. set. 04, 2007 10:32 pm
Autor: Ramon_vfr
Els que porteu la parente al darrera, ni així us escapareu de veure-la :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Vsssssssss
007

Publicat: dt. set. 04, 2007 11:36 pm
Autor: Carles
James_Bond ha escrit:Els que porteu la parente al darrera, ni així us escapareu de veure-la :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Bones!!!

Es que ni a les sortides en moto et pots lliurar de veure-li el "careto"... :wink: :wink: :wink:

En relació al casc... no el trobo del tot acertat, com ja diueu pot induir al despiste, imagina't que te'n ve un de fort per darrera i en aquell moment el veus com si vingués de front... quin merdé!!

Em quedo amb els retrovisors de sempre i el "fantàstic" punt mort que te... :cry: :cry: :cry:

Fins aviat!

Publicat: dc. set. 05, 2007 7:59 am
Autor: Miquelpericas
carles ha escrit:
James_Bond ha escrit:En relació al casc... no el trobo del tot acertat, com ja diueu pot induir al despiste, imagina't que te'n ve un de fort per darrera i en aquell moment el veus com si vingués de front... quin merdé!!
Tot deu ser acostumar-s'hi, no? Si quan mires pel retrovisor no et penses que et ve una moto de cara, a la que t'acostumis a mirar pel retrovisor del casc, tampoc ho pensaràs, crec jo. :)