Guants GS

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
pol
Presentats
Entrades: 38
Membre des de: dl. ago. 27, 2007 11:14 am

Guants GS

Entrada Autor: pol » dc. set. 12, 2007 5:25 pm

hola a tothom,

acabo de coprar-me la F650GS i voldria consells sobre quins guants haig d'agafar.

En principi, l'us diari serà per ciutat, però els findes segur que m'animo a sortir a fer rutilla i algún caminet en plan supertrankitrail. M'agraden molt els GS a nivell de tacte i protecció, però em temo que no compliran amb la pluja ni amb el fred ( tot i que tinc els punys calefactables ). Què en penseu?

Crec que me'ls agafo i ja me'n miraré alguns més impermeabls i calentets pels rigors de l'hivern, i per quan hagi de fer KM en serio.

Tonet
Presentats
Entrades: 891
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)

Re: Guants GS

Entrada Autor: Tonet » dc. set. 12, 2007 7:57 pm

pol ha escrit: Què en penseu?
Jo els tinc. Per lèstiu molt bé. Comodes, i amb protecció. Peró per l'hivern, molt poca cosa. Si no busques alguna cosa mes calenteta... malament. No son gens impermeables i molt poc aïllants pel fred. Et recomane que busques alguna coseta mes consistent de cara el fred i l'aigua. :wink: :wink:
... eppur si muove.!!!

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dc. set. 12, 2007 10:34 pm

Això mateix, siguin d'estiu o d'hivern, que mes dona aixo???? però sobre tot, això si .... que es diguin GS, de color blau i blanc, amb el logotip que sigui prou visible i en el ajustador del canell que hi posi BMW.(si pot ser grandet....que es vegi).

Apaaaaaaaaaaaaaaa...........!!!!!!!!!!!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

V'ssssssssssssssssssss

pol
Presentats

Entrada Autor: pol » dv. set. 14, 2007 1:48 pm

doncs ja està, els tinc fa dos dies i són collonuts ( l'única pega és que el logo del canell es veu poc, :wink: ) quin tacte! quines lletres més boniques al dors de la ma! ) i per l'hivern i la pluja n'he agafat uns de wapus, goretex, i bastanta protecció però bon tacte. (no diré la marca per no fer remugar l'amic QSC :lol: ( però juro que no són BMW ) aixìo si, baratets tampoc m'han sortit, quasi 100 yurops. :cry:

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dv. set. 14, 2007 1:58 pm

pol ha escrit:doncs ja està, els tinc fa dos dies i són collonuts ( l'única pega és que el logo del canell es veu poc, :wink: ) quin tacte! quines lletres més boniques al dors de la ma! ) i per l'hivern i la pluja n'he agafat uns de wapus, goretex, i bastanta protecció però bon tacte. (no diré la marca per no fer remugar l'amic QSC :lol: ( però juro que no són BMW ) aixìo si, baratets tampoc m'han sortit, quasi 100 yurops. :cry:
I tu qui ets??
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. set. 14, 2007 2:19 pm

carles ha escrit:
I tu qui ets??
Estava pensant el mateix jo!Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

pol
Presentats

Entrada Autor: pol » dv. set. 14, 2007 3:54 pm

disculpeu la intromisió. Ja m'he presentat degudament a l'apartat presentacions.

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dv. set. 14, 2007 6:37 pm

pol ha escrit:disculpeu la intromisió. Ja m'he presentat degudament a l'apartat presentacions.
Bones!!!

Si al final nomès voliem això... som així! :oops: :oops: :oops:

Fins aviat!
Imatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”