Revisio a Terrassa

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
jjrecort
Presentats
Entrades: 43
Membre des de: dv. jul. 20, 2007 12:49 am
Ubicació: Terrassa
Contacta:

Revisio a Terrassa

Entrada Autor: jjrecort » dv. set. 14, 2007 7:47 pm

Hola a tots!

be, ja torno a ser per aqui... ja aterriço d'un parell de mesos de bojeria de feina...

ja he arribat als 60mil amb la 1150RT i voldria saber si algu te alguna referencia d'Scracth el concesionari BMW de Terrassa...

Es per portar-hi la moto..

Salut i Merces!

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dv. set. 14, 2007 8:07 pm

Si no vaig errat en gs12 red li porta, envia-li un privat i et donarà raó.

V'sssssssssss

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. set. 14, 2007 9:05 pm

QSC ha escrit:Si no vaig errat en gs12 red li porta, envia-li un privat i et donarà raó.
Efectivament. El Scratch de Terrassa és agent oficial BMW, i el gs12_red (Albert) la porta allà.

Si hi vas demana pel Josep Mas (alias El Bune) i digues que vens de part de l'Albert de Castellar, i t'atendran correctament. :wink:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Josep973
Presentats
Entrades: 2131
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Preixens-Lleida

Entrada Autor: Josep973 » dv. set. 14, 2007 10:09 pm

jo hi vaix anar a pasar la revisio dels 10000 km, mes instalacio gps , reclatje valvules 200 € ,estiguis al cas
as de demanar hora avans de anar-hi , que no et passi igual
que jo 200 kms de paseig per no trucar :lol: :lol:
93 789 05 74
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. set. 15, 2007 7:24 am

JOSEP973 ha escrit:jo hi vaix anar a pasar la revisio dels 10000 km, mes instalacio gps , reclatje valvules 200 € ,estiguis al cas
93 789 05 74

Als 10.000 quikòmetres ja has fet vàlvules ? :shock: :shock: :shock: :shock:

Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » ds. set. 15, 2007 12:35 pm

James_Bond ha escrit:
JOSEP973 ha escrit:jo hi vaix anar a pasar la revisio dels 10000 km, mes instalacio gps , reclatje valvules 200 € ,estiguis al cas
93 789 05 74

Als 10.000 quikòmetres ja has fet vàlvules ? :shock: :shock: :shock: :shock:

Vsssssssss
007

¿Als 10.000 km?????????????????

Aviam, aviam, explica això, que no ho entenem...... :eyes

Josep973
Presentats
Entrades: 2131
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Preixens-Lleida

Entrada Autor: Josep973 » ds. set. 15, 2007 2:21 pm

Randy-650 ha escrit:

¿Als 10.000 km?????????????????

Aviam, aviam, explica això, que no ho entenem...... :eyes

la veritat es que jo tampoc o entenc , a mi em var dir , portans
la moto una hora i mitxa avans de obrir el taller ( per que no volien
treballar amb la moto calenta ) et camviaren lóli , filtro oli , oli del
canvi , RECLATGE VALVULES ??? mes instalarme el soport del
tomtom
be doncs, o han cobrat a la factura ¡¡¡¡¡¡¡ :oops: :oops:
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.

Terracota
Presentats
Entrades: 799
Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
Ubicació: Castellar del Valles

Entrada Autor: Terracota » ds. set. 15, 2007 4:24 pm

Jo que no hi entenc, quant s'ha de fer el reglatge de valvules?

Jo acabo de fer la revisió dels 18.000 amb canvi d'oli i filtres. (200 e.)
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » ds. set. 15, 2007 4:49 pm

terracota ha escrit:Jo que no hi entenc, quant s'ha de fer el reglatge de valvules?

A la Honda Deauville posa al llibre de manteniment Inspeccionar cada 12.000 km, amb la primera inspecció als 1.000. Però no se si inspeccionar vol dir fer-ho el reglatge..... :roll: Penso que no. Tinc companys amb Deauville i recordo que ho feien cada 25.000 km el reglatge. Mentre no "piquin" o cantin massa, tranquil. I a més, la Deauville no és un moto que acostumi a picar de vàlvules. El que si que et recomano és el canvi de bugies cada 10.000 km, el motor t'anirá molt més fi.

Tu encara tens motor per anys. :wink: I més fent quasi sempre carretera. Altre cosa molt diferent és que fessis més ciutat, però no es aquest el teu cas.

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dg. set. 16, 2007 7:22 pm

Hola:

Bé en relació a Scratch jo us haig de dir que els conec des de que tinc aquesta GS que els hi vaig comprar nova i que mentre duri la garantia hauré de portal´s-hi ....
Primerament per qué es el que em cau mes a la vora de casa i després perqué el tracte amb ells sempre l´hi trobat ben correcte .

Avans havia tingut altres BMW hi les portava a Sabadell a Altarriba & Mansilla, però van tancar ara dèu fer uns 4 anys, per enfermetat d´un dels socis, i el Josep Mansilla s´en va anar de mécanic principal a Terrassa a Scratch.

Al Josep Mas Panadés ( Bune) el coneixía primer de veure´l, doncs aquest home tota la vida ha estat lligat al mon del motor d´una manera o altre, doncs el Bune va ser un dels animadors del desaparegut campionat d´Espanya de Rallyes ( Semblant al dels cotxes) i que jo vaig possar-hi el meu granet de sorra com a “buscador” de trams junt amb altre gent i també com a control fi de tram.i que gairebé tots els trams ( i corredors ) erem catalans.

Després aquest campionat va esdevenir el campionat d´Europa a començament dels anys 90, amb trams i participants principalment de França i Italia, les motos “punteres” de casa eren gairebé totes Trails: Xt´S , Cagiva elefant, Gs i alguna de carretera amb frens grossos a davant, rodes petites i llogicament michelin o Metzeler “pota negra” i els francessos amb material una “ miqueta “ més treballat a vegades a nivell de “pilot-oficial-de-fábrica” amb pepinus de millons llargs.

Bé el “Bune” va agafar aleshores cert pretigi amb la seva Gs1000 amb pneumatics Metzeler “pota negra” cilindres treballats a Alemanya amb doble encès i doble bujia, frens Brembo i grup de Gs800 que era una miqueta mes curt, per augmentar “una miqueta” les acceleracions.....

Doncs recordo que era a una prova a França, on es jugava el titol, i els de casa durant els “entrenaments” els hi havia fotut als francesos un “pastel” a tots els morros , total que la cosa semblava guanyada ( si aneu per Scratch , podreu veure les fotus de tot aixó que us explico) era digne de veure l´amic Bune amb els genolls plens de sang de tant tocar amb el genoll, doncs la BMW degut a l´indiosincràcia dels seus cilindres no permetía inclinar ja més.....

Total: que durant el parc tancat ( vigilat ) algú va agafar les claus de contacte de les motos “ candidates “ .....a part del bune i la sang als seus genolls, algun gavatxo va sortir amb sang a alguna part tova del seu cosa......allà es va acabar el campionat d´Espanya de Rallyes, el d´europa i el de la mare que ho va parir tot.....

Ara participa des de fa molts anys a les 24 hores de Montjuic amb una Suzuki Gsx r 1000 amb clasificacions top 10

En referencia a les revisions , jo només et puc donar raó de les revisions que hi passat amb la Gs, que son la dels 10000 Kms. I la dels 20000 Kms. La primera mes sencilla i la segona “ complerta “ tal com diuen els de la BMW.

Bé en referencia a la dels 20000 kms. Amb canvi de filtre d´aire ( 13,21 €) + Filtre d´oli ( 13,60 €) + les 4 bujies ( 44,12 €) + oli motor Castrol Gp ( 52,49 €) 4 litres + Reglatge de vàlvules ( que si que es va fer ) i passar la moto per la màquina de diagnosis + má dóbra ( 80 €) Total 222,06 € que vist els preus de la mateixa revisió fetes a concessionaris de la capital, n´hi ha per sortir botant d´alegría......

Entra als foros de BMW i veuràs quines faves foten alguns.

El reglatge de vàlvules es tan fàcil a aquests motors que tot es a la vista , son els tres cargols de la tapa de balancins a fora i ja tens les vàlvules i els arbres de lleves a la vista) i com a màxim son 0,45 hores de má d´obra.
A mi em van soritr bé de reglatge i amb aixó eviten el que el motor fagi pets a les reduccions i que no fagin tan “sorollet” el motor , doncs aquests motors refrigerats per aire ( una altre ventatge,je,je,je) al no tenir l´aillant del liquid de la refrigeració, sempre sonen una miqueta més que els altres ( heu sentit mai un porsche 911 de fa 15 anys, amb un dels nous amb refrigeració per aigua ) la diferencia de soroll , es igual però mes filtrat.

També tens una altre opció que es fer-t-ho tu mateix, doncs et puc assegurar que a aquestes motos es tot tant a la vista que es facilissim fer-se un mateix el manteniment ( excepte l´electrònica ) amb un mínim d´aptituds i coneixements mecànics.

Ja ho saps, tamboret, ventilador, les eines i la cervesseta fresca al costat ...la ràdio i una tarda mimant la teva moto i amb la satisfacció de la feina feta per un mateix.

Recordo avans a les Ducati que s´havia de fer el reglatge dels platinos amb calent........

Ps.- també els hi compro els pneumàtics Metzeler Tourance ( només venen Metzeler) a millor preu que els que veig pels foros. :roll: 8) 8) :roll:
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dg. set. 16, 2007 8:31 pm

gs12 red ha escrit: ....era digne de veure l´amic Bune amb els genolls plens de sang de tant tocar amb el genoll, doncs la BMW degut a l´indiosincràcia dels seus cilindres no permetía inclinar ja més.....

Amb la GS1000 blanca i el traje Sorra (jo en tinc un d'igual, de color blau). Aquestes fotos les vaig veure quan tenia el taller Kawasaki (Termoto) davant el tanatori de Terrassa, on l'hi vaig comprar una Gas-Gas Halley, 1 Yamaha XS-400, 2 XJ-600, la primera Kawasaki ZZR-600 que va arribar a Catalunya, etc etc. En aquella època tenia al Antonio Gonzalez de mecànic, curtit en competició.

Quin temps amb el Bune i la seva GS-1.000 i la pirmera KLX-650 que veia fent rally a Les Solanes.....encara recordo els ñiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii dels pneumàtics als revolts tancats. :shock:

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”