Ara us explicaré com he aconseguit adaptar la bossa sobredipoit que va estar d’oferta als supermercats LIDEL fa cosa d’un any.
Valia, si no recordo malament 25,00 Euros, per aquest preu no et poden enredar gaire. Peró la meva ignorancia era tal que no vaig tenir en compte que la bossa s’aguanta amb uns imants i que el dipòsit de la GS es de plàstic. Afortunadament també disposava de corretges, però tampoc s’adaptaven al dipòsit.
Aixi dons, com que el meu orgull es com es, no estava disposat a llençar o en el millor dels casos regalar aquesta bossa, i em vaig posar mas a l’obre.
El primer que vaig fer va ser construir-me unes peces per passar la corretja, ja que no es podia passar per sota el dipòsit, aquesta corretja també es va haver de modificar.

La corretja es va haver de tallar aprofitant les sivelles que ja portava per subjectar la bossa. Es va haver de fer una peça per l’extrem (zona del tall) per que no es desfiles, i cosir-li un velcro, que es el que farà que una vegada passat per sota les peces de la foto superior quedi la corretja d’una sola peça.

Però amb aquestos dos anclatges no n’hi havia prou, necessitava un anclatge al davant de la bossa per que passar la corretja per sota del manillar no em convencia gens.
Vaig optar per aquesta solució, unes peces de nilatron en forma de ganxo que s’agafen al plàstic del dipòsit.

Mireu on pot arribar la meva autoexigència, que quan ja tenia la bossa sobrediposit subjectada per tres punts, vaig trobar la solució per al quart punt d’anclatge. Mes velcro.

El resultat final es aquest, encara que el mes encertat sigui comprar la bossa sobediposit a Touratech.

Haureu pogut observar la meva avantatge degut a la meva professió a l’hora de construir-me algunes peces. De tota manera espero que d’aquest reportatge en pugueu treure idees pels vostres invents moteros.
Salutacions.