es nota millora canviant el tub d'escapament a la moto?
Moderador: Airald
- Joscoma
- Presentats
- Entrades: 70
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:39 pm
- Ubicació: vic (osona)
- Contacta:
es nota millora canviant el tub d'escapament a la moto?
d'ons aixó que no sé si es notaria gaire em la meva xt600e, el possar un tub d'escapament tipus harrow , leovince o similar.que us sembla?
salutacions. vssssssss
salutacions. vssssssss
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Penso que no.
És millor gastar-te el calers amb altres coses per la moto
casc, botes, guants, caçadora, pantalons ....
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
JO amb temes de tubs d´escapament no hi entenc gaire, la veritat.
A veure en Randy que d´aixo hi enten :P
De totes maners penso com en Stromkel
Vs
A veure en Randy que d´aixo hi enten :P
De totes maners penso com en Stromkel
JO el tub d´scapment nomes pensaria en canviar-ho en cas de caiguda,averia,....aleshores si que posats a canviar....stromkel ha escrit:Penso que no.
Vs
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Sabia que ho diries! :lol:Steelman ha escrit: A veure en Randy que d´aixo hi enten :P
Bé, parlo del que sé: joscoma, jo a quasi tots els motos que he tingut l'he canviat. Potser perquè la meva filosofia de que el moto és sols per oci, i si li sumem el só celestial i embriagador que produeix un tub més lliure, fa que anar amb moto amb tub més lliure em produeixi una reacció -diguem-li- orgàsmica al cos.
Quin plaer hi ha més maco que sentir el brummmmbrrrruuummmmmpopopopoooooorrrrrrrrrrr en un motor de moto? Cap,la veritat....
A la XT va de conya el ARROW. Jo el portava a RC-600, i ufffff.... :D Pots mirar en un desguás de motos, allí segur que en troves un o altre en bon estat i per 4 duros. Quan jo feia trail 100% hi havien dues XT i les dues ho portàven també.

- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
- Randy-650
- Presentats
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Dins la meva llista de prioritats d'inversió a la moto, el tub d'escapament no hi és pas. A part, m'encanta el que duu la meva DV! :P
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!miquelpericas ha escrit:Dins la meva llista de prioritats d'inversió a la moto, el tub d'escapament no hi és pas. A part, m'encanta el que duu la meva DV! :P
Es que canviar-li la cua d'escapament cromada que porta la Deauville, que és guapíssima, per un altre tipus esportiu... te delicte!
I no va bé la Deauville, sense fer gaire soroll??
Fins aviat!

- GUS
- Presentats
- Entrades: 32
- Membre des de: dc. set. 26, 2007 10:10 pm
- Ubicació: Catalunya is not Spain
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Gus benvingut al foro, pero millor que primer et passis per l´apartat de Presentacions ok??GUS ha escrit:primer que res hola a tothom i reverencies pel forum :bow
del tema escapaments,crec que si a mes delcanvi,fas una bona carburació el canvi es molt mes efectiu i notoras acceleració,tant a l asortida,com al cop final del gas.
Vs
Ex ...moltes coses
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Totalment d'acord! I jo estic encantat amb el soroll moderat que fa la DV. :)carles ha escrit:Es que canviar-li la cua d'escapament cromada que porta la Deauville, que és guapíssima, per un altre tipus esportiu... te delicte!
I no va bé la Deauville, sense fer gaire soroll??
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Album de fotos
Album de fotos
- GUS
- Presentats
- Entrades: 32
- Membre des de: dc. set. 26, 2007 10:10 pm
- Ubicació: Catalunya is not Spain
i com ?Steelman ha escrit:Gus benvingut al foro, pero millor que primer et passis per l´apartat de Presentacions ok??GUS ha escrit:primer que res hola a tothom i reverencies pel forum :bow
del tema escapaments,crec que si a mes delcanvi,fas una bona carburació el canvi es molt mes efectiu i notoras acceleració,tant a l asortida,com al cop final del gas.
Vs
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
Randy-650 ha escrit:terracota ha escrit:
Això es la Creu vermella !!!! oi que sí?
Siiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!! 8)
Un dels meus indrets preferits per anar a relaxar-me. Hi vaig sovint amb la mountain, ara que no tinc ni el Vitara ni cap enduro o trail.
Doncs aquest bosc de la Creu vermella em vaig assebentar l'altre dia que es del meu sogre.
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
terracota ha escrit:Randy-650 ha escrit:terracota ha escrit:
Això es la Creu vermella !!!! oi que sí?
Siiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!! 8)
Un dels meus indrets preferits per anar a relaxar-me. Hi vaig sovint amb la mountain, ara que no tinc ni el Vitara ni cap enduro o trail.
Doncs aquest bosc de la Creu vermella em vaig assebentar l'altre dia que es del meu sogre.
Doncs tot alló es parc natural o pre-parc....o sia de la diputació...... :twisted:

- Terraxaman
- Presentats
- Entrades: 544
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:19 am
- Ubicació: Montseny-Les Guilleries
- Contacta:
Hola nois/es
Joscoma el que dius de canviar el tub d'escapament, jo crec que es una molt bona idea hi guanyaràs molt tant en el plaer com et deia Randy i no tant en eficàcia, màxim un s pocs Kms. de velocitat punta...
Però es curiós que hi ha un canvi molt més significatiu i evident del que ningú parla i és molt més barat i sense complicacions: possar un filtre d'aire dels anomenats esportius, aquest si que és un canvi! allà a Ausò t'informaran be un K/N per exemple et costarà uns 50 € i el canvi de comportament i de só es espectacular, prova-ho!
V'sssssssssssss
Joscoma el que dius de canviar el tub d'escapament, jo crec que es una molt bona idea hi guanyaràs molt tant en el plaer com et deia Randy i no tant en eficàcia, màxim un s pocs Kms. de velocitat punta...
Però es curiós que hi ha un canvi molt més significatiu i evident del que ningú parla i és molt més barat i sense complicacions: possar un filtre d'aire dels anomenats esportius, aquest si que és un canvi! allà a Ausò t'informaran be un K/N per exemple et costarà uns 50 € i el canvi de comportament i de só es espectacular, prova-ho!
V'sssssssssssss
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Veus aixo jo ho vull fer. Quant em toqui fer el canvi del filtre d´aire, canviar per canviar vull posar un K/N a veure que tal :PTerraxaman ha escrit:: possar un filtre d'aire dels anomenats esportius, aquest si que és un canvi! allà a Ausò t'informaran be un K/N per exemple et costarà uns 50 € i el canvi de comportament i de só es espectacular, prova-ho!
V'sssssssssssss
Ex ...moltes coses
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Sí, sí, el mateix orgasme que tindreu al anar a la ITV!!!!! :lol: :lol:Randy-650 ha escrit: Potser perquè la meva filosofia de que el moto és sols per oci, i si li sumem el só celestial i embriagador que produeix un tub més lliure, fa que anar amb moto amb tub més lliure em produeixi una reacció -diguem-li- orgàsmica al cos.
Quin plaer hi ha més maco que sentir el brummmmbrrrruuummmmmpopopopoooooorrrrrrrrrrr en un motor de moto? Cap,la veritat....![]()