TRIUMPH TIGER
Moderador: Airald
- Truenus
- Presentats
- Entrades: 72
- Membre des de: dl. abr. 23, 2007 9:35 pm
- Ubicació: Sant Pere de Torelló
TRIUMPH TIGER
Hola, necesito ajuda amb fa falta l´esquema electric de la tiger, se que es del any 2002 o 2003, si algu amb pogues escanejar i enviar li estaria molt agrait, garbi_10@yahoo.es.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
També pots mirar-ho i demanar-ho aqui :
http://www.elclubtriumph.com/index.php? ... c9ad0fa2bb
Per cert, estàs desaparescut !!!!!!!!!!! :sado
Vsssssssss
007
Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Truenus
- Presentats
Merci a tots,
Randy jo segueixo amb la meva estimada pegaso, es un company que ha comprat la tiger se que te uns 5 anys pero es veu que te problemas electrics, i ja li van cambiar el regulador pero segueix deixan la bateria seca, i li han vengut per 600€, el foro de la triumph ja els hi he demanat a veure si ajudan, pero per el que he vist tots tenien problemes per tenir el manual, les sortides ja les he anat vetllan pero no hi habia cap data que pugues venir, i la de abril vaig se jo que estaba esperant el regulador, pero el vaig tenir amb 5 dies amb el cap de setmana al mig, jo de moment no amb poc queixar per els recambis, la de dissabte ja le vist pero tinc feina a bcn, ja veurem per les seguents, osti he escrit per 7 o 8 mesos.
Randy jo segueixo amb la meva estimada pegaso, es un company que ha comprat la tiger se que te uns 5 anys pero es veu que te problemas electrics, i ja li van cambiar el regulador pero segueix deixan la bateria seca, i li han vengut per 600€, el foro de la triumph ja els hi he demanat a veure si ajudan, pero per el que he vist tots tenien problemes per tenir el manual, les sortides ja les he anat vetllan pero no hi habia cap data que pugues venir, i la de abril vaig se jo que estaba esperant el regulador, pero el vaig tenir amb 5 dies amb el cap de setmana al mig, jo de moment no amb poc queixar per els recambis, la de dissabte ja le vist pero tinc feina a bcn, ja veurem per les seguents, osti he escrit per 7 o 8 mesos.
- Truenus
- Presentats
James_Bond ha escrit:També pots mirar-ho i demanar-ho aqui :
Vsssssssss
007
merci per la pagina ja he demanat, desaparescut, no, el que pasa que vaig amb ales i no amb veus a passar.
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)