Canvi de cadena
Moderador: Airald
- Xavi-Gs
- Presentats
- Entrades: 662
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
- Ubicació: Almenar
Canvi de cadena
Bones,
Doncs res, que al tornar de França, em vaig adonar que la cadena estava a les ultimes. Mes que res, perque feia un soroll que semblava un cavall, quant passa per un carrer asfaltat!!!
Ahir la vaig anar a recullir al taller, que per cert, el tiu avui marxava cap aquell lloc que esta tant de moda ara, com es diu... a si, Morolandia!!!! bueno tambe conegut com Marroc :lol: :lol:
I la broma m'ha costat ... 457 Eurillos de res.... :shock: :shock:
Especifico:
Revisio dels 36, canvi d'oli, de filtre d'oli, 2 bujies, pastilles fre d'arrera, i el kit complert de la cadena.
Com ho veieu?? algu que hagi canviat la cadena em pot dir si es molt car??
Nomes es per saber-ho i compara preus d'altres llocs....
Ens veiem
Doncs res, que al tornar de França, em vaig adonar que la cadena estava a les ultimes. Mes que res, perque feia un soroll que semblava un cavall, quant passa per un carrer asfaltat!!!
Ahir la vaig anar a recullir al taller, que per cert, el tiu avui marxava cap aquell lloc que esta tant de moda ara, com es diu... a si, Morolandia!!!! bueno tambe conegut com Marroc :lol: :lol:
Especifico:
Revisio dels 36, canvi d'oli, de filtre d'oli, 2 bujies, pastilles fre d'arrera, i el kit complert de la cadena.
Com ho veieu?? algu que hagi canviat la cadena em pot dir si es molt car??
Nomes es per saber-ho i compara preus d'altres llocs....
Ens veiem
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
En QSC la va canviar fa poc a la V-Strom també, i si no recordo malament va pagar uns 250€.
Val calers el conjunt, si senyor..... :?
Heu mirat per l'eBay, aviam si val la pena? He llegit en molts fòrums que molta gent ho compra allí, a EE.UU, i després ho porten al mecànic de sempre perquè els hi munti. Dius que t'ha tocat en un sorteig d'una concentració i avall. :P
Val calers el conjunt, si senyor..... :?
Heu mirat per l'eBay, aviam si val la pena? He llegit en molts fòrums que molta gent ho compra allí, a EE.UU, i després ho porten al mecànic de sempre perquè els hi munti. Dius que t'ha tocat en un sorteig d'una concentració i avall. :P

- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
gracies. quant tingui internet a casa ho miro.Randy-650 ha escrit:Steelman, oite AIXÒ, et pot interesar.
Per la V-Strom no ho veig, però es pot preguntar-ho.
Des de la feina esta bloquejat la web dEBAY
Ex ...moltes coses
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Jo la veritat es que no sé ni la marca que porto, ni el preu que en va costar...tinc confiànça amb el meu mecanic i sé que me possarà el que amb relació qualitat-preu sigui el millor.
El tema de canviar la cadena el tinc força clar, després d'una experiència negativa en un viatge, la canvio inexorablement al voltant dels 25.000 km, estigui com estigui.
Per estelviar els 50€ d'allargar-li la vida, et pot fotre enlaire un viatge en que ten gastes forçes més. Ja está, aquesta es la meva opció. Salut.
El tema de canviar la cadena el tinc força clar, després d'una experiència negativa en un viatge, la canvio inexorablement al voltant dels 25.000 km, estigui com estigui.
Per estelviar els 50€ d'allargar-li la vida, et pot fotre enlaire un viatge en que ten gastes forçes més. Ja está, aquesta es la meva opció. Salut.
Salut i kilómetres
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Randy-650 ha escrit: Heu mirat per l'eBay, aviam si val la pena? He llegit en molts fòrums que molta gent ho compra allí, a EE.UU, i després ho porten al mecànic de sempre perquè els hi munti. Dius que t'ha tocat en un sorteig d'una concentració i avall. :P
Jo penso que amb les coses de menjar no si juga i amb les coses molt importants de la moto tampos, la cadena una d'elles, per aixó crec que és millor deixar-se aconsellar per el mecànic de confiança sobre quina cadena posar i que la posi ell, si es comença a destansar i donar problemes que apexugui el mecànic :cerv
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Hostia Xavia, ara em toca a mi. (36.000 Km)
Vaig a fer cantonades per poder pagar la revisió i el canvi 8) 8)
Vaig a fer cantonades per poder pagar la revisió i el canvi 8) 8)
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Xavi-Gs
- Presentats
- Xavi-Gs
- Presentats
Steelman ha escrit:Home junt amb la revisio no esta malament no?
T'has posat original Suzuki o una altra marca?
Al taller em varen dir que la proxima reviso , 30.000 que tambe l´hauria de canviar (jo no se mirar si toca o no) i no se si posar la honda o una altre marca
La original, i si et van dir que ja tocava, no t'ho pensis, al menys aniras tranquil... :roll: :roll:
Vols dir que hi ha molta diferencia en qualitat/preu d'una marca o l'altra??
Jo posaria l'original, ja total posats a gastar .....
- Randy-650
- Presentats
James_Bond ha escrit:
Jo penso que amb les coses de menjar no si juga i amb les coses molt importants de la moto tampos, la cadena una d'elles, per aixó crec que és millor deixar-se aconsellar per el mecànic de confiança sobre quina cadena posar i que la posi ell, si es comença a destansar i donar problemes que apexugui el mecànic :cerv
Calma, joves, calma...... :lol:xavistrom ha escrit:
Vols dir que hi ha molta diferencia en qualitat/preu d'una marca o l'altra??
Jo posaria l'original, ja total posats a gastar .....
Especifico una cosa: els conjunts de sèrie que porten els motos avui en dia (sobretot Suzuki) deixen molt que dessitjar. :evil: Honda és difrerent, els fica de millor qualitat.
Conec a gent que ha comprat una Bandit i el primer que ha fet és canviar el conjunt cadena-corona-pinyó per un de la marca Regina, notant una millora en quant a finura i tacte de gas. Tenim cases com Regina, Iris, etc, que tenen experiència en curses i saben el que fan.
I si dic que els conjunts originals valen molt més que els de la industria auxiliar, voleu dir que val la pena tornar-ho a ficar? :roll:

- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
Com.....???...que.....????Randy-650 ha escrit: Conec a gent que ha comprat una Bandit i el primer que ha fet és canviar el conjunt cadena-corona-pinyó per un de la marca Regina, notant una millora en quant a finura i tacte de gas.
Quedo parat del nivellás que hi ha per aquests mons de Deu, a costat d'aquesta gent tan fina jo hauria de portar un patinet elèctric
V'sssssss
PD: Anda yaaaaaaa......!!!!!!!!!!!!
- Randy-650
- Presentats
- sisK1o
- Presentats
- Entrades: 118
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:03 pm
- Ubicació: barcelona y lleida
Re: Canvi de cadena
Pensaba que sols pasaba a BMW :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:xavistrom ha escrit:
Ens veiem
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Cadena?, Pinyó? , plat? ein ?sisK1o ha escrit:Pensaba que sols pasaba a BMW :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:xavistrom ha escrit:
Ens veiem
que es aixó ? :roll:

- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Allo que portaves a les teves estimades VFR ;)gs12 red ha escrit: Cadena?, Pinyó? , plat? ein ?
Ex ...moltes coses
- Llagasta
- Presentats
canviades als 25000 Kms.a les VFR ( facilissim de canviar ) :descollar els 6 cargols del plat -treure el cárter del pinyo i varilla d´embrague - Descollar el pinyó - trencar i treure la cadena vella - possar la cadena nova - Rematxar-la amb la máquina =Steelman ha escrit:Allo que portaves a les teves estimades VFR ;)gs12 red ha escrit: Cadena?, Pinyó? , plat? ein ?
total 30 minuts i 0€ de má d´obra. 8)
Ay, aquest jovent que no es volen embrutar els dits!!!!!!!! :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 22, 2007 8:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Steelman
- Presentats
- Contacta:
No es per no embrutar-me es que si ho faig la meva moto pot anar al "xatarrero" :(gs12 red ha escrit:canviades als 25000 Kms. ( facilissim de canviar ) descollar els 6 cargols del plat -treure el cárter del pinyo i varilla d´embrague - Descollar el pinyó - trencar i treure la cadena vella - possar la cadena nova - Rematxar-la amb la máquina =Steelman ha escrit:Allo que portaves a les teves estimades VFR ;)gs12 red ha escrit: Cadena?, Pinyó? , plat? ein ?
Ex ...moltes coses
- Llagasta
- Presentats
No será tant, el que passa es que avans no hi havia tants mecánics de moto com ara i els que hi havia eren a la capital...o sia que anaves a fer una revisió i com que eres de fora, doncs t´esperaves i de passada miraves com ho feien....i et quedaves amb la pel.licula per una altre vegada....a casa teva.Steelman ha escrit:No es per no embrutar-me es que si ho faig la meva moto pot anar al "xatarrero" :(gs12 red ha escrit:canviades als 25000 Kms. ( facilissim de canviar ) descollar els 6 cargols del plat -treure el cárter del pinyo i varilla d´embrague - Descollar el pinyó - trencar i treure la cadena vella - possar la cadena nova - Rematxar-la amb la máquina =Steelman ha escrit: Allo que portaves a les teves estimades VFR ;)
El manteniment básic de llavors a la moto, prácticament tothom s´ho feia a casa seva al menys els de la meva quinta.
Penseu que a les Ducati s´havia de fer el reglatge de platinos en calent ( algú s´en recorda dels platinos d´una moto ( i la ducati en portva dos jocs ) doncs pujada al montseny i a dalt un cop el motor "calent " treure la tapa i fer o canviar els platinos.
i reglatge de carburadors....i canviar el cable(s) de gas ....i les pastilles de fre o les mordaces....o canviar els retens de la forquilla.....i plats, cadena i pinyó.....i els filtres d´aire ...... i els d´oli ..... practicament tot ens ho feiem nosaltres....
:roll:
i també es una manera de disfrutar de la moto aixó..podeu estar ben segurs.
Igual que una moto s´estima més si es molt nova o molt......vella.
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 22, 2007 8:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.