Pàgina 1 de 2

PER NO PASSAR FRED DE PEUS

Publicat: dg. des. 02, 2007 7:16 pm
Autor: Sagal
Ho he vist en un altre foro i ho he trobat molt interessant, aqui ho explico per si algu li pot interessar.

Uns mitjons de bucejar, (per exemple en el cas de les fotos són unes botes nº 42 i els mitjons son 46/47) comprats al dechatlon.
Es talla tota la part trassera de dalt a baix.
Es talla mitra sola trassera per sota de la costura.
Es cusen 3 tires de belcor i ja esta.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Publicat: dg. des. 02, 2007 8:00 pm
Autor: POLVORINBCN
Molt bona idea, tot i que jo agregaria un altre velcro per agafar i apretar cap a la planta del peu, així segur que al cambiar i etc no es mourà.

Però repeteixo molt bona idea i practica.

Publicat: dl. des. 03, 2007 1:56 am
Autor: Deivid
Molt bona pensada sí senyor !!!!

Publicat: dl. des. 03, 2007 9:15 am
Autor: DAVID973
Molt bona idea!!
Es com els cubre botes ke porten els ciclistes quan fa fred :wink:

Publicat: dl. des. 03, 2007 9:31 am
Autor: Randy-650
DAVID973 ha escrit:Molt bona idea!!
Es com els cubre botes ke porten els ciclistes quan fa fred :wink:
Exacte, però amb la diferència que els que diu en Sagal és d'un material molt més resistent que els que fan servir els ciclistes.

Publicat: dl. des. 03, 2007 12:00 pm
Autor: Miquelpericas
Una idea interessant! No és impermeable, oi?

Publicat: dl. des. 03, 2007 12:49 pm
Autor: Randy-650
miquelpericas ha escrit:Una idea interessant! No és impermeable, oi?
Miquel Miquel.......llegueix bé, home! :lol:
Sagal ha escrit:
....Uns mitjons de bucejar......
Tu creus que els mitjons de bucejar no són impermeables? :lol:

Publicat: dl. des. 03, 2007 2:40 pm
Autor: Miquelpericas
Randy-650 ha escrit:
miquelpericas ha escrit:Una idea interessant! No és impermeable, oi?
Miquel Miquel.......llegueix bé, home! :lol:
Sagal ha escrit:
....Uns mitjons de bucejar......
Tu creus que els mitjons de bucejar no són impermeables? :lol:
Doncs no en tinc ni idea. No he bucejat en ma vida... :?

Publicat: dl. des. 03, 2007 4:28 pm
Autor: Josey Wales
Ja, ja, aquests mitjons de bussejar dels quals parleu s'anomenen "escarpins" (i evidentment són impermeables). Jo me'ls poso a sobre uns mitjons normals a dins la bota quan faig espele per tenir els peus més calentons. La gràcia és que són gruixuts, els escarpins! :P

Tanmateix, aquests escarpins retallats com es veu i posats a sobre la bota fan de "polaines" (estris que cobreixen una part de la cama i fins al peu). I per cert que és molt bona idea això d'adaptar-los !! :D

Publicat: dl. des. 03, 2007 5:33 pm
Autor: JoanF
Jo, perquè no vaig poder vindre el diumenge, però ja teniapreparats els de la bici per provar-ho, perqué és l'únic lloc que tinc una mica de fred.
:wink: :wink: :wink:

Publicat: dl. des. 03, 2007 5:42 pm
Autor: Geroni
Pues jo,precisament aquest fì de semana aprofitant el dinar de nadal he estrenat aquests bikers; m`els van recomanar i no tinc mès que virtuds.¡¡¡Quina diferencia!!!!,els peus sempre a la temperatura del cos,ni freds ni mullats de suor.Ojalá ho hages comprat abans :wink: :wink: :wink:
http://www.motocard.com/sp/Articulos/de ... =M-0030936
Si algù estès interesat,li puc facilitar la equivalencia de talles. :arrow:

Publicat: dl. des. 03, 2007 6:15 pm
Autor: JoanF
geroni ha escrit:Pues jo,precisament aquest fì de semana aprofitant el dinar de nadal he estrenat aquests bikers; m`els van recomanar i no tinc mès que virtuds.¡¡¡Quina diferencia!!!!,els peus sempre a la temperatura del cos,ni freds ni mullats de suor.Ojalá ho hages comprat abans :wink: :wink: :wink:
http://www.motocard.com/sp/Articulos/de ... =M-0030936
Si algù estès interesat,li puc facilitar la equivalencia de talles. :arrow:
Traidor, i no m'has dit res.

Publicat: dl. des. 03, 2007 6:29 pm
Autor: Josey Wales
Aquests mitjons tèrmics també estan molt bé. Bé, jo duia pantalons i samareta tèrmica, a sota els altres (de 1a capa en diuen) i van molt bé!! :D

A botigues d'esports de muntanya també en tenen.

Publicat: dl. des. 03, 2007 9:17 pm
Autor: Geroni
JoanF ha escrit:......
Traidor, i no m'has dit res.
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: sorry :wall :wall :wall

Publicat: dl. des. 03, 2007 9:57 pm
Autor: Kel
Genial !!!!

Merci Sagal, volia canviar-me les botes, i ja no cal.

El dia que ens veiem ets convidat a unes :cerv :cerv

Publicat: dl. des. 03, 2007 9:59 pm
Autor: Steelman
Nomes li veig un problema, que igual no ho es.

Si ens posem aixo a les botes es per evitar el fred, amb el que es molt probalbe que els terres estiguin humits,gelats,gebrats,....
I amb aixo no se si nosaltres tindriem bona adheriencia al terra i podriem relliscar i anar al terra, amb la moto

enteneu el que vull dir?

Publicat: dl. des. 03, 2007 10:36 pm
Autor: Randy-650
Steelman ha escrit:Nomes li veig un problema, que igual no ho es.

Si ens posem aixo a les botes es per evitar el fred, amb el que es molt probalbe que els terres estiguin humits,gelats,gebrats,....
I amb aixo no se si nosaltres tindriem bona adheriencia al terra i podriem relliscar i anar al terra, amb la moto

enteneu el que vull dir?
Si clar.

Suposo que aquest tipus de goma porta sílice, que és el que s'agafa a l'aigua. M'explico? Sols mira una cosa: les famoses sabates marca Chiruca avui en dia NO porten sílice, la qual cosa fa que llisquin en aigua. Ah! Els pneumàtics també porten sílice.

Publicat: dl. des. 03, 2007 10:38 pm
Autor: Albertm
Hola,
El material d’aquest mitjons per lo que veig es de neoprè i no es impermeable. :evil: :evil:
La avantatge d’aquest material per moto nomes la pot tenir en sec.

La avantatge d’aquest material es que per activitats aquàtiques et mante el cos calent per- ho moll.

Salut

Publicat: dl. des. 03, 2007 10:50 pm
Autor: Miquelpericas
albertm ha escrit:La avantatge d’aquest material es que per activitats aquàtiques et mante el cos calent per- ho moll.
A mi em sonava tenir entès això, però alguns m'han dit que obviament, eren impermeables... :?

Publicat: dl. des. 03, 2007 10:53 pm
Autor: Randy-650
Kin kakau, nois..... :shock:

NEOPRENO:

Neopreno es la marca comercial de DuPont para una familia de gomas sintéticas basadas en el policloropreno (polímero del cloropreno). El neopreno fue inventado por algunos científicos de DuPont después de que el Dr. Elmer K. Bolton, un empleado de DuPont, acudiera a una conferencia de Julius Arthur Nieuwland, un profesor de química de la Universidad de Notre Dame. El trabajo de Nieuwland estaba basado en la química del acetileno y durante sus trabajos obtuvo divinilacetileno, un compuesto que se convertía en un compuesto elástico similar a la goma al pasar sobre dicloruro de azufre (SCl2). Después de que DuPont le comprara la patente a la Universidad de Notre Dame, Wallace Carothers y el mismo Nieuwland empezaron a desarrollar una forma de explotar comercialmente el neopreno. Se centraron inicialmente en el monovinilacetileno y lo hicieron reaccionar con cloruro de hidrógeno (HCl), obteniendo cloropreno.

El policloropreno es el polímero del cloropreno, la goma sintética conocida como neopreno.

El neopreno, conocido originalmente como dupreno (duprene en inglés), fue la primera goma sintética producida a escala industrial. Se usa en una gran cantidad de entornos, como trajes húmedos de submarinismo, aislamiento eléctrico y correas para ventiladores de automóviles. Su inercia química lo hace útil en aplicaciones como sellos (o juntas) y mangueras, así como en recubrimientos resistentes a la corrosión. También puede usarse como base para adhesivos. Sus propiedades lo hacen útil como aislante acústico en transformadores. Su elasticidad hace que sea muy difícil plegarlo. Su flexibilidad también lo hace apto para diseñar fundas que se ajusten perfectamente al objeto a proteger.

Un uso común del neopreno es la confección de botas para la pesca con mosca, ya que es un excelente aislante térmico. Su grosor generalmente suele ser de 5 mm, y tiene un precio intermedio entre materiales baratos como el nylon y el caucho y otros más caros como las prendas transpirables (GoreTex por ejemplo).

En usos como la confección de trajes para el buceo y para protección de ambientes hostiles, el aire que queda atrapado en el neopreno durante la fabricación es sustituido por nitrógeno puro, debido a sus propiedades aislantes.

Los trajes de buceo húmedos se realizan generalmente con un grosor de 7 mm, apto para su uso incluso en aguas frías (por debajo de 16 ºC). Debe destacarse que a una profundidad de -30 m, la presión hace que se compacte, disminuyendo sus propiedades aislantes, por lo que se ha desarrollado una variedad de neopreno, la super-flex, que combina spandex dentro del neopreno para permitir una mejor flexibilidad.