Pàgina 1 de 1
son les bmw 1200gs un niu de problemas?
Publicat: dv. des. 21, 2007 7:52 pm
Autor: Joscoma
dons desde que un company amb va deixar provar la seva 1200gs, em vaig quedar encissat d'aquesta `máquina, fins que al entrar al foro de gstrail m'he asebentat que hi molts propietaris que están ben emprenyats ja que tenen la moto permanentment al taller, perdues d'oli,cardants defectuosos, i un llarg etc....amb tot aixó m'he quedat bastant parat ja que una moto que val tants calers pensaba que era quasi indestructible.em penso que de moment aniré tirant amb la xt que tinc, ja que de moment en els dos anys que fa que la tinc, no he tingut ni el més petit problema.encara que cada dia m¡'agraden més les bmw.SALUTACIONS I BONES FESTES A TOTS.......VSSSSSSSSS :brindis :brindis
Publicat: dv. des. 21, 2007 8:46 pm
Autor: Carles
Bones!!!
No crec que ho siguin... potser és un dels models més venut i per això si el percentatge d'errors és elevat n'hi ha moltes que deuen tenir "xuminades"... però segurament tots els models tenen una cosa o una altra, però no es venen tant!!!
Bmw durant l'exercici 2006 ha venut més de 100.000 uts al mòn, si només el 2% (deu ser més) te alguna cosa, estem parlant de 2000 motos que donen problemes. A veure quantes MotoGuzzi Stelvio donen problemes, i de quantes ho sabrem??
Fins aviat!
Publicat: dv. des. 21, 2007 9:22 pm
Autor: Steelman
Jo crec el que diu el carles, moltes donaven problemes sobretot les del 2004 i 2005 les actuals sense el servo i tal doncs tenen petites tonteries
De totes maneres si vols canviar la XT i et fa cosa la GS prova la Varadero ;)
Publicat: dg. des. 23, 2007 11:47 pm
Autor: Gandalfgs
ospes noi jo em trobo amb el mateix, jeje també tinc la xt i vull la gs. No se si tindrà defectes però el que si em té és el cor robat.
Crec que bmw és una bona marca, així com honda, yamaha... de vehicles amb defectes sempre en surten però en general solen funcionar correctament.
A veure si ens veiem a alguna trobada, m'encantaria veure una altra xt.
V'ssssssssss
Publicat: dj. des. 27, 2007 9:59 pm
Autor: Ramon_vfr
Publicat: dj. gen. 31, 2008 2:15 pm
Autor: PetitSuis
Hola,
Jo tinc una GS del 2004, i després de 65mil kms només he tingut (de fet tinc) un problema: quan plou el ABS se'm desconnecta.
A part d'això, estic molt content amb la moto i la tornaria a comprar.
Crec que a part del que s'ha comentat del numero de unitats venudes, l'altra tema es la marca.
BMW es una marca cara, i ens venen que part del preu "extra" es a canvi de fiabilitat. Potser per això, ens queixem més quan tenim un problema.
Crec que si compres una SanyYong d'aquestes (amb tot el meu respecte per la marca i pels propietaris), pero si tens un problema no et sentiras tant frustrat com si has pagat uns quants Euros de més.
Vsss
PetitSuis