Pàgina 1 de 1

Llums xenon de moto: efectius? legals?

Publicat: dc. feb. 27, 2008 10:59 am
Autor: Randy-650
Com els veieu aquest llums de xenon especifics per moto? He llegit en altres fòrums que passen la ITV sense problemes. :roll:

Sols valen 60€.

Imatge

Instalación con cable de resistencia

A: Positivo "+" conecta batería
B: Negativo "-" conecta batería
C: Conexión Transformador (ballast) a la bombilla
D: Conexiones del cable de resistencia a los transformadores (cable corto y largo)
E: Enchufa directamente al conector (donde esta conectada la bombilla halógena anterior). Los conectores de las bombillas halógenas anteriores pueden no ser iguales.
Instalación sin cable de resistencia
C: Conexión Transformador (ballast) a la bombilla
F: Conexiones a los transformadores (igual que "D")
G: Enchufa directamente al conector (donde esta conectada la bombilla halógena anterior). Los conectores de las bombillas halógenas anteriores pueden no ser iguales.


Las luces de Xenón ahorran consumo
Luces Xenón consumen solamente 35W, haciéndolas 3 veces más eficaz que las luces halógenas tradicionales.

Las luces de Xenón tienen una vida útil más larga
Luces Xenón duran hasta mas de 3000 horas. O sea 6 veces mas que las luces halógenas tradicionales.

Las luces de Xenón iluminan más y son más seguras
Las luces Xenón tienen una iluminación 300% mas que las luces halógenas tradicionales. Da un margen extra de seguridad. Por eso son mejores.

Las luces de Xenón miran mejor
La luz emitida por las luces de Xenón se parece mas a la luz natural emitida por el sol. Es más blanca y más atractiva que las luces amarillentas de las halógenas tradicionales. El siguiente gráfico demuestra los colores emitidos por la temperatura Kelvin.


Imatge

MOTO COMPUESTOS POR::

1 LAMPARA (todos los tipos).
1 BALASTRO DIGITAL.
1 SOPORTE BALASTRO.
CABLEADO.
MANUAL MONTAJE.
Imatge

Podeu mirar-ho AQUÍ

Publicat: dc. feb. 27, 2008 11:26 am
Autor: Miquelpericas
Un tema molt polèmic. Jo la conclusió que he tret és que només poden passar l'itv aquelles motos que vinguin preparades per dur llums de xenon. No sé si és una conclusió encertada, però és a la que jo he arribat. :roll:

Publicat: dc. feb. 27, 2008 11:33 am
Autor: Randy-650
Doncs aquest gent diu que es passa la ITV sense problemes, doncs sols es canvia la bombeta, no el focus sencer.... :roll:

Publicat: dc. feb. 27, 2008 2:32 pm
Autor: Miquelpericas
Randy-650 ha escrit:Doncs aquest gent diu que es passa la ITV sense problemes, doncs sols es canvia la bombeta, no el focus sencer.... :roll:
Pel que tenia entès, per poder dur llums de xenon, cal dur els "neteja-vidres" del focus i un sistema de direccionament del feix de llum automàtic que no enlluerni mai als conductors... :roll:

Publicat: dc. feb. 27, 2008 9:10 pm
Autor: sisK1o
Si es Xenon de veritat, teniu per segu que es cremara la pantalla, pasi o no pasi la ITV. :(

Publicat: dc. feb. 27, 2008 10:56 pm
Autor: Randy-650
sisK1o ha escrit:Si es Xenon de veritat, teniu per segu que es cremara la pantalla, pasi o no pasi la ITV. :(
Se suposa que porten una garantia, i si crema la pantalla doncs hauràn de pagar-ne una de nova, no?

Tan malament ho veus? Doncs així perquè ho anuncien pels motos? :shock: Tot i això et crec més a tu que a la web o al que diu la gent en altres fòrums....

Publicat: dj. feb. 28, 2008 8:42 am
Autor: CarlosGT
Ni es crema la pantalla ni la meva K1200GT du neteja vidres, aixo son llegendas urbanas, podeu col·locar-los tranquil·lament, conec a diversos companys que els han muntat a las seues maquinas i cap problema, això si, cura amb la qualitat del kit hi ha autentics xurros, busqueu uns de qualitat.
El que no tinc tan clar és el tema de passar la ITV

Publicat: dj. feb. 28, 2008 9:32 am
Autor: Randy-650
carlosGT ha escrit:.... això si, cura amb la qualitat del kit hi ha autentics xurros, busqueu uns de qualitat.
El que no tinc tan clar és el tema de passar la ITV
Aquests tenen qualitat o què? :?:

I per passar la ITV es treuen i ja està. És fàcil. :P

Publicat: dj. feb. 28, 2008 12:17 pm
Autor: Miquelpericas
carlosGT ha escrit:Ni es crema la pantalla ni la meva K1200GT du neteja vidres, aixo son llegendas urbanas, podeu col·locar-los tranquil·lament, conec a diversos companys que els han muntat a las seues maquinas i cap problema, això si, cura amb la qualitat del kit hi ha autentics xurros, busqueu uns de qualitat.
El que no tinc tan clar és el tema de passar la ITV
Està clar que, posar-los, es poden posar. Quan comenava el tema del neteja-vidres i del control de direció del feix de llum és perquè pugui passar la ITV. ;) Això és el que jo tenia entès.

Publicat: dj. feb. 28, 2008 1:17 pm
Autor: J@N LINCE
Lo que he llegit a tota arreu es que, son necesaris unes optiques (part del davant del faro) ben netes, per que la bruticia distorsione el llum dels xenon(molt potent), provocant un enlluernament a la resta de conductors.

Ara imaginat el faro de les nostres motos, al estiu, només en un trajecte curt ja esta ple de mosquits.

Tens rao, només cal cambia la bombeta per passar la ITV, ¿i els mossos?si et paren.

I ja no parlem de enlluernar als demés, ho trobo una PIIIIITADA!!!!! :wink:

Publicat: dj. feb. 28, 2008 7:14 pm
Autor: CarlosGT
Randy-650 ha escrit:
carlosGT ha escrit:.... això si, cura amb la qualitat del kit hi ha autentics xurros, busqueu uns de qualitat.
El que no tinc tan clar és el tema de passar la ITV
Aquests tenen qualitat o què? :?:

I per passar la ITV es treuen i ja està. És fàcil. :P
doncs aquests en concret no et se dir, però abans de comprar-los assesorat bé, i el que comenteu de mosquits i tal, doncs la meva du xenon d'origen i ningú m'ha fet mai llums queixant-se i això que el far ho he dut com un cementiri de mosquits i demes bestioles

Publicat: dj. feb. 28, 2008 10:30 pm
Autor: Randy-650
carlosGT ha escrit:.... però abans de comprar-los assesorat bé, i el que comenteu de mosquits i tal, doncs la meva du xenon d'origen i ningú m'ha fet mai llums queixant-se i això que el far ho he dut com un cementiri de mosquits i demes bestioles
Clar, es que la teva moto és una BMW i ho porta d'origen. La meva és una senzill i humil Suzuki Bandy. :oops:

Seguirem investigant....... :roll:

Gràcies per les aclarions, veí. :D

Publicat: dj. feb. 28, 2008 10:36 pm
Autor: CarlosGT
Randy-650 ha escrit:
carlosGT ha escrit:.... però abans de comprar-los assesorat bé, i el que comenteu de mosquits i tal, doncs la meva du xenon d'origen i ningú m'ha fet mai llums queixant-se i això que el far ho he dut com un cementiri de mosquits i demes bestioles
Clar, es que la teva moto és una BMW i ho porta d'origen. La meva és una senzill i humil Suzuki Bandy. :oops:

Seguirem investigant....... :roll:

Gràcies per les aclarions, veí. :D
segur que la teva "humil" Bandy et du als mateixos llocs que la meva BMW, t'ho dic per experiència he anat molts anys en motos "humils" i totes m'han donat les seves satisfaccions, a la teva Bandy un Xenon li sentara estupend i segur que de nit vores molt millor

Publicat: dv. feb. 29, 2008 5:57 pm
Autor: ARBE
al foro de kdjoteros s'han fet veritables masters sobre el tema, i algunes aportacións d'una solvència i qualitat tècnica insuperables.

jo pel que sé a dia d'avui, els llums de xenó només els poden portar els cotxes homologats per aquests luminàries,perquè han de ser capáços de regular l'alçada automàticament per no enlluernar, que és aquell efecte tan curiós que fan. En motos no sé, només algun company amb una K que els porti ens pot ajudar, mirant la fitxa tècnica i dient si efectivament es van nivellant sols tota l'estona.
El tema del netejador obligatori, en els cotxes té una explicació, i és que quan neva, com que no escalfen com els de filament, la neu es queda enganxada al vidre, i acabes per no veure res.

I fins aquí el que sé, que és poquet.