Maleta de darrere per la Deauville
Moderador: Airald
- Siset
- Presentats
- Entrades: 213
- Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
- Ubicació: La Roca del Vallès
Maleta de darrere per la Deauville
Algun lloc on comprar maletes a bon preu?. He mirat una maleta posterior original per la Deauville i m'he quedat glaçat.
Gràcies.
Gràcies.
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Maleta de darrere per la Deauville
Poca gent demana la maleta original Honda a la Deauville. Quasi tothom porta Givi, millor relació qualitat-preu.
En quasi totes les botigues d'accesoris de moto pots mirar-ho i demanar preus, encara que d'algun lloc a altre pot variar el preu sustancialment.
En quasi totes les botigues d'accesoris de moto pots mirar-ho i demanar preus, encara que d'algun lloc a altre pot variar el preu sustancialment.

- Mell
- Presentats
- Entrades: 158
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 10:38 pm
- Ubicació: Manresa
hola siset, jo tambè tinc una deauville però de les velles i porto la marca KAPPA, que és la segona marca de GIVI.
El suport és GIVI i la maleta esta feta a la mateixa fabrica de GIVI(comprovat
). te capacitat per 52 litres i és iguala que la de givi.
Jo la vaig comprar en un lloc de confiança de Manresa que és diu SINFERMOTOS, on hi tenen practicament el mateixos preus que Andorra, i te la monten alla mateix.
Alguns del foro tambè hi han fet compres.
Si t'interessa et dono l'adreça.
pd. per cert, respecte el preu de givi em sembla recordar que hi havien uns 150e de diferència :shock: i respecte la Honda no ho se :roll:
El suport és GIVI i la maleta esta feta a la mateixa fabrica de GIVI(comprovat
Jo la vaig comprar en un lloc de confiança de Manresa que és diu SINFERMOTOS, on hi tenen practicament el mateixos preus que Andorra, i te la monten alla mateix.
Alguns del foro tambè hi han fet compres.
Si t'interessa et dono l'adreça.
pd. per cert, respecte el preu de givi em sembla recordar que hi havien uns 150e de diferència :shock: i respecte la Honda no ho se :roll:
TRANQUILITAT I ANAR FENT
- Siset
- Presentats
- Entrades: 213
- Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
- Ubicació: La Roca del Vallès
Gràcies Mell,
El preu de la original Honda es de 400 € aprox i el d'una Shad d'uns 200 €. Però ambdues de 45/46 litres. A la Shad sembla que hi caben 2 cascs integrals, però a l'original d'Honda no m'ho van assegurar.
El voler l'original era, diga'm maniatic, per el tema del color, però crec que es poden trobar colors molt semblants amb les no originals també.
Si que t'agraïria la adreça de Manresa, hi trucaria, i si m'emocionen, hi aniria.
Gràcies a tots.
Salut!
El preu de la original Honda es de 400 € aprox i el d'una Shad d'uns 200 €. Però ambdues de 45/46 litres. A la Shad sembla que hi caben 2 cascs integrals, però a l'original d'Honda no m'ho van assegurar.
El voler l'original era, diga'm maniatic, per el tema del color, però crec que es poden trobar colors molt semblants amb les no originals també.
Si que t'agraïria la adreça de Manresa, hi trucaria, i si m'emocionen, hi aniria.
Gràcies a tots.
Salut!
- Mell
- Presentats
- Entrades: 158
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 10:38 pm
- Ubicació: Manresa
HOLA SISET:
EL TELEFON ÉS 93.877.12.84 i l'adreça: Carretera de VIC nº 186 Manresa.
Jo de tu agafaria el de 52 litres, no és molt mes gran que el de 46 i hi guanyes molt mes espai, i a la deaville hi queda molt be (jo hi poso els 2 cascos, 2 parells de guans d'estiu i 2 d'hivern i coses varies com un parell de caçadores texanes, mapes, el bolso de la dona......
)
per cert, s'ha d'anar amb comte amb el de 46l que segons quin model de cascos pot ser que no ti capiguen (jo no ho he comprovat però m'han dit que els avatibles que tenen algun mecanisme o boto lateral com per exemple per baixar la visera solar NO HI CABEN)
vs
EL TELEFON ÉS 93.877.12.84 i l'adreça: Carretera de VIC nº 186 Manresa.
Jo de tu agafaria el de 52 litres, no és molt mes gran que el de 46 i hi guanyes molt mes espai, i a la deaville hi queda molt be (jo hi poso els 2 cascos, 2 parells de guans d'estiu i 2 d'hivern i coses varies com un parell de caçadores texanes, mapes, el bolso de la dona......
per cert, s'ha d'anar amb comte amb el de 46l que segons quin model de cascos pot ser que no ti capiguen (jo no ho he comprovat però m'han dit que els avatibles que tenen algun mecanisme o boto lateral com per exemple per baixar la visera solar NO HI CABEN)
vs
TRANQUILITAT I ANAR FENT
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Pel color no pateixs: pots anar a qualsevols planxista i te la pintarà del color que tu vulguis. 30€ em va cobrar a mi per pintar la maleta que porto ara i que abans era a la meva Deauville.siset ha escrit:
...........
....
!