Pàgina 1 de 1
Pneumàtic de darrera
Publicat: dg. des. 07, 2008 1:47 pm
Autor: PEPI600
Avui he notat que la moto no anava del tot fina, i quan he mira´t el pneumàtic del darrera he vist que hi ha pastilles que s´han gastat més que d´altres, algú l´hi passa això ? només tenen 8000 km, em sembla poc pel desgast que tenen
Em sembla que l´hauré de canviar, doncs ara ja només faig que pensar-hi, havia pensat ficar-li les Batle Wing, si algú les porta em pot dir que tal van?
I el preu ?
Gracies

Publicat: dg. des. 07, 2008 3:47 pm
Autor: Randy-650
Tens el pneumàtic pla, degut a que als revolts no l'aprofites del tot, penso. Les bicilindriques -com és el teu cas- i més tractant-se de una 1.000, al tenir tant de parell motor, fa que a l'obrir gas a les rectes es mengi molt el pneumàtic.
Pot ser normal, clar, que sols duri 8.000 km. :shock:

Publicat: dg. des. 07, 2008 4:53 pm
Autor: Storm
JO PORTO LES BATTLE-WING (d'origen la Strom portava les Trail Wing, que em van durar 14.500 Km i se'm va gastar abans, i malament, la del davant que la del darrera).
Crec que són les mateixes mides que les de la Varadero.
Al principi les BW em van agradar molt, em van donar molta confiança, tanta que fregava amb els avisadors sense voler. Ara hi porto uns 5.000 kilòmetres i veig que estan en bon estat, tot i que (com abans) veig més gastat el pneumàtic del davant que el del darrera :shock:
Jo a més de seguretat a un pneumàtic li demano durada, i em sembla que no em defraudaran. Sense ser res de l'altre món, compleixen.
Els vaig muntar a Martorell. 240 euros la parella tot inclòs i bon tracte. Em sembla que el taller es diu SAS. Si vols més informació me la demanes.
Es parla molt bé dels Continental (Conti Trail Attack) i dels Dunlop (em sembla que els 607). Jo la propera vegada em penso que provaré els Continental. A la web del V-Strom hi ha un apartat específic i molta informació (potser massa i tot) sobre pneumàtics.
www.vstromclub.es

Publicat: dl. des. 08, 2008 12:01 am
Autor: Ramon_vfr
Randy-650 ha escrit:Tens el pneumàtic pla, degut a que als revolts no l'aprofites del tot, penso. Les bicilindriques -com és el teu cas- i més tractant-se de una 1.000, al tenir tant de parell motor, fa que a l'obrir gas a les rectes es mengi molt el pneumàtic.
Pot ser normal, clar, que sols duri 8.000 km. :shock:
Pep ja ho veus. Ho diu en Randy :D :D Has de tombar més als revolts, anar a "ritme", i no accelerar tant a les rectes per poder entrar al proper revolt només jugant amb el gas i el parell motor.
8.000 quilòmetres és el que em solen durar els meus Metzeler Z6
VVVVs
007
Publicat: dl. des. 08, 2008 12:43 am
Autor: Albert
Holaaaa,
Randy-650 ha escrit:Tens el pneumàtic pla, degut a que als revolts no l'aprofites del tot, penso. Les bicilindriques -com és el teu cas- i més tractant-se de una 1.000, al tenir tant de parell motor, fa que a l'obrir gas a les rectes es mengi molt el pneumàtic.

Randy no vull dir que no tinguis rao en les teves explicacions, però em sembla que no es el problema del Pep1600.
Ell parla de diferent desgast en les pastilles. Jo primer he pensat que podria ser per presions no adecuades (poca o massa), però mirant les fotos veig que hi ha pastilles amb la meteixa forma, que tenen un nivell de desgast molt diferent, i això si que no ho havia vist mai!!! :shock: :shock: :shock:
En teoria podria ser un "pla" per una frenada forta o una derrapada, però veig que es produiex massa al cantó del pneumàtic.
No ho entenc!!
:shock: :shock: :shock:
Publicat: dl. des. 08, 2008 7:22 am
Autor: PEPI600
Gràcies per les respostes, de totes maneres tot i el que diu en Randy, el que m´estrnya es la manera de gastar-se que tenen aquestes pastilles en concret
I Això es repeteix a totes les pastilles del mateix lloc i dels dos costats :? :?
Publicat: dl. des. 08, 2008 12:16 pm
Autor: Alex
es tipic de neumatics com el anakee,o les trailwing,ai xo se'n diu escalonar el neumatic.
acostumes anar en parella?
Publicat: dt. des. 09, 2008 9:24 pm
Autor: PEPI600
La diagnosi del mecànic ha estat que s´ha cuadrat el neumàtic, motius varis, des de un defecte de composició del neumàtic, que estigues caducat....etc, el cas es que ja m´han fotut 155 €.
Suposo que demà la muntaré, finalment la Battle wing 502
Publicat: dj. des. 11, 2008 12:37 am
Autor: Albert
Holaaaa,
PEPI600 ha escrit:La diagnosi del mecànic ha estat que s´ha cuadrat el neumàtic, motius varis, des de un defecte de composició del neumàtic, que estigues caducat....etc, el cas es que ja m´han fotut 155 €.
Suposo que demà la muntaré, finalment la Battle wing 502
Això ho pots comprovar mirant-lo:
I per mes informació:
Mirat aixó
