Pàgina 1 de 2

Canvi de neumatics

Publicat: ds. des. 20, 2008 1:03 pm
Autor: Xavi-Gs
Bones, doncs aixo, que em torna a toca pasar per caixa... :evil:

Els dos ultims jocs que e portat, eren 100% carretera, i anavem molt i molt be, nomes tenen un inconvenien, que no em duren mes de 8-900 kms... :(

Fa un temps vaig porta les Scorpion Sync, mixtes, i em van agradar molt tambe.I ara en vodria torna a posar de mixtes, ja que cada cop em tira mes lo de "sorti de lo negre" :roll: .

La pregunta es la seguent, algu a probat les noves Pirelli Trail???


Ens veiem

Re: Canvi de neumatics

Publicat: ds. des. 20, 2008 4:29 pm
Autor: Ramon_vfr
xavistrom ha escrit:Bones, doncs aixo, que em torna a toca pasar per caixa... :evil:

Els dos ultims jocs que e portat, eren 100% carretera, i anavem molt i molt be, nomes tenen un inconvenien, que no em duren mes de 8-900 kms... :(

Fa un temps vaig porta les Scorpion Sync, mixtes, i em van agradar molt tambe.I ara en vodria torna a posar de mixtes, ja que cada cop em tira mes lo de "sorti de lo negre" :roll: .

La pregunta es la seguent, algu a probat les noves Pirelli Trail???


Ens veiem

Suposo que t'has equivocat no Xavi ?? :shock: :shock: :shock:

Si son 8 o 9 mil, es el que em duran a mi.

VVVVs
007

Publicat: ds. des. 20, 2008 4:40 pm
Autor: Xavi-Gs
Bones Ramon,

Doncs no m'he equivocat no, pero pel que veig per un altre foro, a molta gent li duren bastant mes, 10-12 mil.
Suposo que aqui tambe entra el tipus de conduccio, pero bueno.

El meu interes ara, es provar altre cop les mixtes, aveure el que duren... :roll:

PD:pues si que et duren no a la Pan??? pensava que durarien menys...

Ens veiem

Publicat: ds. des. 20, 2008 4:49 pm
Autor: Storm
Sí que t'has equivocat, sí :wink:
Has posat 8-900. Falta un zero, no? :roll:

A mi els d'origen la de V-Strom 650, els Bridgestone Trail Wing, em van durar 14.500 Km i el de darrera encara tenia bon aspecte, però el del davant estava acabat.
Ara continuo amb mixtes, uns Bridgestone Battle Wing
He sentit a parlar molt bé dels Continental Trail Attack :wink: :wink: :wink:

Publicat: ds. des. 20, 2008 5:20 pm
Autor: Xavi-Gs
Storm ha escrit:Sí que t'has equivocat, sí :wink:
Has posat 8-900. Falta un zero, no? :roll:

A mi els d'origen la de V-Strom 650, els Bridgestone Trail Wing, em van durar 14.500 Km i el de darrera encara tenia bon aspecte, però el del davant estava acabat.
Ara continuo amb mixtes, uns Bridgestone Battle Wing
He sentit a parlar molt bé dels Continental Trail Attack :wink: :wink: :wink:

Joerrrrr!!! pos si que m'havia equivocat!!! :shock: :shock: :shock:

O sento, volia dir 8-9000 ....

Et van durar 14.500??? buffff .....ojala em duresin aixo a mi.

Els Continental no els conec, suposo que tirare cap als Pirelli...gracies per l'informacio.

Ens veiem

Publicat: ds. des. 20, 2008 6:11 pm
Autor: Storm
Ja n'informaràs d'aquests Pirelli: preu, prestacions, durada... :wink:

Publicat: ds. des. 20, 2008 10:21 pm
Autor: Siono1000
Has probat les Michelin Anakee???


Jo n'estic molt content i en sembla que seguiré amb el model.

Les d'origen no en varen agradar gaire, es van fondre amb mol pocs km i tenien una sensació de derrapar que no m'agradava.
Després les Metzeler Tourance, dos del darrera i una del davant. Tothom deia que anaven bé i ami també m'ho va semblar també.
Al canviar la tercera del darrera el que me la va montar en va dir que probés les Pirelli Scorpion, que les fabricaven al mateix lloc i amb els mateixos components que les Tourance i que erem una mica més económiques. Doncs som-hi.
Dos al darrera i una al davant, cap problema tampoc.
Al final en vaig decidir a probar les Michelin Anakee, més que res per canviar una mica.
En vaig quedar molt sorprés, fins aquest moment mai m'habia adonat de les diferències entre pneumàtics, a aquest li costa molt menys de tumbar, fins hi tot mi vaig tenir d'acostumar. Te una caiguda molt fàcil i una duració una mica millor.
De moment vaig per el segon de darrera i el primer del davant...en sembla que repetiré.
He de dir que fora del primer d'origen, cap m'ha fet mai cap estrany, ni en sec, ni en mullat.
Jo crec que ara tots tenen la qualitat suficient, la resta es solsament una sensació molt personal. :roll:


Salut i ja diràs com et respon el que col·loquis.

Publicat: ds. des. 20, 2008 11:51 pm
Autor: ARBE
doncs mira, em fot, però li he de donar la raó al siono :box :wink:

Les anakee són just les que jo porto. respecte a les T66 que duia hi ha un abisme, la sensació és que pots tombar rodó, jugant, les anteriors anaven com a trompicons a les tumbades.
Em vaig deixar aconsellar al fòrum de les AT, i la conclusió que vaig treure és que les Anakee no són les millors mixtes en asfalt, però si són les millors mixtes en asfalt que en mullat també van bé, i vista la sort que tenim a les sortides de mototurisme.... Llavors en camp, donc mira, fan el que poden, millor que d'altres mixtes teòricament més camperes.
potser no siguin les millors en res, però són de les bones en tot,

Això passa amb els pastors alemanys, per exemple, que no són la millor raça en res, pero són únics perquè són segons en tot.

jo després del curs ja no m'amoïno, tot el que no sigui taco... merda.
crec que no té sentit perdre prestacions en carretera a canvi de mitjanies que tampoc són gomes ben camperes, si algun dia deixo el mixte asfàltic serà per tenir taco campero.

a Morros-Trullàs el 140/80R17 traser 123.10, iva i itot plegat inclòs.

si portes radis canvia la càmera, t'ho diu un entès :roll:

Publicat: dg. des. 21, 2008 1:39 pm
Autor: Xavi-Gs
Aixi que tots dos porteu els Anakee???

De moment encara no els e probat mai, els aurem de tenir en compte.

Pero si us sembla que amb aquest es pot tumbar molt, us recomanaria que probesiu les Z6, em semble que son Metzeler, ara mateix no recordo la marca de les rodes que porto :oops: :oops: ,ja es greu aixo, pos amb aquestes es poden fer unes plegades gairebe de "R"s. :wink:
Segurament no us durarien el mateix que les Anakee, pero de segur que i notarieu molta diferncia.
El dimecres que be, si no pase res, anire al Guzman, ja us dire avore el que e montat al final.

Ens veiem

Publicat: dl. des. 22, 2008 12:19 am
Autor: J@N LINCE
A mi també m``han parlat molt be, de les anakee, aquestes!!!! :wink:

Publicat: dl. des. 22, 2008 10:57 am
Autor: Alex
ei,jo ara tinc la strom 1000 i abans la pegaso trail ,i entre les dos porto uns 100000km i he cambiat uns quants de neumatics.

les trailwing em van durar 15000 tots dos,el de davant i el de darrere.

les anakee codi h 15000 pero es van escalonar tots els jocs i ho notaves a partir dels 10000,la del davant 25000. Les codi v tambe 15mil i anaven mooolt be en aigua,massa be i tot.

Les continental trail,mai mes,massa fredes.

les battle wing m'han dit que van be.

ara porto les de carretera bt20 i bt21,despres de portar les pilot road que per mi les millors ,la del darrere 17000 i la del davant es va triangular amb 22000.

tinc companys que diuen que com les metzeler tourance no hi ha res,les haure de probar!!! pero de moment porto de caretera que jo apreto bastant.

Publicat: dl. des. 22, 2008 4:50 pm
Autor: Llagasta
ARBE ha escrit:


si portes radis canvia la càmera, t'ho diu un entès :roll:
??????????????????? jo porto raigs i no porto cámeres, em sembla que la Vstrom Tampoc..... :roll: :roll:

Metzeler Tourance Normal ( no Exp ) si penses sortir de la carretera i duren..............

Publicat: dl. des. 22, 2008 7:32 pm
Autor: J@N LINCE
gs12 red ha escrit:
ARBE ha escrit:


si portes radis canvia la càmera, t'ho diu un entès :roll:
??????????????????? jo porto raigs i no porto cámeres, em sembla que la Vstrom Tampoc..... :roll: :roll:

Metzeler Tourance Normal ( no Exp ) si penses sortir de la carretera i duren..............
Home, la v`strom lo que no porte es radis. :wink:

Ni camara.

Publicat: dl. des. 22, 2008 11:56 pm
Autor: Angel
Sempre he tingut problemes d’escalonament amb els neumàtics, els Anakke no van ser cap excepció. A partir dels 6.000 km la roda del darrera semblava la roda d’un tractor i als 9.000 km ja estava per llençar. Tot i així vaig quedar satisfet amb seu comportament, i les prestacions sobre mullat.
Ara porto Tourance de Metzeler, mes que res per veure que tal. La impressió que em donen es bona i sembla que els hi faré una campanya mes llarga que amb els Anakee. Ara porto 6.000 km amb ells i comença a sortir l’escalonat, això em dona a pensar que aquest problema deu venir del indi, no pas de la fletxa.
Mes amunt he llegit que els Anakee tumben molt be, i així es, però la meva impressió es que els Tourance tumbem encara millor.
Així es que si el Xavi (xavistrom) no ho tenia gaire clar, ara i desprès de tants comentaris, ho tindrà pitjor per decidir-se. :wink:
Salutacions.

Publicat: dc. des. 24, 2008 2:52 pm
Autor: Xavi-Gs
Bones!!!!

Doncs au, ja esta, ja tinc gomes noves!!! :lol: :lol: :lol:

Al final, no e fet cas a dingu, i e posat les que volia posar en principi... :wink: :wink: :wink: , son molt noves, i e sigut el segon que les monta, l'altra moto que les a muntat era una Varadero.

En principi no son tant camperes com les Tourance, pero tampoc vull fer tanta pista.
Preu final: 272 Eurets.... algo mes economiques que les Z6. (25 euros)

I de moment no puc dir res del seu comportament, per que estava tot moll per tot arreu.



Imatge
Imatge

Imatge
Imatge

Aqui us deixo un comentari que e trobat en un altre foro, per si algu l'interesa:


Pirelli lleva trabajando desde 1980 en la gama Scorpion, unos neumáticos destinados a un uso «off road» que actualmente tienen también una gran orientación asfáltica, ideales para los modelos trail del momento. Para estos ha puesto en escena el último producto de esta saga, el Scorpion Trail, el cual acabamos de probar en la isla italiana de Sicilia.

El nuevo Scorpion Trail viene a sustituir al anterior Scorpion Sync, un producto que se introdujo en el año 2.000 con motivo de ser el equipo de serie de la Ducati Multistrada que, para refrescarnos la memoria, equipa llantas de 17”. El Scorpion Trail es un neumático de última generación, preparado para equipar a todas las trail del mercado, aunque al contrario del Sync, todavía no se ha desarrollado para llantas de 17”.

De todos modos, la gama de medidas de este nuevo neumático es realmente amplia e incluso se ha desarrollado para algunas trail actuales que utilizan llanta delantera de 21”. Desde las «pequeñas » trail de «seiscientos», hasta las más grandes de más de 1.000 cc, todas podrán ser calzadas con los novedosos Scorpion Trail (salvo las de llantas de 17”).

El último producto de Pirelli llega dispuesto a mejorar el rendimiento de cualquier otro neumático similar en una utilización principalmente asfáltica, consiguiendo un altísimo agarre en curva y una gran estabilidad a alta velocidad. Asimismo, no descarta una utilización por pistas y el buen agarre sobre asfaltos mojados también es una sus virtudes. También promete una duración de hasta 10.000 km sin perder sus características iniciales.

El dibujo que utiliza corresponde a la repetición de un mismo diseño cuatro veces y se presenta con dos estructuras diferentes. Una con carcasa radial con cintura de acero a 0º (delantero y trasero) y otra con carcasa X-ply dirigido a las trail menos potentes con una orientación más campera. El dibujo no es ni demasiado profundo, ni demasiado abierto, pero todavía permite pasear por pistas sin problemas aparentes.

Del mismo modo, los compuestos son distintos en la rueda delantera y en la trasera, y también hay diferencias dependiendo a las motos a los que van dirigidos, dependiendo del peso y de la capacidad de carga que pueden llegar a soportar.

El Scorpion Trail es un neumático de nueva generación capaz de responder con muchas garantías a los requisitos del evolucionado segmento de las trail, un mercado que parece estar recuperando el esplendor de épocas anteriores.


Víctor Gancedo
motociclismo

Publicat: ds. des. 27, 2008 11:15 am
Autor: Kel
Xavi crec que son les que jo porto.

Les vaig muntar a Suïssa, aquest estiu, i per ara estic molt content

Publicat: ds. des. 27, 2008 6:42 pm
Autor: J@N LINCE
kel ha escrit:Xavi crec que son les que jo porto.

Les vaig muntar a Suïssa, aquest estiu, i per ara estic molt content
Tu portes mixtes?????

Ets un crack!!!!! :wink:

Van be a la FJR ?????

Publicat: ds. des. 27, 2008 8:31 pm
Autor: Xavi-Gs
Bones,

Aixo et volia dir jo tambe.....as posat unes mixtes a la Fjr????? :shock: :shock: :shock:

Camvi de neumatic

Publicat: dl. des. 29, 2008 12:40 am
Autor: Vini
Dintra d'unes hores cambio el neumatic del radera,fet caldo,caldo.
Posaré un BT-021(i ja no m'escarraso amb aixo dels neumatics).
Salutacions Vini :shock: Tensi :D

Re: Camvi de neumatic

Publicat: dl. des. 29, 2008 12:08 pm
Autor: Randy-650
Vini ha escrit:Dintra d'unes hores cambio el neumatic del radera,fet caldo,caldo.
Posaré un BT-021(i ja no m'escarraso amb aixo dels neumatics).
Salutacions Vini :shock: Tensi :D
Et vaig dir que provessis el Pilot Road 2TC, ara per ara un dels millors pneumàtics de carretera i amb moooolt bona relació preu/qualitat/duració. :D

Imatge