Pàgina 1 de 1
Netejar el motor
Publicat: dg. feb. 01, 2009 10:21 am
Autor: Sharky
Bones,
Per netejar els motors, abans sentia parlar molt de petrolejar-los, osigui amb un compresor aplicar a certa pressio amb pistola i aqui ve la meva dubte benzina? algú pot aclarir-m'ho?
Com netejeu vosaltres els racons inaccesibles del motor i parts metal-liques?
Gràcies.
Publicat: dg. feb. 01, 2009 11:37 am
Autor: Randy-650
Suposant que el motor no regalimi oli (a la meva ex-Deauville no perdia ni una gota), la manera més pràctica de netejar-lo és anar a un túnel de rentat i amb la llança de pressió ficar la possició d'aigua calenta i netejar totes les parts del motor. I si queda algun raconet amb brutícia oliosa es pot aplicar el pinzell amb gas-oil.
Amb la Deauville no cal patir, doncs al portar cardán no corres perill de mullar cap tipus de cadena.
Jo el meu motor el netejo amb un drap sec, amb molta paciència.


Publicat: dg. feb. 01, 2009 12:10 pm
Autor: Geroni
Pues la semana pasada,el meu mecanic de confiança,mentres canviabam les rodes i veure com estaban els baixos de la moto,em va recomanar sobre tot que per traure la sal dels baixos de la moto,no utilitzar aigua calenta perque fa una reaccio amb la potasa que es pitjor que no rentarla.
El proces ideal es mullar ben mullades les zones amb sal i quant estigui treta,mullar amb aigua calenta si es vol,pero sobre tot,no fer.ho primer amb calent.(Paraules del mecanic,no meves)

Publicat: dg. feb. 01, 2009 12:46 pm
Autor: Miquelpericas
Randy-650 ha escrit:Jo el meu motor el netejo amb un drap sec, amb molta paciència.
Et puc dur la meva perquè li facis el mateix? ;)
Publicat: dg. feb. 01, 2009 3:19 pm
Autor: Siono1000
No es amb benzina, sino amb petroli o querosé.
Si ho vols fer, afegeix una mica d'oli al petroli així no reseca quant s'evapora. Es el sistema de sempre.
De totes formes perque quedi perfecte i brillant no hi ha res com el "suc de munyeca", o el sistema Randy, es tarda molt més però el resultat es nota.
Salut.
holes
Publicat: dt. feb. 10, 2009 4:52 pm
Autor: jordi99
Hola,
Jo per netejar el motor sempre ho he fet amb un pinzell sucat amb gasoil, després hi passo un drap que no deixi fils per treure l'exces de gasoil i hem queda com nou.
A més el gasoil no deixa rovellar el motor.
Salutacions
Publicat: dg. març 15, 2009 9:32 pm
Autor: Paumoto48
En tot cas..molt d´ull per no remullar les parts elèctriques