Quin agafo ????

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Quin agafo ????

Entrada Autor: Ride » dv. feb. 23, 2007 4:29 pm

Hola, ja sé que es un tema molt parlat i he llegit, fins i tot post del antic foro, pero, al tenir una Super Teneré, els neumatics que li van bé a la meva moto no són els mateixos, que els vostres.

Per aixó us exposo varies posibilitats tenin en compte que el neumatic vull que sigui 100% asfalt.

Aqui us deixo les posibles opcion amb preus PVP de l'any passat.

BRIGESTON BT45 - 134 €

Imatge

METZELER MEZ2 - 145 €

Imatge

MICHELIN PILOT ACTIV - 120 €

Imatge

PIRELLI SPORT DEMON -115 €

Imatge

Que us sembla ??????

A mi personalment potser hem fa gracia el Michelin....

Salut

.

Pere
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
Ubicació: Lliçà d'amunt

Entrada Autor: Pere » dv. feb. 23, 2007 4:35 pm

Hola, Ride, estas segur de voler 100% asfalt?.
De tota manera si és 100% asfalt, també triaria els Michelin.

Ride
Presentats

Entrada Autor: Ride » dv. feb. 23, 2007 4:39 pm

PereBMW ha escrit:Hola, Ride, estas segur de voler 100% asfalt?.
De tota manera si és 100% asfalt, també triaria els Michelin.

Doncs si ho tinc molt clar, ja que per fer camins, ja tinc un altre "trasto" més off road, que hem dona més sensacions...

Gracies Pere

Ride
Presentats

Entrada Autor: Ride » dv. feb. 23, 2007 4:44 pm

Acabo de trucar al Morros Trullas, i m'han donat preu final, iva inclos i muntatge:

Michelin 90€

Pirelli 82 €

Metzeler 98 €

Pere
Presentats
Entrades: 946
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
Ubicació: Lliçà d'amunt

Entrada Autor: Pere » dv. feb. 23, 2007 4:49 pm

Així, no cal pensar-ho gaire no?

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. feb. 23, 2007 6:26 pm

¿Entre 82 i 98€ sols et costen? :shock:

Quines mides porta les llantes de la Superténéré? :shock:

P.D : Jo avans tenia una CRE-125 i tenia 2 jocs de pneumàtics: els de cross i els de carretera. Total, per lo que valien....si volia fer muntanya, ficava els de cross. Si volia fer carretera, ficava els de carretera. I no fa falta tenir 2 motos, clar. :P
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ride
Presentats

Entrada Autor: Ride » dv. feb. 23, 2007 6:44 pm

Randy-650 ha escrit:¿Entre 82 i 98€ sols et costen? :shock:

Quines mides porta les llantes de la Superténéré? :shock:

P.D : Jo avans tenia una CRE-125 i tenia 2 jocs de pneumàtics: els de cross i els de carretera. Total, per lo que valien....si volia fer muntanya, ficava els de cross. Si volia fer carretera, ficava els de carretera. I no fa falta tenir 2 motos, clar. :P
Estic parlant de la roda de darrera, i fa 130-80-17, el preu es interesant, pero una cosa que si m'han dit es que de la michelin no fan la de devant amb les meves mides. i doneu molta importancia a que les dues rodes siguin de la mateixa marca i model ???????????????

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dv. feb. 23, 2007 7:00 pm

Ride ha escrit: i doneu molta importancia a que les dues rodes siguin de la mateixa marca i model ???????????????
Jo sols miro si és sport-turisme i que el codi de velocitat sigui el mateix.

Si no busques prestacions pures i dures, crec que no fa falta que siguin de la mateixa marca/model.

Xavitiger
Presentats
Entrades: 833
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:08 pm
Ubicació: Igualada (Anoia)

Entrada Autor: Xavitiger » dv. feb. 23, 2007 8:25 pm

Ride ha escrit:... pero una cosa que si m'han dit es que de la michelin no fan la de devant amb les meves mides. i doneu molta importancia a que les dues rodes siguin de la mateixa marca i model ???????????????
Ei Ride, per si et serveix d'alguna cosa...
Jo fa uns anys, vaig tenir una Suzuki DR BIG 800. A l'igual que tu, jo també la vaig voler equipar amb pneumàtics de carretera, i em vaig trobar amb el mateix problema que exposes.
Jo em vaig arriscar, i devant vaig montar un Metzeler, no recordo el model, i darrera un Pirelli Match. En honor a la veritat, t'haig de dir que no vaig tenir mai cap problema.
De tota manera, crec que ara no ho faria...
NO DEIXIS PER DEMÀ EL QUE PUGUIS FER AVUI!!!
SOCI AMM Nº 5951
Imatge

Ride
Presentats

Entrada Autor: Ride » dv. feb. 23, 2007 9:36 pm

Xavitiger ha escrit:. En honor a la veritat, t'haig de dir que no vaig tenir mai cap problema.
De tota manera, crec que ara no ho faria...
Ostres quin dilema......

Els unics neumatics que fan neumatic de darrera i frontal per la meva moto Asfaltics són el METZELER LASERTEC, i els BRIDGESTONE BT45.

:? :? :? :?

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » ds. feb. 24, 2007 2:34 am

Holaa: Estas segur que de la Pirelli no en fan cap model de carretera que hi hagi davanter i darrer?? No ho sé, potser per les mides. :? :?

Tiuu, que tens una trail de debó!!! Amb les pistes que tens a tocar de casa, això és un pecat!! :lol: :lol:

Deixat estar de "trastos" home!! :wink:
ImatgeUnforgiven

Ride
Presentats

Entrada Autor: Ride » ds. feb. 24, 2007 10:52 am

Josey Wales ha escrit:Holaa: Estas segur que de la Pirelli no en fan cap model de carretera que hi hagi davanter i darrer?? No ho sé, potser per les mides. :? :?

Tiuu, que tens una trail de debó!!! Amb les pistes que tens a tocar de casa, això és un pecat!! :lol: :lol:

Deixat estar de "trastos" home!! :wink:
jejejejeje Jordi quant volguis anem a fer camins per Castellnou, pero jo amb el meu "Trasto" i tu amb l'Africa...... sabras que senten els cucs de terra a l'hora de dinar.... :wink:

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dv. març 02, 2007 12:42 am

Ride ha escrit:jejejejeje Jordi quant volguis anem a fer camins per Castellnou, pero jo amb el meu "Trasto" i tu amb l'Africa...... sabras que senten els cucs de terra a l'hora de dinar.... :wink:
Sí, això segur, jo sóc força lent amb l'Àfrica pk pesa molt! :( :( Ara, veus com és bastant justificada la mala fama que aquests "trastos" ens han donat al mon de les motos-off .... :?
ImatgeUnforgiven

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. març 02, 2007 7:59 am

Jo de tu i posaria aquests MICHELINS, per provar no passa res. :D :D :D :D :D :D

Imatge

V'sssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Ride
Presentats

Entrada Autor: Ride » dc. abr. 18, 2007 2:09 pm

Josey Wales ha escrit:
Ride ha escrit:jejejejeje Jordi quant volguis anem a fer camins per Castellnou, pero jo amb el meu "Trasto" i tu amb l'Africa...... sabras que senten els cucs de terra a l'hora de dinar.... :wink:
Sí, això segur, jo sóc força lent amb l'Àfrica pk pesa molt! :( :( Ara, veus com és bastant justificada la mala fama que aquests "trastos" ens han donat al mon de les motos-off .... :?
La mala fama no la crea, un vehicle sinó el que el pilota, i aquest tipus de persontages malhauradamnet, tinguin el que tinguin, el seu comportament deixa molt que desitjar.....

Ride
Presentats

Entrada Autor: Ride » dc. abr. 18, 2007 2:10 pm

James_Bond ha escrit:Jo de tu i posaria aquests MICHELINS, per provar no passa res. :D :D :D :D :D :D

Imatge

V'sssssss
007

Segurament trigarien en gastarse..... :shock: :shock: :shock:

Ride
Presentats

Entrada Autor: Ride » dc. abr. 18, 2007 2:23 pm

Bé s'he m'ha acabat el temps per triar, ja que aquest matí he tingut una sorpresa a l'hora de ficar el candau, devant de la feina, ja miraré de posar la foto aquesta tarda des de casa. En fi que l'haig de cambiar JA, el proxim tram que faci la moto es directe al Morros Trullas, el dubte mes gran que tinc ara es la diferencia de model, de la roda del devanr amb la de derrera....

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dc. abr. 18, 2007 5:20 pm

Depenent del que fagis i amb el que t´apliquis a la carretera jo triaría neumatics trail, correràs igual que amb els de carretera 100% i tindràs l´oportunitat com s´ha dit mes amunt, de poder fer alguna pisteta de tant en tant 8)

Que d´aixó es tracte, no? moto dual---purpose :roll:
Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. abr. 18, 2007 5:26 pm

gs12 red ha escrit:Depenent del que fagis i amb el que t´apliquis a la carretera jo triaría neumatics trail, correràs igual que amb els de carretera 100% i tindràs l´oportunitat com s´ha dit mes amunt, de poder fer alguna pisteta de tant en tant 8)

Que d´aixó es tracte, no? moto dual---purpose :roll:
La veritat es que no és mala idea. Avui en dia un pneumàtic trail dona seguretat en carretera tant o més que un de carretera 100%.

Ara em be a la memòria les antigues pujades en costa, on el 50-60% eres motos trails-autèntiques amb pneumàtics trail 100%, i com anàven, mare meva.....encara m'en recordo del Bune amb la KLX-650 verda a Les Solanes. :shock:

QSC
Presentats
Entrades: 1304
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)

Entrada Autor: QSC » dc. abr. 18, 2007 6:34 pm

Randy-650 ha escrit: Avui en dia un pneumàtic trail dona seguretat en carretera tant o més que un de carretera 100%.
Home veí !!!!... un bons pneumàtics trail van molt be per la seva polivalència, però tampoc cal exagerar !!! :lol: :lol: :lol: :lol:

V'sssssssssss
QSC l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 18, 2007 10:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”