Pàgina 1 de 1

Autocom's a l 50%

Publicat: dj. març 12, 2009 6:16 am
Autor: Steelman

Publicat: dj. març 12, 2009 3:50 pm
Autor: Albertm
Fa dues setmanes que els vaig instal.lar! :evil:

Publicat: dj. març 12, 2009 6:55 pm
Autor: ARBE
Quin és "el bo" ?

Easi PLUS
Active PLUS
Super Pro AVi

Publicat: dj. març 12, 2009 7:06 pm
Autor: Sagal
ARBE ha escrit:Quin és "el bo" ?

Easi PLUS
Active PLUS
Super Pro AVi
Jo porto el Super Pro AVI, això depent de perquè el vulguis, amb aquest, pots possar emissora, copi, telefono, navegador,

Publicat: dj. març 12, 2009 7:33 pm
Autor: ARBE
no, si voler no el vull per res, era curiositat,

De moment tinc el tema solucionat, el ratonsito peres em va deixar un midland BT sota el coixí :wink:

Publicat: dj. març 12, 2009 7:58 pm
Autor: Geroni
ARBE ha escrit:Quin és "el bo" ?

Easi PLUS
Active PLUS
Super Pro AVi
El millor o mes complert,com vulguis dir.ho es el Super Pro AVi :wink:

Publicat: dj. març 12, 2009 8:55 pm
Autor: Terracota
Home no se com esta el canvi pero 999 lliures.... mol barat no es no... em sembla que son uns 1080 euros.. :roll:

Publicat: dj. març 12, 2009 11:15 pm
Autor: Miquelpericas
ARBE ha escrit:Quin és "el bo" ?

Easi PLUS
Active PLUS
Super Pro AVi
Jo recomanaria el Super Pro AVi, que és el que duc jo. És el més complert de tots. Però això depen de les necessitats de cadasú.

Publicat: dv. març 13, 2009 9:40 am
Autor: ARBE
terracota ha escrit:Home no se com esta el canvi pero 999 lliures.... mol barat no es no... em sembla que son uns 1080 euros.. :roll:
ha de ser un error, perquè els altres estan espectecularment barats, més tenint en compte al preu al que està la lliura ara.

:shock: :shock: :shock: la Lliura -GBP- està a 0.93 € :shock: :shock: :shock: fa res estava a 0.78, això vol dir que a més del 50 % d'oferta, en comprar en lliura esterlina aconseguim un difrencial extra d'un 20% -aprox- pel canvi de divisa !!!