ARA SI: MP3 -MOTO- localitzat i comprat
Moderador: Airald
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
ARA SI: MP3 -MOTO- localitzat i comprat
obro un nou fil perquè l'altre havia anat prenent vida pròpia i apartantse de la llum verdadera...
bé, el cas és que després de mooooolt de temps d'anar buscant he trobat el dispositiu que crec és absolutament genial:
Un amplificadoret a 12 V amb presa d'auriculars que té comandament a distància waterproof i que té, atenció ranura SD per playar MP3 !!! a més porta uns altaveus d'exterior que això ja em dona igual però pot tenir la
seva gràcia (en un moment donat puc fer servir la linea amplifacada per alimentar els altaveus del Midlan dels dos cascos, treient una connexió per endollar a l'ampli, si és que la presa d'auriculars es queda curta)
bé, ja està en camí :
MP3 MOTO
Hosti.. s'em gira feina... haurè d'instal·lar l'avisador de radaars, això... ja he de treure una línea de bateria amb fusible i fer-ho bé, que la presa d'encenedor actual vaig vampiritzar el cable de llum de posició i arreando, provisional, tal dia farà 2 anys...
bé, el cas és que després de mooooolt de temps d'anar buscant he trobat el dispositiu que crec és absolutament genial:
Un amplificadoret a 12 V amb presa d'auriculars que té comandament a distància waterproof i que té, atenció ranura SD per playar MP3 !!! a més porta uns altaveus d'exterior que això ja em dona igual però pot tenir la
seva gràcia (en un moment donat puc fer servir la linea amplifacada per alimentar els altaveus del Midlan dels dos cascos, treient una connexió per endollar a l'ampli, si és que la presa d'auriculars es queda curta)
bé, ja està en camí :
MP3 MOTO
Hosti.. s'em gira feina... haurè d'instal·lar l'avisador de radaars, això... ja he de treure una línea de bateria amb fusible i fer-ho bé, que la presa d'encenedor actual vaig vampiritzar el cable de llum de posició i arreando, provisional, tal dia farà 2 anys...
-----------
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Caram quines coses inventen! Ja ens diras què tal. :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- ARBE
- Presentats
No he plantejat compra conjunta perquè la cosa és hong-kong, i ja sabem quin pa s'hi dona segons com... de moment aviam què tal.
Si el comandament permet commutar entre altaveus i auriculars llavors ja és la hostia en patinet la cosa.
he pensat que l'estri en questió pot tenir gràcia per moltes altres aplicacions, apart de la moto.
ah, el preu és falsejat, després de ports et fot un sablasso de 29 eurs, i si en compres dos, 44 eurs de ports, no és lineal, això és el vell 'trucu' d'estalviarse la comissió de l'ebay, que sobre els ports no te la foten.
Si el comandament permet commutar entre altaveus i auriculars llavors ja és la hostia en patinet la cosa.
he pensat que l'estri en questió pot tenir gràcia per moltes altres aplicacions, apart de la moto.
ah, el preu és falsejat, després de ports et fot un sablasso de 29 eurs, i si en compres dos, 44 eurs de ports, no és lineal, això és el vell 'trucu' d'estalviarse la comissió de l'ebay, que sobre els ports no te la foten.
-----------
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- ARBE
- Presentats
- Terracota
- Presentats
- Entrades: 799
- Membre des de: dl. maig 21, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
Re: ARA SI: MP3 -MOTO- localitzat i comprat
Això no acabo d'entendre... :?: :roll:ARBE ha escrit:seva gràcia (en un moment donat puc fer servir la linea amplifacada per alimentar els altaveus del Midlan dels dos cascos, treient una connexió per endollar a l'ampli, si és que la presa d'auriculars es queda curta)
“Ní neart go cur le chéile”.
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)
(proverbi irlandes: no hi ha força sense unitat)
- ARBE
- Presentats
T'ho intento explicar: la meva idea és endollar directament la sortida d'auriculars de l'estri aquest als altaveus del midland BT que duré instal·lat al casc (eh que si CarlosGT ?), però connectat directament als altvaeus, sense passar per la unitat de procés del Midland, amb una derivació en paral·lel que hi faré, i emplaçant un connector jack a tal efecte al casc.
Encara no he mirat la impedància de l'altaveu del Midland però, segons com no seria factible, o potser no tingui prou potència (hauria de poder donar senyal per dos cascs ) en ser sortida d'auriculars. Si això passa lavors faria servir la sortida que és pels altavues externs, que té potència de sobres per fregirnos cervell. (per sort l'ampli porta, molt encertadament, un limitador de volum )
Encara no he mirat la impedància de l'altaveu del Midland però, segons com no seria factible, o potser no tingui prou potència (hauria de poder donar senyal per dos cascs ) en ser sortida d'auriculars. Si això passa lavors faria servir la sortida que és pels altavues externs, que té potència de sobres per fregirnos cervell. (per sort l'ampli porta, molt encertadament, un limitador de volum )
-----------
- Terracota
- Presentats
- Terracota
- Presentats
- ARBE
- Presentats
Avui m'ha arribat el inforad, l'avisador de radars, ja m'espero que m'arribi la martingala aquesta per posarme i fer la instal·lació de tot plegat, que vull fer-ho bé -per variar una mica-.
La meva idea seria tirar una linea nova de bateria, amb fusible i un relé, que només doni power quan hi hagi el contacte, m'hauria de documentar una mica i preparar tot.
Podem quedar i fer el brico colectiu, jo tinc garatx mig equipat sota la condició que feu jurament de no criticar gaire el desordre... :oops:
La meva idea seria tirar una linea nova de bateria, amb fusible i un relé, que només doni power quan hi hagi el contacte, m'hauria de documentar una mica i preparar tot.
Podem quedar i fer el brico colectiu, jo tinc garatx mig equipat sota la condició que feu jurament de no criticar gaire el desordre... :oops:
-----------
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
- ARBE
- Presentats
Ja m'està venint ( y no és el "shum shum... hola, soy tu menstruación")
He rebut això :
Your item has been via Hong Kong Air Mail. The tracking number is RK248766245WC Will be search from http:/acs4.hongkonofficegpost.com/enquiry.jsp
així doncs trigarà força menys del que el venedor diu, en principi.
He rebut això :
Your item has been via Hong Kong Air Mail. The tracking number is RK248766245WC Will be search from http:/acs4.hongkonofficegpost.com/enquiry.jsp
així doncs trigarà força menys del que el venedor diu, en principi.
-----------
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Terracota
- Presentats
- Steelman