prrruuupppuuupppppoooffff..poffff...
Moderador: Airald
- Topota89
- Presentats
- Entrades: 64
- Membre des de: ds. feb. 14, 2009 4:10 pm
prrruuupppuuupppppoooffff..poffff...
Boneeessssss!!
Doncs bé, tinc una petita consulta envers els tubs d'escapament, si fos pel so no el canviava pas, pq és realment espectacular..fot unes espetegades...buaaAAhhHHH....però el fet...és el següent...ja no hi han porus...son foradoootttsss..i m'estan desfent els plàstics del voltant :( ...i alguna cosa tinc que fer....i és clar, ja posats... nu se si ficar el de sèrie o bé un altre...i en aquest segon cas, quin em podria anar bé a la meva petita transalp...qualsevol aportació serà ben rebuda.
Moltíssimes gràcies!
:D :D :D
Doncs bé, tinc una petita consulta envers els tubs d'escapament, si fos pel so no el canviava pas, pq és realment espectacular..fot unes espetegades...buaaAAhhHHH....però el fet...és el següent...ja no hi han porus...son foradoootttsss..i m'estan desfent els plàstics del voltant :( ...i alguna cosa tinc que fer....i és clar, ja posats... nu se si ficar el de sèrie o bé un altre...i en aquest segon cas, quin em podria anar bé a la meva petita transalp...qualsevol aportació serà ben rebuda.
Moltíssimes gràcies!
:D :D :D
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: prrruuupppuuupppppoooffff..poffff...
El tema de tubs d'escapament el que ho domina bé és en Randy
Vsssssss
007
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Aqui el recomanat del OO7. :sheep
Pel que dedueixo, la teva Transalp del 04', amb 50.000 km's ja té el tub d'escapament podrit. :roll: Segurament la ITV ja no te la passaran.
Posats a canviar, pots demanar a un concessionari Honda quan val el d'origen, i segurament quedaras esgarrifat del preu. :)
Pots mirar el MIVV italians (fins fa poc el Dani Pedrosa els portava a la seva Honda HRC), i guanyaràs en estètica, prestacions i sò.

Aqui tens la web, per mirar preus:
http://www.mivv.it/es/prodotti_apri.asp?cl=1&cs=310
Si vols l'hi demano a un company a quin preu els té. T'els porta a casa en una setmana, i es mou amb els miilors preus d'Espanya.
Pel que dedueixo, la teva Transalp del 04', amb 50.000 km's ja té el tub d'escapament podrit. :roll: Segurament la ITV ja no te la passaran.
Posats a canviar, pots demanar a un concessionari Honda quan val el d'origen, i segurament quedaras esgarrifat del preu. :)
Pots mirar el MIVV italians (fins fa poc el Dani Pedrosa els portava a la seva Honda HRC), i guanyaràs en estètica, prestacions i sò.

Aqui tens la web, per mirar preus:
http://www.mivv.it/es/prodotti_apri.asp?cl=1&cs=310
Si vols l'hi demano a un company a quin preu els té. T'els porta a casa en una setmana, i es mou amb els miilors preus d'Espanya.

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
- Topota89
- Presentats
- Entrades: 64
- Membre des de: ds. feb. 14, 2009 4:10 pm
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona