NEUMATICS

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
SetCincTres
Presentats
Entrades: 457
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 3:30 pm
Ubicació: BAIX MARESME--VILASSAR DE DALT

NEUMATICS

Entrada Autor: SetCincTres » ds. maig 09, 2009 12:05 pm

Bones a tothom.

Panotxa ha escrit:
Randy-650 ha escrit: I parlant de les fotos del Panotxa, n'ha ficat una...... :evil:
Imatge
Randy com podras observar no surten gaires pistes del propietari de la goma, tot i tenir el seu permis per publicar-la, he cregut millor que no sortis.
Els altres pneumàtics no ho se, però els Metzeler, quan comencen el desgast ràpidament es queden llisos.

Salut...i gomes!

:wink:

Imatge

Be com podeu apreciar, la foto bona es la segona, ¡ lo que es pot fer amb el photoshop ¡.

Broma a part, jo tambe vaig quedar "acollonido" quan la vaig veura, no pensava que estigues tan gastada, despres de dirme que estavan gastades, amb un parell de rutes es van possar llisas, pero bueno ya estan camviats i a punt de fer kilometres.

A per cert, tots els neumatics es deuen quedar llisos de seguida perque els meus eran Bridgestone BT20 igual que els que hi posat ara.
PER SOBRE DE TOT L'AMISTAT

JAUME I Mª ANGELS

SetCincTres
Presentats
Entrades: 457
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 3:30 pm
Ubicació: BAIX MARESME--VILASSAR DE DALT

Entrada Autor: SetCincTres » ds. maig 09, 2009 12:14 pm

Perdone-hu administradors, le posar aqui envers de fer-ho a mecanica.
PER SOBRE DE TOT L'AMISTAT

JAUME I Mª ANGELS

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » ds. maig 09, 2009 6:07 pm

Res a perdonar. Ja està solucionat. :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: NEUMATICS

Entrada Autor: Randy-650 » ds. maig 09, 2009 7:20 pm

SetCincTres ha escrit:
.............

Broma a part, jo tambe vaig quedar "acollonido" quan la vaig veura, no pensava que estigues tan gastada, despres de dirme que estavan gastades, amb un parell de rutes es van possar llisas, pero bueno ya estan camviats i a punt de fer kilometres.

A per cert, tots els neumatics es deuen quedar llisos de seguida perque els meus eran Bridgestone BT20 igual que els que hi posat ara.
És el que passa amb els pneumàtics ja tocats, que passen d'estar gastats a estar pa l'arrastre en un pis-pas. :shock:

Jo aviam si aquesta setmana que ve els canvio els dos també, ficaré Pilot Road 2TC.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. maig 11, 2009 1:15 am

Holaaaaa,

Randy no facis res per el canvi de pneumatics, espera 3 o 4 dies i potser et sortiran molt millor de preu. Deixam temps per a fer unes consultes aquesta setmana vinent. Especialment si vols posar Michelin.

8) 8) 8)
Sort,

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. maig 11, 2009 8:53 am

Albert ha escrit:Holaaaaa,

Randy no facis res per el canvi de pneumatics, espera 3 o 4 dies i potser et sortiran molt millor de preu. Deixam temps per a fer unes consultes aquesta setmana vinent. Especialment si vols posar Michelin.

8) 8) 8)
Ja em diràs quelcom, però pensa que els haig de dur nous per la sortida d'Osona, val? :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Re: NEUMATICS

Entrada Autor: Carles » dl. maig 11, 2009 9:25 am

SetCincTres ha escrit:A per cert, tots els neumatics es deuen quedar llisos de seguida perque els meus eran Bridgestone BT20 igual que els que hi posat ara.
Bones!!!

Això passa sempre... quan sobrepasses el límit de neumàtic on el compost és dur, passa a ser molt més tou... i clar la durada del neumàtic es veu reduïda molt ràpidament... quan s'acaba el dibuix s'ha de començar a buscar... que sinó...

Fins aviat!
Imatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”