ACABO DE COMPRAR UN KIT DE XENON PER LA RT
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
ACABO DE COMPRAR UN KIT DE XENON PER LA RT
Acabo de comprar un kit de xenon per la RT, el meu assesor tècnic ha set en Josep en Ozepé de Girona. Per si algú li pot interesar ho he comprat per Paypal i aquest és el link. Ja us explicaré que tal, demà ja ho tindre a casa.
http://www.movilideas.es/shop1/index.php?productID=150
http://www.movilideas.es/shop1/index.php?productID=150

- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
- Sagal
- Presentats
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Ja ens diràs què tal. :) I unes imatges del muntatge tampoc estarien malament. ;)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Sagal
- Presentats
- Josep
- Presentats
- Entrades: 203
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:36 pm
- Ubicació: ...al costat de Girona.
- Contacta:
...lo bó d' aquest sistema es que es reversiu, fiques les bombetes halogenas per pasar la ITV i despres las tornes a cambiar i fins l' any que vé.Sagal ha escrit:i m'ho dius ara, mal amicJoanF ha escrit:Doncs, no se com t'anirà la I.T.V. si la tens que pasar, perqué sengos he sentit ara ho miraran.
:evil: :evil: :evil:

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Si tot el problema està en pasar la I.T.V. doncs..... no hi ha problema, però guardat de enlluerna per la carretera, perqué també et pararan, i llavors "sabras lo que vale un peine" i no vull ser "cenizo" no més dic el que sento dir per aquets foros de deu.
Jo vaig estar a punt de ficar.lo, después de sentir tots aquets comentaris m'he refredat bastant, però no ho descarto. Tot i que de nit no volto massa (amb moto) de moment.
8) 8) 8)
Jo vaig estar a punt de ficar.lo, después de sentir tots aquets comentaris m'he refredat bastant, però no ho descarto. Tot i que de nit no volto massa (amb moto) de moment.
8) 8) 8)
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Jo les porto montades i son una meravella,la ITV la vaig pasar fa un any i no em varen dir res.
Per no enlluernar als altres vehicles,les porto amb el regulador de alsada al minim i fins ara,cap problema
Per no enlluernar als altres vehicles,les porto amb el regulador de alsada al minim i fins ara,cap problema
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
I són facils de canviar? O cal desmuntar mitja moto?Josep ha escrit:...lo bó d' aquest sistema es que es reversiu, fiques les bombetes halogenas per pasar la ITV i despres las tornes a cambiar i fins l' any que vé.Sagal ha escrit:i m'ho dius ara, mal amicJoanF ha escrit:Doncs, no se com t'anirà la I.T.V. si la tens que pasar, perqué sengos he sentit ara ho miraran.
:evil: :evil: :evil:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Album de fotos
Album de fotos
- Sagal
- Presentats
A veure de mi ja saps que no soc pas gaire manetes, peró em sembla que la dificultad esta que la RT per posar i treure les bombetes has de desmuntar els plastics laterala i jo diria que aixó és lo únic que haurem de fer, peró no pateixis que jo us diré si es fàcil o no i tindreu fotos garantit que siMiquelpericas ha escrit:I són facils de canviar? O cal desmuntar mitja moto?Josep ha escrit:...lo bó d' aquest sistema es que es reversiu, fiques les bombetes halogenas per pasar la ITV i despres las tornes a cambiar i fins l' any que vé.Sagal ha escrit: i m'ho dius ara, mal amic

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
si es un kit Xenón, amb transformador , t´has de assegurar que porta el transformador una resistencia per tal d´enganyar a la centraleta del EWS , ja que treballa a 35 W i la moto detecta que s´ha fos la bombeta i marca averia.
No passa la ITV el Kit Xenon , si les bombetes H7 i H4 que diuen son Efecte Xenon. :roll: :roll:
No tindràs cap problema doncs veig que aquestes si que son de 55 Watts com l´original o sia que no marcarà avaria. :lol:
No passa la ITV el Kit Xenon , si les bombetes H7 i H4 que diuen son Efecte Xenon. :roll: :roll:
No tindràs cap problema doncs veig que aquestes si que son de 55 Watts com l´original o sia que no marcarà avaria. :lol:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 27, 2009 12:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Sagal
- Presentats
- Randy-650
- Presentats
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Sagal
- Presentats
- Josep
- Presentats
- Entrades: 203
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:36 pm
- Ubicació: ...al costat de Girona.
- Contacta:
...bé Santi, veig que aquesta gent son eficients i rápits !
...no hi ha cap problema a donar-te un cop de má en l' instal.lació d' aquest luminos gadget, pero t' hauras d' esperar fins la setmana que ve ja que demá faig una escapadeta motera per Cazorla fins Diumenge o Dilluns, que encara no tinc clar la tornada...
...quan torni et truco i quedem, les cervesses ja las ficaré en fresc abans de marxar !
Josep.
...no hi ha cap problema a donar-te un cop de má en l' instal.lació d' aquest luminos gadget, pero t' hauras d' esperar fins la setmana que ve ja que demá faig una escapadeta motera per Cazorla fins Diumenge o Dilluns, que encara no tinc clar la tornada...
...quan torni et truco i quedem, les cervesses ja las ficaré en fresc abans de marxar !
Josep.

- Sagal
- Presentats
Ja les pagaré jo les cervessesJosep ha escrit:...bé Santi, veig que aquesta gent son eficients i rápits !
Josep.

- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Jo quan vivia a Lleida anava a passar la ITV a Fraga. Més barat que aquí :twisted: , sense cues i sense haver de demanar cita prèvia, i mai posaven pegues. Una vegada, fins i tot, portava un pilot fos i me'l van arreglar ells mateixos :D Aquí gairebé m'haguessin detingut :twisted:Randy-650 ha escrit:Jesús, ja t'ho vaig comentar un dia, no és el mateix passar una ITV en un poblet de Lleida que passar-ho a la provincia de Bcn. :?Geroni ha escrit:........,la ITV la vaig pasar fa un any i no em varen dir res.................