Bones,
M'estic mirant unes alforges per posar a la KLE, però la KLE te el tub d'escapament molt amunt, i les alforges tocarien al tub, i em fa por que es puguin cremar.
No se si algú li a pasat el mateix que a mi i ho ha pogut solucionar i com ho ha fet? Hi ha gent que es posa com un suport perque l'alforja no toqui al tub, però jo em decantaria per forrar la part interior de l'alforja ( la part que toca al tub) amb algun material perquè no es cremi, però la qüestió es que no ser amb quin material ho podria fer.
Gràcies per avansat.
Alforges I Tub D'escapament
Moderador: Airald
- Pafontí
- Presentats
- Entrades: 88
- Membre des de: dj. jul. 26, 2007 10:11 am
- Ubicació: Valls i Capafonts
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Re: Alforges I Tub D'escapament
Les Bagster tenen com a opció un protector anticalòric (té color d'alumini) que s'enganxa a l'alforja, em sembla que amb velcro. Suposo que deu servir per a qualsevol mena d'alforja.
Salut!
Salut!
- Pafontí
- Presentats
- Entrades: 88
- Membre des de: dj. jul. 26, 2007 10:11 am
- Ubicació: Valls i Capafonts
Moltes gràcies Storm, però jo el que vull dir es el mateix però fet cassolà, però sino ja tinc una solució. Gràcies
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
[quote user="Pafontí" post="79006"]Moltes gràcies Storm, però jo el que vull dir es el mateix però fet cassolà, però sino ja tinc una solució. Gràcies[/quote]
Podries fer com una mena de soport metalic, que impedis que toquessin el tub????
De totes maneres, si la solucio que tens es un altre, comparteixla i així li pot servir a un altre. :cerv
Podries fer com una mena de soport metalic, que impedis que toquessin el tub????
De totes maneres, si la solucio que tens es un altre, comparteixla i així li pot servir a un altre. :cerv
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!