A partir del 8 de juny
Jo m'hi vaig comprar una jaqueta i uns pantalons i trobo que són de gran qualitat (em sembla que són diferents d'aquests que s'oferten ara).
També tinc la bossa sobredipòsit, només feta servir per a la KDD de Vielha però em va anar impecablement. Molta capacitat.
:cerv
http://www.aldi.es/OFFER_E_MO/index23.shtml
Ofertes Aldi
Moderador: Airald
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Re: Ofertes Aldi
Els productes ALDI i LIDL son els mateixos?
Veig que el casc JET es diferent, però els altres productes tenen pinta de ser els mateixos.
Veig que el casc JET es diferent, però els altres productes tenen pinta de ser els mateixos.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Ofertes Aldi
[quote user="AT" post="79670"]Els productes ALDI i LIDL son els mateixos?
Veig que el casc JET es diferent, però els altres productes tenen pinta de ser els mateixos.[/quote]
No, no són els mateixos. Les bosses sobredipòsit s'hi assemblen moltíssim, però varien una mica. Els guants també.
Per cert, al lloro els que compreu equipament personal al LIDL, ja no tenen la qualitat d'abans. :mestre
Veig que el casc JET es diferent, però els altres productes tenen pinta de ser els mateixos.[/quote]
No, no són els mateixos. Les bosses sobredipòsit s'hi assemblen moltíssim, però varien una mica. Els guants també.
Per cert, al lloro els que compreu equipament personal al LIDL, ja no tenen la qualitat d'abans. :mestre