RESULTAT DE L'AVERIA DE LA R1200RT
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
RESULTAT DE L'AVERIA DE LA R1200RT
Com ja sabeu a la Transpirenaica em va fallar la moto durant tres dies, feia que retejés molt. Doncs bé el resultat de l'averia és:
Aquesta moto porta tres bobinas una per cada boxer i una bobina central. A mi va deixar de funcionar la bobina del boxer esquerra i per això em va deixar continuar si ahagues fallat la central tururut. aquesta bobina són 99€ més IVA, degut al fallar la bobina i els 21000 Kms. que porta és convenient canviar bujies, o sigui que també ho hem fet.
Preu total 266,48 € iva inclòs, una colla de lladres. Peró és BMW.
Ara esperar que la pròxima sortida falli la bobina dreta o la central i es clar segons ells això no té cap garantia. Quins pebrots. :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant
Aquesta moto porta tres bobinas una per cada boxer i una bobina central. A mi va deixar de funcionar la bobina del boxer esquerra i per això em va deixar continuar si ahagues fallat la central tururut. aquesta bobina són 99€ més IVA, degut al fallar la bobina i els 21000 Kms. que porta és convenient canviar bujies, o sigui que també ho hem fet.
Preu total 266,48 € iva inclòs, una colla de lladres. Peró és BMW.
Ara esperar que la pròxima sortida falli la bobina dreta o la central i es clar segons ells això no té cap garantia. Quins pebrots. :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: RESULTAT DE L'AVERIA DE LA R1200RT
Pregunto: és nomal que falli una bobina amb sols 21.000 km's????????????
Em sembla que ets el primer amb un motor bóxer 1.200 que l'hi passa això. :eyes
Em sembla que ets el primer amb un motor bóxer 1.200 que l'hi passa això. :eyes

- Sagal
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="80211"]Pregunto: és nomal que falli una bobina amb sols 21.000 km's????????????
Em sembla que ets el primer amb un motor bóxer 1.200 que l'hi passa això. :eyes[/quote]
Aquesta mateixa pregunta els hi fet jo, hi m'han dit que pot i no pot passar, però que es clar ja no entra amb garantia.
Em sembla que ets el primer amb un motor bóxer 1.200 que l'hi passa això. :eyes[/quote]
Aquesta mateixa pregunta els hi fet jo, hi m'han dit que pot i no pot passar, però que es clar ja no entra amb garantia.

- Edu74
- Presentats
- Entrades: 261
- Membre des de: ds. abr. 18, 2009 8:12 pm
- Ubicació: Vilanna (Gironès)
- Contacta:
A mí la primera revisió, la dels 1.000Kms., que si no troben res és donar un cop d'ull i canviar l'oli, 104€. Però com diu en Sagal, és BMW, i això ja ho sabiem abans de comprar-ne una... :flor
Edu74 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. juny 17, 2009 1:24 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
100% NOVELL :eyes
BMW G 650 GS :lol:
BMW G 650 GS :lol:
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Ja et vaig dir Santi que et deixis de BMW i et compris una GW.La meva porta 78000 km i nomes he cambiat olis,filtres i bujies;a mes,en confio ferne molts mes sense cap mena de incidencia,al meins els que coneixo l`unic que fan es cambis d`olis i filtres i son motos que tenen 120 i 130000 km. :mestre :cerv
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Sagal
- Presentats
[quote user="Geroni" post="80218"]Ja et vaig dir Santi que et deixis de BMW i et compris una GW.La meva porta 78000 km i nomes he cambiat olis,filtres i bujies;a mes,en confio ferne molts mes sense cap mena de incidencia,al meins els que coneixo l`unic que fan es cambis d`olis i filtres i son motos que tenen 120 i 130000 km. :mestre :cerv[/quote]
Jesús, avui he tingut una oferta, m'ofereixen una GW, peró d'importació, es clar ell vol la meva i alguna diner més jo li he dit que la seva no va li va costar igual que la meva amb extres i que és més facil vendre la meva que la seva.
Si em digues canvi a canvi que farías? porta 3000 milles color plata impecable
Jesús, avui he tingut una oferta, m'ofereixen una GW, peró d'importació, es clar ell vol la meva i alguna diner més jo li he dit que la seva no va li va costar igual que la meva amb extres i que és més facil vendre la meva que la seva.
Si em digues canvi a canvi que farías? porta 3000 milles color plata impecable

- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
SAGAL, CANVIA LA TEVA PER LA MEVA I SORTIRÀS GUANYANT
Ja sé que la meva no és una BMW,
és la que porta en ROSSI, i de fet van força be
és la que porta en ROSSI, i de fet van força be
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Sagal
- Presentats
[quote user="Kel" post="80226"]SAGAL, CANVIA LA TEVA PER LA MEVA I SORTIRÀS GUANYANT
és la que porta en ROSSI, i de fet van força be[/quote]
En Rossi es capç de guanyar fins i tot amb la meva
és la que porta en ROSSI, i de fet van força be[/quote]
En Rossi es capç de guanyar fins i tot amb la meva

- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
[quote user="Sagal" post="80219"]
Si em digues canvi a canvi que farías? porta 3000 milles color plata impecable[/quote]
Anem per parts,primer i el mes important es que es una elecció molt personal,jo el que et puc dir son les diferencies entre una "nacional" i la americana.
El primer que has de mirar es si porta ABS pues i a moltes americanes que no el porten i amb una moto de 400 kg per a mi es imprescindible.
Diferencies de la americana vers les comprades a Europa:
La americana et senyala amb milles el conta-kilometres i amb graus farengeit la temperatura ambient.
També la radio de la americana funciona diferent de la europea,pues aquestes o sigui a Espanya i Europa les frecuencies cambien de 0,05 a o,5 o el que es el mateix:90,10 a 90,1590,20,....etc i la americana va de 0,2 a 0,2 o per ejemple: 90,00 a 90,20,90,40,...etc el que representa que es bastantes emisores de aqui no les podrás agafar.
En contrapartida la americana porta preintalació de fars cuneters (no serveixen de gaire,si no es per fer patxoca) i alguna cosa mes que ara no m`enrecordo.
També tinguis en compte que moltes vegades el km no son els reals,els retoquen,encara que son motos que poden fer moltisims km,cal tenir.ho en compte.
Resumint,es un cambi una mica especial,tinc amics que tenen la americana i n`estan encantats i en i-a que nomes volen que sigui comprada a Espanya.
Per cualsevol consulta o dubte,ja saps que em pots trucar sempre que vulguis.
Tambe has de tenir en comte que amb tot aixó de la crisis, s`en troba al mercat bastantes.
Ja em contarás.
Si em digues canvi a canvi que farías? porta 3000 milles color plata impecable[/quote]
Anem per parts,primer i el mes important es que es una elecció molt personal,jo el que et puc dir son les diferencies entre una "nacional" i la americana.
El primer que has de mirar es si porta ABS pues i a moltes americanes que no el porten i amb una moto de 400 kg per a mi es imprescindible.
La americana et senyala amb milles el conta-kilometres i amb graus farengeit la temperatura ambient.
També la radio de la americana funciona diferent de la europea,pues aquestes o sigui a Espanya i Europa les frecuencies cambien de 0,05 a o,5 o el que es el mateix:90,10 a 90,1590,20,....etc i la americana va de 0,2 a 0,2 o per ejemple: 90,00 a 90,20,90,40,...etc el que representa que es bastantes emisores de aqui no les podrás agafar.
En contrapartida la americana porta preintalació de fars cuneters (no serveixen de gaire,si no es per fer patxoca) i alguna cosa mes que ara no m`enrecordo.
També tinguis en compte que moltes vegades el km no son els reals,els retoquen,encara que son motos que poden fer moltisims km,cal tenir.ho en compte.
Resumint,es un cambi una mica especial,tinc amics que tenen la americana i n`estan encantats i en i-a que nomes volen que sigui comprada a Espanya.
Tambe has de tenir en comte que amb tot aixó de la crisis, s`en troba al mercat bastantes.
Ja em contarás.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
- Sagal
- Presentats
[quote user="Geroni" post="80252"][quote user="Sagal" post="80219"]
Ja em contarás.[/quote]
Un dia d'aquets l'aniré a mirar bé, ja et diré
Ja em contarás.[/quote]
Un dia d'aquets l'aniré a mirar bé, ja et diré

- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
les bobines de la 1.200 fallen bastant van dirme a stylemoto de BCN
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Santi, poder em fico on no em demanen, però em sembla que la GW NO és l'estil adequat per tú. :ksss
O potser m'equivoco, clar! :martell
O potser m'equivoco, clar! :martell

- Sagal
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="80267"]Santi, poder em fico on no em demanen, però em sembla que la GW NO és l'estil adequat per tú. :ksss
O potser m'equivoco, clar! :martell[/quote]
Randy per opinar ets pos posar sempre a on no et demani i jo tu agreix-ho, les opinions les miro i em van molt bé, estic bastant d'acord amb tu.
O potser m'equivoco, clar! :martell[/quote]
Randy per opinar ets pos posar sempre a on no et demani i jo tu agreix-ho, les opinions les miro i em van molt bé, estic bastant d'acord amb tu.

- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Pel que jo sé els problemes elèctrics són clàssics a les BMW, ja venen de l'època de les 1.100 i tot això, com a mínim em sonen campanes de certes incidències tolerades pels usuaris de les K100 i K75 en aquest aspecte,
Santi, amb perdó, eh ? però ets la hòstia ! fa 4 dies que si la GS Adventure, ara que si un GW, demà que serà ? un velero bergantín de 4 pals ??? :b9
Recordo el dia que ens vam conéixer, al Pans de Basella, que parlàvem de l'Africa Twin i la GS i tal, i la Dolors m'explicava.. "si, amb la GS em va dir, és la moto definitiva... per tota la vida... i mira, un any li va durar ! Ja no en faig cas ! "
home, jo crec que la GW és una opció molt especial, està clar que no serveix per a tot, però pel que serveix, no vegis que bé que serveix ! això si, per enfilarte per aquests cincles que teniu a la teva terra... no t'hi veig...
x cert, tinc una sorpresa per a tu, que a ben segur et farà moooolta gràcia, la putada és que no ens veurem a la ruta d'aquest mes i no t'ho podré donar, a no ser que vegi a algú entre avui i demà que si que hi vagi... tachin tachin...
Santi, amb perdó, eh ? però ets la hòstia ! fa 4 dies que si la GS Adventure, ara que si un GW, demà que serà ? un velero bergantín de 4 pals ??? :b9
Recordo el dia que ens vam conéixer, al Pans de Basella, que parlàvem de l'Africa Twin i la GS i tal, i la Dolors m'explicava.. "si, amb la GS em va dir, és la moto definitiva... per tota la vida... i mira, un any li va durar ! Ja no en faig cas ! "
home, jo crec que la GW és una opció molt especial, està clar que no serveix per a tot, però pel que serveix, no vegis que bé que serveix ! això si, per enfilarte per aquests cincles que teniu a la teva terra... no t'hi veig...
x cert, tinc una sorpresa per a tu, que a ben segur et farà moooolta gràcia, la putada és que no ens veurem a la ruta d'aquest mes i no t'ho podré donar, a no ser que vegi a algú entre avui i demà que si que hi vagi... tachin tachin...
-----------
- Sagal
- Presentats
[quote user="ARBE" post="80359"]Pel que jo sé els problemes elèctrics són clàssics a les BMW, ja venen de l'època de les 1.100 i tot això, com a mínim em sonen campanes de certes incidències tolerades pels usuaris de les K100 i K75 en aquest aspecte,
x cert, tinc una sorpresa per a tu, que a ben segur et farà moooolta gràcia, la putada és que no ens veurem a la ruta d'aquest mes i no t'ho podré donar, a no ser que vegi a algú entre avui i demà que si que hi vagi... tachin tachin...[/quote]
De perdó i venint de tu ni demanar-ho, jajajaja. Tens tota la raó tinc 50 anys i sembla que en tingui 14, collons sera que tin alguna malaltia, bé avui he anat a negociar la GW amb l'amo i he parlat em en Jesus, no ho faré pas, estic molt content amb la meva encara que m'ha putejat una mica.
Aixó que tens algu per mi si que ara em fas estas amb un negit que per la meva salut no es bo, ja pots venir a casa a portarm-ho, jajajajajaja
Aquesta tarda de totes maneres he anat a buscar la moto i he demenat quant surt la LT nova no saben res encara.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
tant sols per saber-ho, eh
x cert, tinc una sorpresa per a tu, que a ben segur et farà moooolta gràcia, la putada és que no ens veurem a la ruta d'aquest mes i no t'ho podré donar, a no ser que vegi a algú entre avui i demà que si que hi vagi... tachin tachin...[/quote]
De perdó i venint de tu ni demanar-ho, jajajaja. Tens tota la raó tinc 50 anys i sembla que en tingui 14, collons sera que tin alguna malaltia, bé avui he anat a negociar la GW amb l'amo i he parlat em en Jesus, no ho faré pas, estic molt content amb la meva encara que m'ha putejat una mica.
Aixó que tens algu per mi si que ara em fas estas amb un negit que per la meva salut no es bo, ja pots venir a casa a portarm-ho, jajajajajaja
Aquesta tarda de totes maneres he anat a buscar la moto i he demenat quant surt la LT nova no saben res encara.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
tant sols per saber-ho, eh

- Sagal
- Presentats
factura detallada de l'averia:
cod.01 6100009 BM Comprobar fallo motor 0,40h / 8ut 4,75 38,00 €
cod.01 1213552 BM Ambas obinas de encendido:
desmontar y montar 0,05h / 1ut 4,75 4,75 €
cod.01 4663874 BM desmontar y montar la parte
inferior izquierda carenado 0,25h / 5ut 4,75 23,75 €
cod.01 4663875 BM desmontar y montar la parte
inferior derecha carenado 0,25h / 5ut 4,75 23,75 €
cod.01 1213665 BM sustituir bobina encendido
secundaria tipo pencil coil del
cilindro izquierdo 0,05h / 1ut 4,75 4,75 €
cod.01 12127671301 BM bujia encen 4 8,98 35,92 €
cod.01 12137696509 BM 000270/Z}NDSPULE 1 98,80 98,80 €
SUBTOTAL ................................................................................. 229,72 €
mano de obra 95 recanvios 134,72 iva 36,76 ................................ 266,48 €
Aixó és una factura, aixó és BMW ho haveu vist que costa poc explicar les coses. Aixi ara quant falli el dret demontarem també l'esquerra.
:Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant
cod.01 6100009 BM Comprobar fallo motor 0,40h / 8ut 4,75 38,00 €
cod.01 1213552 BM Ambas obinas de encendido:
desmontar y montar 0,05h / 1ut 4,75 4,75 €
cod.01 4663874 BM desmontar y montar la parte
inferior izquierda carenado 0,25h / 5ut 4,75 23,75 €
cod.01 4663875 BM desmontar y montar la parte
inferior derecha carenado 0,25h / 5ut 4,75 23,75 €
cod.01 1213665 BM sustituir bobina encendido
secundaria tipo pencil coil del
cilindro izquierdo 0,05h / 1ut 4,75 4,75 €
cod.01 12127671301 BM bujia encen 4 8,98 35,92 €
cod.01 12137696509 BM 000270/Z}NDSPULE 1 98,80 98,80 €
SUBTOTAL ................................................................................. 229,72 €
mano de obra 95 recanvios 134,72 iva 36,76 ................................ 266,48 €
Aixó és una factura, aixó és BMW ho haveu vist que costa poc explicar les coses. Aixi ara quant falli el dret demontarem també l'esquerra.
:Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant :Disparant

- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
Sagal!!!!!!
no li facis massa cas a l'Arbe que el pobre ja en té prou no podent venir el diumenge...........pobrissó............
no li facis massa cas a l'Arbe que el pobre ja en té prou no podent venir el diumenge...........pobrissó............
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Sagal
- Presentats
[quote user="Xurrumeka" post="80381"]Sagal!!!!!!
no li facis massa cas a l'Arbe que el pobre ja en té prou no podent venir el diumenge...........pobrissó............[/quote]
Si, jo tampoc puc, que no has vist que me borrat?
no li facis massa cas a l'Arbe que el pobre ja en té prou no podent venir el diumenge...........pobrissó............[/quote]
Si, jo tampoc puc, que no has vist que me borrat?

- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Home Sagal, pensa que es bmw, pero quan jo portava la meva a la suzuki, una revisio amb canvi d'oli i filtre pujava uns 200€, aixi que si fa no fa....
:cerv
:cerv
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
[quote user="Sagal" post="80387"][quote user="Xurrumeka" post="80381"]Sagal!!!!!!
Si, jo tampoc puc, que no has vist que me borrat?[/quote]
si que ho he vist, home.............ara podem dir que pobrissons.............. :flor :flor :flor
Si, jo tampoc puc, que no has vist que me borrat?[/quote]
si que ho he vist, home.............ara podem dir que pobrissons.............. :flor :flor :flor
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!