S.O.S.- Sensor De Temperatura De L'aigua, Uns 800€.

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Edu74
Presentats
Entrades: 261
Membre des de: ds. abr. 18, 2009 8:12 pm
Ubicació: Vilanna (Gironès)
Contacta:

S.O.S.- Sensor De Temperatura De L'aigua, Uns 800€.

Entrada Autor: Edu74 » dl. jul. 06, 2009 2:44 pm

Hola gent, us vull explicar una història :smile: :
La setmana passada fent un tomb amb la moto, vaig tenir la sensació que el ventilador funcionava massa estona, com si no parés mai. :???: Vaig parar a donar un cop d'ull i vaig veure que el cable que surt del sensor de la temperatura de l'aigua i que per tant fà saltar el ventilador quan correspon estava força rebregat i no feia contacte. :eyes
No sabia quan podia haver succeït, i el cap de taller de la BMW tampoc trobava una explicació llògica (ratolins, potser..). M'ho van arreglar, 20€ i a còrrer.
Lo fotut va ser al dia següent quan la vaig tornar a agafar i al parar al primer semàfor el ventilador funcionava després de recòrrer 3Kms... :crys . Vaig mirar i aquest cop estava el sensor partit i arrencat, i hi havia restes de pèl d'un dels meus gossos que "dorm" amb la meva moto. :evil:
Doncs bé, avui he tornat al taller, i sembla ser que per això, "s'haurà de canviar tota la instal.lació", total per una petita peça. Tot i així m'estan mirant una altra solució, amb trucades a Madrid incloses... :enfadat . "La instal.lació completa" costa 625€ + IVA + mà d'obra. O sigui que imagino uns 800€. :enfaduu La moto sencera val 7.000€.
Ja sabem que els serveis oficials "es fan pagar" però això ja no és que em sembli un robatori, simplement ho trobo absolutament fora de lloc, :tremolant tenint en compte que parlo d'una "avaria" que qualsevol brètol podria provocar amb un simple gest de mà.

P.D.: El meu gos ja no té accés directe a la moto.
Edu74 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 06, 2009 2:51 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
100% NOVELL :eyes
BMW G 650 GS :lol:

Edu74
Presentats
Contacta:

Re: S.O.S.- Sensor De Temperatura De L'aigua, Uns 800€.

Entrada Autor: Edu74 » dl. jul. 06, 2009 2:47 pm

M`he liat i ara no puc esborrar aquests post. L'aprofito per dir que m'agradaria que em donéssiu la vostra opnió i/o consell :cerv
Edu74 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 06, 2009 2:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dl. jul. 06, 2009 3:38 pm

[quote user="Edu74" post="82711"]M`he liat i ara no puc esborrar aquests post. L'aprofito per dir que m'agradaria que em donéssiu la vostra opnió i/o consell :cerv [/quote]

Edu, quant calers en pots fer del gos?...... ;)

Conyes apart jo ti veig poca solució, hauràs de pagar i arreglar-ho, el que pots mirar es fora de servei BMW
ImatgeImatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. jul. 06, 2009 3:57 pm

En una casa rural, amb la deuville un gos tambe ens va mossegar els cables dels autocom's.

Ja dic jo que aquests animalots de 4 potes....

Es una reparacio cara, pero crec que poca cosa hi pots fer. Ni bona cara :(
Aixo si....que el gos dormi en un altre lloc , separat de la moto ;)
Ex ...moltes coses

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. jul. 06, 2009 7:02 pm

[quote user="Sagal" post="82721"] el que pots mirar es fora de servei BMW[/quote]

Hola Edu, jo no tinc una moto BMW i no et puc aconsellar en aquest aspecte. El que si he tingut i tinc ha estat alguns cotxes BMW, i el que et puc dir es que quan han acabat la garantia, no han tornat a trepitjar mai mes un taller oficial.

Tant els cotxes que tinc com la moto, els porto tots a mecànics de confiança, i mai hi he tingut cap problema, ni per recanvis i per res, amb l'avantatge de que els preus son gairebé la meitat, o menys, que un taller oficial.

Potser seria bo que, sense compromís, demanessis pressupost a un altre mecànic.

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dl. jul. 06, 2009 7:34 pm

Com han de canviar tota l´instalació, si el que s´ha fet malbé, es un cable, un sensor o un raccord ???? :patada

que canviien la peça que s´ha fet malbé i prou, si no la desmontes i t´en vas a unes quentes botigues de recanvis d´automobil i segur que trobes un sensor que hi vagi bé per quatre quartos.

Qui es aquest BMW Service que et vol robar, vull dir canviar tot aixó ????
Imatge

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dl. jul. 06, 2009 7:50 pm

[quote user="James Bond" post="82756"][quote user="Sagal" post="82721"] el que pots mirar es fora de servei BMW[/quote]

Hola Edu, jo no tinc una moto BMW i no et puc aconsellar en aquest aspecte. El que si he tingut i tinc ha estat alguns cotxes BMW, i el que et puc dir es que quan han acabat la garantia, no han tornat a trepitjar mai mes un taller oficial.

Tant els cotxes que tinc com la moto, els porto tots a mecànics de confiança, i mai hi he tingut cap problema, ni per recanvis i per res, amb l'avantatge de que els preus son gairebé la meitat, o menys, que un taller oficial.

Vssssss
007[/quote]
+1 Ho tendria clar.
JoanF l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 06, 2009 7:51 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Danielot
Presentats
Entrades: 641
Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
Ubicació: Lleida, terra ferma.

Entrada Autor: Danielot » dl. jul. 06, 2009 8:08 pm

[quote user="Gs12 red" post="82769"]Com han de canviar tota l´instalació, si el que s´ha fet malbé, es un cable, un sensor o un raccord ???? :patada

que canviien la peça que s´ha fet malbé i prou, si no la desmontes i t´en vas a unes quentes botigues de recanvis d´automobil i segur que trobes un sensor que hi vagi bé per quatre quartos.

[/quote]

No t'ho pensis i fes-ho, passa del concesionari.
Rodar en moto es lo meu

Bichusten
Presentats
Entrades: 380
Membre des de: dt. abr. 28, 2009 5:46 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Bichusten » dl. jul. 06, 2009 9:22 pm

Hola Edu74
Jo he comprat les peçes a EEUU BikeBandit.com i ja l'arreglare aquest estiu.
Sino en Ebaay
1 abras

Edu74
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Edu74 » dl. jul. 06, 2009 9:30 pm

[quote user="Gs12 red" post="82769"] Qui es aquest BMW Service que et vol robar, vull dir canviar tot aixó ????[/quote]

MARTIN I CONESA, de Salt (Girona)

I aquesta és la famosa "averia" que segons ells té un cost de reparació al voltant del 13% del que em va costar la moto sencera. (800 i pico€ - 7.000 PVP)

http://img195.imageshack.us/i/cimg0479w.jpg/
Edu74 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 06, 2009 9:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. jul. 06, 2009 11:14 pm

Edu, ara sí que em dono compte que ets un novell 100%. No vagis a la casa BMW per aixó! :enfaduu

Fes cas al que et digui la gent, però sobretot, fes-ho sense presses i poc a poc, et pots estolviar un munt de calers. ;)
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Edu74
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Edu74 » dt. jul. 07, 2009 8:34 am

[quote user="Randy-650" post="82821"]Edu, ara sí que em dono compte que ets un novell 100%. No vagis a la casa BMW per aixó! :enfaduu [/quote]

Ok. ok. De fet només vaig anar a preguntar i per això, de moment, no cobren, ja els hi vaig dir que si era com ells deien que en principi seria, no ho faria pas.
Gràcies, Randy.
Edu74 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 07, 2009 11:23 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dt. jul. 07, 2009 9:48 am

Veient la foto sembla que sols s'hagi arrencat un troç del termocontacte, que és d'on surt el cable.
Sols és questió de buscar-ne un d'igual o equivalent, en quant a la rosca i potser voltatge.

He trobat aquest brico que està força bé a on ho podeu veure: http://renault1916v.phpbb3.es/viewtopic.php?f=7&t=3296
I si es fa amb clau fixe millor! Les claus angleses han de ser per a sortir del pas.

Foto d'un termocontacte:
Imatge
ImatgeUnforgiven

Edu74
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Edu74 » dt. jul. 07, 2009 10:31 am

Ostres, Josey, quan he vist la foto se m'han posat els ulls com plats!!! :eyes
A veure si avui puc anar a algún taller a veure què em diuen.

Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Entrada Autor: Josey Wales » dt. jul. 07, 2009 9:40 pm

Ok :D
El que també s'ha de mirar, que després vaig llegir-ho, és a quina temperatura fa el contacte doncs es veu que n'hi ha de diferents. Però jo diria que si no en trobes un que t'assegurin que és equivalent, pots comprar-lo original en una altre botiga que no sigui la dels 800 €, i llavors te'l canvies tu mateix. O com ja t'han dit, pots anar a un altre taller i que t'ho busquin i facin ells, segur que també serà més barat. :smile:
ImatgeUnforgiven

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. jul. 08, 2009 12:43 am

Holaaa,

Mala peça al teler es això. El problema es trobar un sensor que encaixi en el lloc i faci la seva funció correctament.
Avui en dia les marques tenen la tendència a fer pacs de recanvis.
Un exemple molt tonto: tinc deteriorat el connector elèctric del intermitent davanter esquerra de la Pan, si vull recanvi original Honda no ven el connector sol. D’una banda et ven el joc d’intermitent, cable i una banda del connector, per comprar l’altra banda del connector: et diuen que has de canviar TOT EL CIRCUIT ELÈCTRIC DE LA MOTO. Estan boixos.

Esperem que puguis trobar el sensor correcte en un altre lloc.

:enfadat :enfadat :enfadat
Sort,

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dc. jul. 08, 2009 9:39 am

Edu, jo de tu faria una inmersió intensiva en fòrums de BMW, que segur tenen recursos per saber d'on treure peces equivalents, tot i que la teva "avaria" és rareta... el teu gos té molta sort de ser teu, perquè si arriba a ser meu... :666
-----------

Edu74
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Edu74 » dc. jul. 08, 2009 10:05 am

Hola ARBE:
Gràcies per respondre'm, ARBE :smile: :
Al fòrum BMWMOTOS estic registrat des de fà un temps i sincerament ho trobo poc profitós, aquest és el darrer resultat que he aconseguit :enfadat :
http://www.bmwmotos.com/cgi-bin/yabb2/Y ... 1246886282

Si en saps d'algun fòrum que hem poguin orientar t'agrairïa me'l diguessis. Avui intentaré escapar-me a algun taller a preguntar, per cert que a la BMW vaig anar fà ja un parell de dies i encara ni m'han trucat com vàrem quedar... :cry:
Edu74 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 08, 2009 10:06 am, en total s’ha editat 1 vegada.

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dc. jul. 08, 2009 10:13 am

home, és que aquí precissament... has anat a parar al versalles dels fòrums.

jo t'aconsello aquest: Fòrum F800GS on hi ha força contingut sobre la teva màquina.

t'envio mp per donarte una referència
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 08, 2009 10:17 am, en total s’ha editat 1 vegada.
-----------

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dc. jul. 08, 2009 2:03 pm

[quote user="JoanF" post="82773"][quote user="James Bond" post="82756"][quote user="Sagal" post="82721"] el que pots mirar es fora de servei BMW[/quote]

Vssssss
007[/quote]
+2 Ho tendria clar.[/quote]

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”