HELP! Maletes Laterals

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
Pafontí
Presentats
Entrades: 88
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 10:11 am
Ubicació: Valls i Capafonts

HELP! Maletes Laterals

Entrada Autor: Pafontí » dl. jul. 20, 2009 1:23 pm

A veure si em podeu ajudar, perquè no en tinc ni idea.

La qüestio es aquesta, tinc una KLE amb un baul Shad de 46 l, i m'agraderia posa'm una maletes laterals rigides.

Però es que no en tinc ni idea de com va tot això, si puc posar qualsevol maleta lateral, o han de ser compatibles amb el baúl shad, els anclatges de les maletes ja venen amb les maletes, o mels he de fer jo?¿¿??¿?¿.

Per exemple he trobat això a la pagina de louis

http://www.louis.de/_10156cb7c606ef3e26 ... r=10025920

Vec que estan molt be de preu però nuse si sera compatible amb la meva moto, si els anclatges estan incorporats..........

A veure si em podeu ajudar i/o recomanar algunes maletes que sapigueu que hi vagin be.

Moltes gracies.
Pafontí l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 20, 2009 3:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: HELP! Maletes Laterals

Entrada Autor: Storm » dt. jul. 21, 2009 6:55 pm

Si ho preguntes per mail a unikamotos.com segur que et diran el que necessites i te'n faran un pressupost.
Pots comprar o no, però ja sabràs el que et cal. Són força competents.
:cerv

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dc. jul. 22, 2009 12:36 pm

Jo fa un parell d'anys que tinc aquestes maletes i no tinc cap queixa. Els anclatges son givi.
:cerv

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dt. jul. 28, 2009 6:31 pm

[quote user="Pafontí" post="84517"]A veure si em podeu ajudar, perquè no en tinc ni idea.

La qüestio es aquesta, tinc una KLE amb un baul Shad de 46 l, i m'agraderia posa'm una maletes laterals rigides.

Vec que estan molt be de preu però nuse si sera compatible amb la meva moto, si els anclatges estan incorporats..........

A veure si em podeu ajudar i/o recomanar algunes maletes que sapigueu que hi vagin be.

Moltes gracies.[/quote]

A veure company si no et lio més, i en cambi et puc aclarir algo.

Les maletes les has de comprar amb uns soports adients per les mateixes, es a dir no valen uns soprts Givi, amb unes maletes Shad

per lo tant, alhora de comprar unes maletes o compres alhora els seus soports (es lo millor), o que siguin facils de trobar.

El punt més conflictiu de tots, si es que hi ha de haver algun, es que donat que la teva moto ( molt bona per cert) ja no es fa, que no trobis

anclatges adients per ella, la forma dels anclatges de les maletes varia en funcio de la moto a la que van destinats,

per aixó, de vegades son dificils,o impossibles de trobar, per motos que s'han venut poc, o que fa molt que es van deixar de fer.

Pero, com que tot té solució, en aquest mon. Si es dona el cas de que no hi ha suports especifics per la teva moto,

hauries de comprar uns, de una moto lo més similar possible, i posarte en mans de un bon "farre", que amb una mica de imaginació

tels acoplará a la teva moto.

P.D: Avans de llançarte a la aventura, consulta algun foro específic de la teva moto, per veure si algu s'ha trovat avans en el teu cas.

Jo, quant tinc algún dubte sobre la meva moto, una V'strom. Entro a tafanejar el foro V`strom, i casi sempre trec l'aigua clara.

Perdo pel totxo. :roll:
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Pafontí
Presentats
Entrades: 88
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 10:11 am
Ubicació: Valls i Capafonts

Entrada Autor: Pafontí » dt. jul. 28, 2009 6:50 pm

Moltes gràcies, a tots.

Pel que vec no hi ha enclatges per la meva moto, he parlat amb alguns que tenen la meva moto, però cap porta maletes laterals.

Aixi que seguire en la meva busqueda jeje a veure que hi puc fer.

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dt. jul. 28, 2009 6:57 pm

[quote user="Pafontí" post="85695"]Moltes gràcies, a tots.

Pel que vec no hi ha enclatges per la meva moto, he parlat amb alguns que tenen la meva moto, però cap porta maletes laterals.

Aixi que seguire en la meva busqueda jeje a veure que hi puc fer.[/quote]

Doncs ja ho saps, un farre i : "cortar i pegar" ;)
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”