TEMA SEIENTS
Moderador: Airald
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
TEMA SEIENTS
Hola companys,
Estic pensant em comprar un seient model TOP SELLERIE amb gel per millorar el confort dels nostres culets!!! :sado
Algu ha tingut l´experiencia de poder-lo probar? mes que tot per que el seient actual fa mal al culet, però el TOP SELLERIE fa mal a la butxaca ( 325 eur). :wall :wall :wall
Salut :cerv
Estic pensant em comprar un seient model TOP SELLERIE amb gel per millorar el confort dels nostres culets!!! :sado
Algu ha tingut l´experiencia de poder-lo probar? mes que tot per que el seient actual fa mal al culet, però el TOP SELLERIE fa mal a la butxaca ( 325 eur). :wall :wall :wall
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: TEMA SEIENTS
Hi han companys com el Ramon (jamesbond) que el porten
Mira't tambe a Bagster
Mira't tambe a Bagster
Ex ...moltes coses
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Jo el porto, i la veritat és que és una maravella. El Bagster no l'he provat, però si son per l'estil, suposo que també deu de anar be.
Es veritat que son una miqueta cars, però no t'hen penedirás, la diferència amb el seient de la Pan, és abismal. No podia fer més de 100km sense queixar-me del cul, i ara, los que me hechen.
:b9
Es veritat que son una miqueta cars, però no t'hen penedirás, la diferència amb el seient de la Pan, és abismal. No podia fer més de 100km sense queixar-me del cul, i ara, los que me hechen.
:b9
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Jo avui l´estrenat a la Pan :jump :jump :jump :jump :jump
He fet una petita GT de 340 km i com si res....... es perfecte :D :D :D :D
PD: Gracies als consells d´en Ramon ( James Bond ) i en JoanF :cerv :cerv :cerv
PD: Gracies als consells d´en Ramon ( James Bond ) i en JoanF :cerv :cerv :cerv

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="PEPI600" post="87112"]
........................
[/quote]
Ara vegila no t'adormis conduint! :razz:
........................
[/quote]
Ara vegila no t'adormis conduint! :razz:

- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Quan deixeu el seient al sol, el gel es desfà? Et cremes el c... quan vols pujar?
Algú coneix els seients d'aire?
Algú coneix els seients d'aire?
- MikelRT
- Presentats
Moltes gràcies per la vostra resposta :jump :jump :jump
Amb dues afirmacions com las vostres ja en tinc suficient per fer la comanda :D :D
Espia, per el que he pugut veure ets un rutero de molts kilometres..... :form :form :form Tu vas amb seient original?.
Ho dic per que veig que et preocupan las parts baixes per que no set quedin rustides :enfadat :enfadat :enfadat
Apa, salut :cerv
Amb dues afirmacions com las vostres ja en tinc suficient per fer la comanda :D :D
Espia, per el que he pugut veure ets un rutero de molts kilometres..... :form :form :form Tu vas amb seient original?.
Ho dic per que veig que et preocupan las parts baixes per que no set quedin rustides :enfadat :enfadat :enfadat
Apa, salut :cerv
- JoanF
- Presentats
Doncs amb això de l'escalfor del seient, jo crec que de cremar no crema. Home una miqueta calent doncs si, però juraria que cremava més l'original. :roll: :roll: :roll:
- Pasqual
- Presentats
[quote user="Mikelgs" post="87148"]Moltes gràcies per la vostra resposta :jump :jump :jump
Apa, salut :cerv[/quote]
Amb totes les meves motos, sempre he anat amb el seient original. Amb la GSA d'ara a prou feines arribava de puntetes al terra. Això per asfalt no te gaire problema, però el febre quan vaig anar al Marroc a cada pista on hi havia sorra, era a terra. Quan començava a inclinar (carregada amb maletes i equipatge, tenda, sac...) i conseguia posar el peu a terra, ja estava tant inclinada que era incapaç de adreçar-la. Per això quan vaig tornar vaig mirar les oferets de seients. BMW original (tenia que ser la de la GS normal sense tapissat bicolor), Bagster i una companyia francesa que imagino (per el preu) que deu ser top sellerie. Com ho trobava desmesuradament car, vaig acabar a un tapisser de Figueres que em va rebaixar el seient 3 cm. D'entrada perfecte., només em va costar 60 €. Vaig fer de Cap a Cap sense cap problema, però tinc la impressió d'anar sentat de costat. Vull dir que una part és més baixa que l'altre i no és tant comode com l'original. Ho nota força als revols, en autopasta....vas fent. Així que segurament hauré de comprar-ne un`. M'han parlat d'uns seients inflables que s'adheriexen a sobre el seient original. El que jo he vist és com una matalàs de platja en petit, però no conec a ningú que en tingui un i m'ho pogui explicar.
Per cert a la vora d'Hostalrich (a Massanet) hi ha una parella d'anglesos o alemanys (em sembla) que importen qualsevol peça de recanvi a preus molt competitius. crec haver vist que també tenien seients.
Apa, salut :cerv[/quote]
Amb totes les meves motos, sempre he anat amb el seient original. Amb la GSA d'ara a prou feines arribava de puntetes al terra. Això per asfalt no te gaire problema, però el febre quan vaig anar al Marroc a cada pista on hi havia sorra, era a terra. Quan començava a inclinar (carregada amb maletes i equipatge, tenda, sac...) i conseguia posar el peu a terra, ja estava tant inclinada que era incapaç de adreçar-la. Per això quan vaig tornar vaig mirar les oferets de seients. BMW original (tenia que ser la de la GS normal sense tapissat bicolor), Bagster i una companyia francesa que imagino (per el preu) que deu ser top sellerie. Com ho trobava desmesuradament car, vaig acabar a un tapisser de Figueres que em va rebaixar el seient 3 cm. D'entrada perfecte., només em va costar 60 €. Vaig fer de Cap a Cap sense cap problema, però tinc la impressió d'anar sentat de costat. Vull dir que una part és més baixa que l'altre i no és tant comode com l'original. Ho nota força als revols, en autopasta....vas fent. Així que segurament hauré de comprar-ne un`. M'han parlat d'uns seients inflables que s'adheriexen a sobre el seient original. El que jo he vist és com una matalàs de platja en petit, però no conec a ningú que en tingui un i m'ho pogui explicar.
Per cert a la vora d'Hostalrich (a Massanet) hi ha una parella d'anglesos o alemanys (em sembla) que importen qualsevol peça de recanvi a preus molt competitius. crec haver vist que també tenien seients.
Pasqual l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 15, 2009 4:54 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
crec que aqui tapicen seients amb gel
Carrer princep jordi 6
Barcelona
93 651 641 656
jo mi vui passar el septembre
Carrer princep jordi 6
Barcelona
93 651 641 656
jo mi vui passar el septembre
- MikelRT
- Presentats
[quote user="Espia" post="87185"]
Per cert a la vora d'Hostalrich (a Massanet) hi ha una parella d'anglesos o alemanys (em sembla) que importen qualsevol peça de recanvi a preus molt competitius. crec haver vist que també tenien seients.[/quote]
Espia, crec que em tindries que demostrar que tens el carnet d´ESPIA :b9 :b9 :b9 i donar-me mes informació dels importadors.
Si es a prop d´Hostalric :jump :jump ho miro :eyes :eyes :eyes i farè el informa corresponent per la comunitat MOTOTURISME :jump :jump :jump
Per cert a la vora d'Hostalrich (a Massanet) hi ha una parella d'anglesos o alemanys (em sembla) que importen qualsevol peça de recanvi a preus molt competitius. crec haver vist que també tenien seients.[/quote]
Espia, crec que em tindries que demostrar que tens el carnet d´ESPIA :b9 :b9 :b9 i donar-me mes informació dels importadors.
Si es a prop d´Hostalric :jump :jump ho miro :eyes :eyes :eyes i farè el informa corresponent per la comunitat MOTOTURISME :jump :jump :jump
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Espia...
Importen de on? i que importen?i de quines cases?Tenen web o algo per posar-se en contacte amb ells?
PEr cert..... jo no entenc pq us fa falta en una moto com la pan canviar el seient ;)
En una moto trail (F800,AT,....) que es converteix en moto-rutera potser si pq els seients tendeixen a tenir menys comoditat que una GT (no es el cas de la varadero, pq es una GT-TRAIL) ..
Importen de on? i que importen?i de quines cases?Tenen web o algo per posar-se en contacte amb ells?
PEr cert..... jo no entenc pq us fa falta en una moto com la pan canviar el seient ;)
En una moto trail (F800,AT,....) que es converteix en moto-rutera potser si pq els seients tendeixen a tenir menys comoditat que una GT (no es el cas de la varadero, pq es una GT-TRAIL) ..
Ex ...moltes coses
- JoanF
- Presentats
[quote user="Steelman" post="87230"]Espia...
En una moto trail (F800,AT,....) que es converteix en moto-rutera potser si pq els seients tendeixen a tenir menys comoditat que una GT (no es el cas de la varadero, pq es una GT-TRAIL) ..[/quote]
1º per qué és incòmode a collons.
2º per qué cada vegada que toco el fré, ja tinc a la parenta damunt meu, (que ja m'agrada, però no en la moto)
3º per qué la meua collone** m'ho agraeix molt.
Alguna cosa tenia que tenir la Pan de dolent. I que consti, que no més hi t'he això de dolent.
;) ;) ;)
En una moto trail (F800,AT,....) que es converteix en moto-rutera potser si pq els seients tendeixen a tenir menys comoditat que una GT (no es el cas de la varadero, pq es una GT-TRAIL) ..[/quote]
1º per qué és incòmode a collons.
2º per qué cada vegada que toco el fré, ja tinc a la parenta damunt meu, (que ja m'agrada, però no en la moto)
3º per qué la meua collone** m'ho agraeix molt.
Alguna cosa tenia que tenir la Pan de dolent. I que consti, que no més hi t'he això de dolent.
;) ;) ;)
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
Si ja dic jo aquest scooter gegant de 1300cc...no serveix per masa ;)
Ex ...moltes coses
- JoanF
- Presentats
[quote user="Steelman" post="87238"]Si ja dic jo aquest scooter gegant de 1300cc...no serveix per masa ;)[/quote]
Modera el teu llenguatge, Jordi.
La família PANEUROPEISTICADEMOTOTURISME va creixent, i ens podriem sentir ofesos.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
La família PANEUROPEISTICADEMOTOTURISME va creixent, i ens podriem sentir ofesos.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Pasqual
- Presentats
tinc la funció d'espia desactivada per vacances, sobretot perquè el meu "contacte" també ho està. Quan torni ho confirmo
Pasqual l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 16, 2009 12:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- MikelRT
- Presentats
Bè, com que l´Espia no fa d´espia :eyes he aconseguit la primera part: la web i la població :jump :jump :jump
http://www.motomarca.com/
Població:VIDRERES a 5 km de Maçanet de La Selva i 20 km d´Hostalric (el poble mes bonic, je,je,je) :mrgreen:

Ja nomès queda saber quelcom del Proveidor......
Població:VIDRERES a 5 km de Maçanet de La Selva i 20 km d´Hostalric (el poble mes bonic, je,je,je) :mrgreen:

- Pasqual
- Presentats
[quote user="Mikelgs" post="87483"]Bè, com que l´Espia no fa d´espia :eyes he aconseguit la primera part: la web i la població :jump :jump :jump
Salut :cerv[/quote]
Perfecte MikelGS, ara ja puc tornar de vacances amb la consciència tranquila. :mrgreen: :mrgreen: Personalment no les conec però el contacte que hi ha anat (que és amic, d'un amic que coneix a un familiar que va estar de vacances al mateix hotel que ell) diu que son de fiar.... :razz: . No em faig responsable.
Segueixo de vacances
Salut :cerv[/quote]
Perfecte MikelGS, ara ja puc tornar de vacances amb la consciència tranquila. :mrgreen: :mrgreen: Personalment no les conec però el contacte que hi ha anat (que és amic, d'un amic que coneix a un familiar que va estar de vacances al mateix hotel que ell) diu que son de fiar.... :razz: . No em faig responsable.
Segueixo de vacances
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
[quote user="JoanF" post="87240"][quote user="Steelman" post="87238"]Si ja dic jo aquest scooter gegant de 1300cc...no serveix per masa ;)[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
bones!!!!!!
tens rao, cada dia hi ha mes gent equivocada
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
salut
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9[/quote]
bones!!!!!!
tens rao, cada dia hi ha mes gent equivocada
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
salut
SOCI A.M.M. 16284