Canvi Neumàtics 1200 Gs

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Canvi Neumàtics 1200 Gs

Entrada Autor: Eva » dt. ago. 18, 2009 6:59 pm

El divendres aniré a Perelló per canviar els neumàtics.

Un company em va recomanar que canvies a Pirelli Scorpion i vaig fer el canvi amb 7.500 kms.

Ara la moto en té 17.500 i posaré els mateixos perque m´han anat d´allò més bé, però si algú té alguna suggerencia......

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Canvi Neumàtics 1200 Gs

Entrada Autor: Llagasta » dt. ago. 18, 2009 7:44 pm

Hola:

No sé quins pneumatics portes ara, però jo et recomanaria el Metzeler Tourance ( No EXP ) serveixen per tot i s´escalfen ràpid i duren......hi montat altres marques però sempre hi tornat als Tourance.

També parlen bé dels Bridgestone Battle Wing ( Només Ctra. però no duren tant )

:razz:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. ago. 18, 2009 7:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Oscson
Presentats
Entrades: 55
Membre des de: dv. juny 26, 2009 3:53 pm
Ubicació: Sta Eulalia de Ronçana

Entrada Autor: Oscson » dt. ago. 18, 2009 7:55 pm

Jo muntaré carretera ja que no faig camp amb la moto i tiro de bridgistone Battlax 021, fins ara he portat les 020 i han estat brutals, del nivell de les Pilot pero no tan exageradament toves el qual em duren mes temps, en mollat funcionen perfectament i de mument aporto aquesta info per si algú li pot servir.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. ago. 18, 2009 9:03 pm

Pirelli Scorpion trail portu.

A can BMW em volen posar els Metzeler fins i tot els tenen de oferta i surten molt bé de preu, però alguns companys que les portaban han canviat com jo a una roda mixta i fàcil.

Per mullat van molt bé i per corbes també. I m´han durat uns 10.000 kms ( en bones condicions).

Tinc altres companys que amb 3.000 kms ja tenen que canviar rodes.

Les Metzeler m´han parlat que no duran gaire, es veritat ????

Ferranga
Presentats
Entrades: 248
Membre des de: dc. jul. 29, 2009 9:57 pm
Ubicació: Sant Julia de Ramis (Girona)

Entrada Autor: Ferranga » dt. ago. 18, 2009 10:31 pm

Hola Mareta ,

fins fa poc he portat el Metzeler Tourance , que per cert van molt be :

http://www.pneus-online.es/moto-neumati ... /TOURANCE/ ,

Pero vaig probra els Pirelli Scorpion com els que portes tu i la veritat es que tambe van mollt be , inclus diria que per mi van millor que els Metzeler Tourance ....

Jo crec que si tens que montar els Metzeler mira que siguin els Metzeler Tourance EXP . ja que es la versio millorada dels Tourance :

mirat aixo : http://www.revistamotoviva.com/metzeler ... p_id517725

:kiss

salut.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. ago. 18, 2009 11:12 pm

[quote user="Ferranga" post="87529"]Hola Mareta ,

fins fa poc he portat el Metzeler Tourance , que per cert van molt be :

http://www.pneus-online.es/moto-neumati ... /TOURANCE/ ,

Pero vaig probra els Pirelli Scorpion com els que portes tu i la veritat es que tambe van mollt be , inclus diria que per mi van millor que els Metzeler Tourance ....

Jo crec que si tens que montar els Metzeler mira que siguin els Metzeler Tourance EXP . ja que es la versio millorada dels Tourance :

mirat aixo : http://www.revistamotoviva.com/metzeler ... p_id517725

:kiss

salut.[/quote]
Gracies, Ferran :kiss

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dt. ago. 18, 2009 11:40 pm

Ès molt bona elecció seguir amb uns que t'agradin.

En el meu cas, després de les de serie en vaig gastar un parell de Metzeler Tourance ja que tothom en deia maravelles i no en vaig tenir cap queixa. En el tercer el de la casa de pneumàtics en va dir de provar els Pirelli Scorpion, ja que segons ell son fabricats a la mateixa fábrica que els Tourance i amb els mateixos components i un pel mes be de preu. Aixis que en vaig gastar un parell mes d'aquesta marca sense tenir cap queixa. Jo diria que l'únic problema que tenen els dos, és que quant s'escalfen a base de corbes fan una mica d'olor, si no ho saps et sembla que és la moto i et fa estar una estona mirant que és el que s'ha reescalfat. :???:

La meva seguent prova varen ser els Michelin Anakee, mes que res per povar una altre cosa i en parlaven molt be. He de dir que va ser el primer cop a la meva vida que vaig notar una diferéncia de funcionament degut als pneumàtics, tenen un tombar mes rápit, fins el punt que costa un cert temps acostumar-s'hi. Ja vaig per el tercer Anakee...sembla que a mi m'han agradat.
En temes de seguretat, fora del de serie, cap d'ells m'ha donat cap mala experiència.
Sense cap problema tornaria a possar Tourance o Scorpion...però de moment seguiré amb els Anakee. ;)

Salut.
Salut i kilómetres

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. ago. 19, 2009 3:40 pm

[quote user="Gs12 red" post="87500"]Hola:

No sé quins pneumatics portes ara, però jo et recomanaria el Metzeler Tourance ( No EXP ) serveixen per tot i s´escalfen ràpid i duren......hi montat altres marques però sempre hi tornat als Tourance.

També parlen bé dels Bridgestone Battle Wing ( Només Ctra. però no duren tant )

:razz:[/quote]

Moltes gracies :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. ago. 19, 2009 3:41 pm

[quote user="oscson" post="87502"]Jo muntaré carretera ja que no faig camp amb la moto i tiro de bridgistone Battlax 021, fins ara he portat les 020 i han estat brutals, del nivell de les Pilot pero no tan exageradament toves el qual em duren mes temps, en mollat funcionen perfectament i de mument aporto aquesta info per si algú li pot servir.[/quote]

Moltes gracies :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. ago. 19, 2009 3:44 pm

[quote user="Siono1000" post="87535"]Ès molt bona elecció seguir amb uns que t'agradin.

En el meu cas, després de les de serie en vaig gastar un parell de Metzeler Tourance ja que tothom en deia maravelles i no en vaig tenir cap queixa. En el tercer el de la casa de pneumàtics en va dir de provar els Pirelli Scorpion, ja que segons ell son fabricats a la mateixa fábrica que els Tourance i amb els mateixos components i un pel mes be de preu. Aixis que en vaig gastar un parell mes d'aquesta marca sense tenir cap queixa. Jo diria que l'únic problema que tenen els dos, és que quant s'escalfen a base de corbes fan una mica d'olor, si no ho saps et sembla que és la moto i et fa estar una estona mirant que és el que s'ha reescalfat. :???:

La meva seguent prova varen ser els Michelin Anakee, mes que res per povar una altre cosa i en parlaven molt be. He de dir que va ser el primer cop a la meva vida que vaig notar una diferéncia de funcionament degut als pneumàtics, tenen un tombar mes rápit, fins el punt que costa un cert temps acostumar-s'hi. Ja vaig per el tercer Anakee...sembla que a mi m'han agradat.
En temes de seguretat, fora del de serie, cap d'ells m'ha donat cap mala experiència.
Sense cap problema tornaria a possar Tourance o Scorpion...però de moment seguiré amb els Anakee. ;)

Salut.[/quote]

Aquest matí i degut a que m´han trucat per una reunió a Girona, he aprofitat per canviar els neumàtics de la moto.
Gracies per els vostres consells, però al final he posat els mateixos que portava, els Scorpion.
Així aquest diumenge... cap a Berga que hi falta gent !!!!!!!

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dc. ago. 19, 2009 7:16 pm

[quote user="Mareta" post="87569"][quote user="Siono1000" post="87535"]Ès molt bona elecció seguir amb uns que t'agradin.

Salut.[/quote]

Aquest matí i degut a que m´han trucat per una reunió a Girona, he aprofitat per canviar els neumàtics de la moto.
Gracies per els vostres consells, però al final he posat els mateixos que portava, els Scorpion.
Així aquest diumenge... cap a Berga que hi falta gent !!!!!!![/quote]

Doncs es bona el.lecció tornar a montar els mateixos que portaves si tant t´han agradat.

Per cert que tal està el Joan ( el company que et va acompanyar un troç a fer la " Proesa " ?????
Imatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. ago. 19, 2009 9:22 pm

[quote user="Gs12 red" post="87587"][quote user="Mareta" post="87569"][quote user="Siono1000" post="87535"]Ès molt bona elecció seguir amb uns que t'agradin.

Salut.[/quote]

Així aquest diumenge... cap a Berga que hi falta gent !!!!!!![/quote]

Doncs es bona el.lecció tornar a montar els mateixos que portaves si tant t´han agradat.

Per cert que tal està el Joan ( el company que et va acompanyar un troç a fer la " Proesa " ?????[/quote]

En Joan esta bastant animat, la radio es a diari , però sembla que ho porta bé.
Aquest dissabte aprofito per pujar a Berga a sopar amb uns amics i animar-lo une mica, malgrat aixó i com que la sortida del diumenge es per la seva zona , també ens acompanyará ( si es trova bé) de moment está apuntat.

Moltes gracies per preguntar :kiss

Josep973
Presentats
Entrades: 2131
Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
Ubicació: Preixens-Lleida

Entrada Autor: Josep973 » dc. ago. 19, 2009 10:37 pm

[quote user="Mareta" post="87495"]El divendres aniré a Perelló per canviar els neumàtics.

Un company em va recomanar que canvies a Pirelli Scorpion i vaig fer el canvi amb 7.500 kms.

Ara la moto en té 17.500 i posaré els mateixos perque m´han anat d´allò més bé, però si algú té alguna suggerencia......[/quote]

hola tal com diu en gs12red , jo tambe et recomanaria metzeler tourance no exp el ultim pneumatic de devant 22000 kms

i el de darrere 19000 kms i l'anterior 13000 kms
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. ago. 19, 2009 11:46 pm

[quote user="JOSEP973" post="87633"][quote user="Mareta" post="87495"]El divendres aniré a Perelló per canviar els neumàtics.

Ara la moto en té 17.500 i posaré els mateixos perque m´han anat d´allò més bé, però si algú té alguna suggerencia......[/quote]

hola tal com diu en gs12red , jo tambe et recomanaria metzeler tourance no exp el ultim pneumatic de devant 22000 kms

i el de darrere 19000 kms i l'anterior 13000 kms[/quote]

Ostres, sí que duran.

Les scorpion m´han durat 10.000 kms.

Ara ja s´acaba l´estiu i crec que la 1200 només farà les sortides de mototurisme.
A partir de setembre i després de les primeres plujes agafaré la 800 gs , li posaré neumàtics mixtes i he d´apendre a fer pistes.
Hem de començar a preparar el proper repte i aquesta vegada serà prou lluny e important que m´ho tindré que agafar molt en serio.
De fet... ja m´ho he començat a agafar molt i molt en serio :tremolant :tremolant :tremolant

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dj. ago. 20, 2009 7:56 am

[quote user="Mareta" post="87647"][quote user="JOSEP973" post="87633"][quote user="Mareta" post="87495"]El divendres aniré a Perelló per canviar els neumàtics.

Hem de començar a preparar el proper repte i aquesta vegada serà prou lluny e important que m´ho tindré que agafar molt en serio.
De fet... ja m´ho he començat a agafar molt i molt en serio :tremolant :tremolant :tremolant[/quote]

:eyes :eyes :eyes ,essste,pero donde vais vos, si hasta allá no hay rutas , solo ripio :eyes :eyes :eyes
Imatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. ago. 20, 2009 8:15 am

[quote user="Gs12 red" post="87656"][quote user="Mareta" post="87647"][quote user="JOSEP973" post="87633"][quote user="Mareta" post="87495"]El divendres aniré a Perelló per canviar els neumàtics.

De fet... ja m´ho he començat a agafar molt i molt en serio :tremolant :tremolant :tremolant[/quote]

:eyes :eyes :eyes ,essste,pero donde vais vos, si hasta allá no hay rutas , solo ripio :eyes :eyes :eyes[/quote]

Pos ... imaginate vos , :tremolant :tremolant :tremolant
Tengo como unos 130 días para prender a conducir con ripio.
Alguna idea , vos que sabeis de todo ???????? ;) :kiss

Ripio i VISTAS ESSSSSSSSSSSSSSSSPECTACULARESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dj. ago. 20, 2009 1:06 pm

[quote user="Mareta" post="87659"][quote user="Gs12 red" post="87656"][quote user="Mareta" post="87647"][quote user="JOSEP973" post="87633"][quote user="Mareta" post="87495"]El divendres aniré a Perelló per canviar els neumàtics.

Ripio i VISTAS ESSSSSSSSSSSSSSSSPECTACULARESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS[/quote]

Pos...yo solo sé que no sé nada :???: :???: un que ja té uns anyets.

Doncs jo començaria a fer pistetes una mica llargues amb " ripio" per aqui.
Per exemple la pista de les marmotes ( Ribes-Tregurà i després podries seguir la de Setcases a Espinavell ) a part de ser molt maques es el més semblant al que et pots trobar per allà. sobretot la de Setcases ...... i començar a donar-te compte del pès ( sobretot a les frenades i a les baixades ) i conducció sobre grava.... :kiss
Imatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. ago. 20, 2009 6:39 pm

[quote user="Gs12 red" post="87699"][quote user="Mareta" post="87659"][quote user="Gs12 red" post="87656"][quote user="Mareta" post="87647"][quote user="JOSEP973" post="87633"][quote user="Mareta" post="87495"]El divendres aniré a Perelló per canviar els neumàtics.

Ripio i VISTAS ESSSSSSSSSSSSSSSSPECTACULARESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS[/quote]

Per exemple la pista de les marmotes ( Ribes-Tregurà i després podries seguir la de Setcases a Espinavell ) a part de ser molt maques es el més semblant al que et pots trobar per allà. sobretot la de Setcases ...... i començar a donar-te compte del pès ( sobretot a les frenades i a les baixades ) i conducció sobre grava.... :kiss[/quote]

Ribes -Tregura ....... com que no he fet mai pistes...... primer em compraré un mapa de la provincia de Girona on hi hagin camins, suposu que son els mateixos mapes que fan servir els que van amb bicicleta de montanya .
Una vegada tinqui el mapa et trucaré i m´indiques la ruta, val ???????

Amb la 800 gs que es una moto tremendament histérica i que sempre s´ha de portar alta de voltes, el més important per fer pista qué es????????
Suposo que primer m´he de patejar el pla i després pujar per Fitor , els Angels...... i despres Camprodón.....
M´has parlat del equilibri amb la moto i el pes. NO entenc massa bé el que em vols dir, m´ho pots explicar ?????

Gracies :kiss

Llagasta
Presentats

Entrada Autor: Llagasta » dj. ago. 20, 2009 7:42 pm

[quote user="Mareta" post="87732"][quote user="Gs12 red" post="87699"][quote user="Mareta" post="87659"][quote user="Gs12 red" post="87656"][quote user="Mareta" post="87647"][quote user="JOSEP973" post="87633"][quote user="Mareta" post="87495"]El divendres aniré a Perelló per canviar els neumàtics.

Per exemple la pista de les marmotes ( Ribes-Tregurà i després podries seguir la de Setcases a Espinavell ) a part de ser molt maques es el més semblant al que et pots trobar per allà. sobretot la de Setcases ...... i començar a donar-te compte del pès ( sobretot a les frenades i a les baixades ) i conducció sobre grava.... :kiss[/quote]

Ribes -Tregura ....... com que no he fet mai pistes...... primer em compraré un mapa de la provincia de Girona on hi hagin camins, suposu que son els mateixos mapes que fan servir els que van amb bicicleta de montanya .
Una vegada tinqui el mapa et trucaré i m´indiques la ruta, val ???????

Amb la 800 gs que es una moto tremendament histérica i que sempre s´ha de portar alta de voltes, el més important per fer pista qué es????????
Suposo que primer m´he de patejar el pla i després pujar per Fitor , els Angels...... i despres Camprodón.....
M´has parlat del equilibri amb la moto i el pes. NO entenc massa bé el que em vols dir, m´ho pots explicar ?????

Gracies :kiss[/quote]

Doncs aixó, si mai has fet camp amb alguna moto grossa, doncs, primer agafa algún cami ample que recordis , que sigui FACILET, PLANER I AMPLE i que l´haguis fet amb el cotxe o a peu o amb bici, etc. i el fas amunt i avall al teu ritme, de la manera que vagis fent sense agobiar-te.

Després un altre dia ho tornes a fer per algún altre, per exemple de pujada tens els Angels des de Juià, després per la pista bona pugues i baixes als Metges des de Cassà, etc. i algunes pistes a prop de casa teva, per exemple de Casavells a Rupià etc. ( els Empordàs estan plens de pistes de poble a poble ) i de mica en mica aniràs agafant el traç.

Pensa que combinar pistes i ctra. es un món nou e infinit....hasta el más allà i t´en dones compte de que quant compres una Trail pagues una moto però en tens dues..... ;)

Si et vas afeccionant a fer pistes ( no estaría de més que et compressis un GPS Trail es a dir Garmin GPSmap 60 Csx ( per mi el millor ) o Colorado etc.( També més sofisticat tens el Garmin Zumo 550 ), però no serveix tant per camins.) amb el Gpsmap 60 csx o Colorado pots fer el mateix que amb un Tom-Tom ( sense veu , ni Bluettooh ni pijades ) i amb cartografia de camins ( Topo Hispania i practicament mapes de camins de Tot el món ) + el mapsource o el CompeGps o Ozi, marques sobre el mapa ICC o altres per on vols anar ho passes al Gps et desplaces allà on has marcat .... i Voilà : anar seguint el Track, savent sempre per on has de passar, alçades, i pots guadar el track de les teves sortides a un arxiu , etc....adicctiu.

Jo et puc passar moltissimes rutes per tot Catalunya fetes amb la Gs combinant Ctra i Camins.

però primer xino xano i bona lletra i camins fàcils ( si mai has fet camins )

Ps.- Com més gran em faig més m´agraden les Trails King-size je,je . :form
Ps2.- Si ha plogut o hi ha fang val més que no vagis per camins no ho fagis, forastera !!!
Ps3.- Uff!! Torno a Editar: potser que els senyors administradors canviessin aquest fil a uhn altre apartat. ( Aventures ? )
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. ago. 20, 2009 7:58 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
Imatge

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”