Pàgina 1 de 2

Manoples...JAAA!!!

Publicat: dt. des. 01, 2009 9:20 pm
Autor: Joan XT
Molt bones, com suposo que el dia 13 de estiut no em tindrem cap i fara una mica de fresca :tremolant voldria ficar-li unes manoples a la XT , a veure on podria trobar unes que reuneixin les tres "B" ,BO, BONIC I BARAT. I uns punys calefactables lo mateix, algun lloc que els tinguin i si els instalen, millor que millor.

Re: Manoples...JAAA!!!

Publicat: dt. des. 01, 2009 9:45 pm
Autor: JoanF
Jo sé que de manoples al Marvea en tenen. Els punys calefactables, (els oxford) els vaig compra al Grau (Suzuki) però son uns impresentables. (per mi). Pots probar-ho.

Re: Manoples...JAAA!!!

Publicat: dt. des. 01, 2009 9:49 pm
Autor: Joan XT
[quote user="JoanF" post="97821"]Jo sé que de manoples al Marvea en tenen. Els punys calefactables, (els oxford) els vaig compra al Grau (Suzuki) però son uns impresentables. (per mi). Pots probar-ho.[/quote]
Lo del Grau tranquil que ja em comentat alguna cosa per aqui... que te'ls van instalar ells?

Re: Manoples...JAAA!!!

Publicat: dt. des. 01, 2009 9:57 pm
Autor: JoanF
No. Me'ls va instalar el meu mecànic de confiança. (Com tot el que porta el meu moto)
Això era en la pan 1100. La 1300 porta els originals.

Re: Manoples...JAAA!!!

Publicat: dt. des. 01, 2009 10:57 pm
Autor: Geroni
El que respecta als punys els que va posar el Randy tenen mes bona pinta que els Oxford d`abans.
Imatge
Imatge
El post era aquest:
http://mototurisme.cat/punys-calefactab ... t7200.html
Dins d`ell,trobarás la adreça de una botiga que els ven. ;)

Re: Manoples...JAAA!!!

Publicat: dt. des. 01, 2009 11:36 pm
Autor: Alucinamaripili
Joa vaig instal.lar els Oxford ahir i van de conya, a la Vstrom duia uns altres.....però no hi ha color. Aquests són de conya.

Re: Manoples...JAAA!!!

Publicat: dt. des. 01, 2009 11:50 pm
Autor: Coes

Re: Manoples...JAAA!!!

Publicat: dc. des. 02, 2009 9:14 am
Autor: AnnA
Doncs jo estic una mica desencatanda del punys calefactables, se'm gelen les mans igualment. :tremolant (cal tenir en compte que les dones treballem amb temperatures més altes)
Val a dir que tampoc porto cap protecció per les mans.

Re: Manoples...JAAA!!!

Publicat: dc. des. 02, 2009 10:15 am
Autor: GRUM
En realitat, els punys calefactables, sinó portes alguna altra protecció a les mans, tampoc fan massa. Si que es noten, però el problema és que t'escalfen la part interna de la ma per contacte, però la part externa, que és la que rep tot l'impacte de l'aire fred, se't glaça igualment. Ho comentavem fa un temps i la conclusió és que la millor opció és la combinació de punys i manoples, ja que llavors, la manopla recull i aprofita l'escalfor que despren el puny, al mateix temps que aïlla la ma del vent fred exterior, i així aconsegueixes tenir tota la ma calentona. Ah, i a més a més et pots permetre portar uns guants més prims amb el conseqüent guany en quant a tacte. Jo fins ara, portava només els punys i la intenció era comprar ja les manoples, però, malauradament ens hem de vendre les 2 motos de casa i... en fi, millor no parlar-ne :crys :crys :crys :crys :crys :crys

Re: Manoples...JAAA!!!

Publicat: dc. des. 02, 2009 12:42 pm
Autor: Randy-650
[quote user="Cabreta" post="97847"]........malauradament ens hem de vendre les 2 motos de casa i... en fi, millor no parlar-ne :crys :crys :crys :crys :crys :crys[/quote]

No fotis!!!! :halfcry

Bé, si us les veneu espero que al menys continueu pel fòrum, ok? Ja vindran temps millors, se suposa!

Re: Manoples...JAAA!!!

Publicat: dc. des. 02, 2009 5:31 pm
Autor: Sergibuda
Sento molt que t'hagis de vendre les motos, espero que només es tracti d'una aturada temporal.

Respecte als punys, avui m'han arribat uns soto-guants calefactats que he comprat per a la meva dona, que espero que siguin una bona solució.

Re: Manoples...JAAA!!!

Publicat: dc. des. 02, 2009 8:34 pm
Autor: Steelman
Cabreta..no fotis !!! :crys :crys Anims segur que en un no res ja pots estar sobre una nova moto.

Manoples...
Crec que el tema de punys o guants calefectats......van be per temperatures que estan entre els 5º i els 0º (i depen de la persona ni aixi)

Crec que quant fa fred no hi ha res millor que les manoples...Si tens els punys i les manoples aleshores es la rehos..ia.. Pero les manoples van molt be.
Seran el antiestetic que vulgueu pero..son el que va millor.

Si no fixeu-vos a les concentracions hivernals del nord i centre d´europa..no va gairebe ningu sols amb els punys. Tots van amb manoples i aixo sera per algo no?


Ah, jo mes les vaig comprar a reus a Macmoto (http://www.sportsmacmoto.com/ ) i em varen costar uns 40/50€

Re: Manoples...JAAA!!!

Publicat: dj. des. 03, 2009 7:07 am
Autor: Danielot
Jo tambe soc de punys termics, ara tinc uns Oxford que van super be.


Tot i que tambe tinc unes manoples de la casa Tucano Urbano.

Les manoples nomes les faig anar si tinc que fer algun viatge llarg a l'hivern, tipo els Elefants, o les Marmottes.


Pero per anar un parell o tres de hores en moto amb el puns termics ja vaig força be, no cal res mes... inclus si algun any em dona per anar a Pinguinos-Motauros tampoc me les fico en tinc prou amb els punys.

En definitiva, nomes faig anar les manoples quant tinc que fer tirades en moto llargues o tinc que anar a llocs que el temps es pot complicar llavors em fico tambe la manta termica http://www.tucanourbano.it/main/termoscud.aspx

Re: Manoples...JAAA!!!

Publicat: dj. des. 03, 2009 9:22 am
Autor: Heavy1987
Jo fa poc em vaig compra les manoplas de givi, encara no les e fet servir mai pero diuen que van mol be.

Cuidevos!!!!

Re: Manoples...JAAA!!!

Publicat: ds. des. 05, 2009 1:03 pm
Autor: Prony
Doncs jo els vaig comprar a Ubriquemotos (o quelcom similar) per internet i nomes en puc donar bones explicacions del tracte i el servei d'aquesta gent. De fet ja en tenia moltes referències i totes positives. Heu de tenir en compte que hi ha dos models, el que anuncien es el que te un gravat a la goma mes aspre (per sport) i hi ha el mateix model amb un gravat mes llis (per turisme). Quan la moto està al ralentí, per tal d'estalviar bateria, es posen en mode "stand-by".

Pel que fa als sotoguants jo també tinc els Klan que anuncia Sergi-Buda. La veritat es que la primera vegada que els vaig estrenar em van decebre molt per diferents raons:

Els cables i connectors que surten dels guants ho fan per la part exterior del dors de la ma.
L'interruptor de posta en marxa es d'una làmpada de sobre-taula (Us ho prometo).
Hi ha tan de tros de resistència calefactable mal enrotllada per l'interior (àrea del dors) que fa la peça molt gruixuda i, si els guants exteriors no son XXXXXL, s'et acaben clavant aquestes termoresistències.

Jo els he modificat i els he connectat amb un cable en espiral d'afaitadora a una presa de corrent d'encenedor i ara si que puc dir que el resultat es plenament satisfactori. S'ha acabat patir amb el fred a les mans!!!! Al dinar de Nadal us els puc mostrar i compartim idees.

Fins diumenge que be

Jordi "Prony"

Re: Manoples...JAAA!!!

Publicat: ds. des. 05, 2009 2:41 pm
Autor: Heavy1987
[img]http:/hem.bredband.net/b110245/klocka.gif[/img]

Re: Manoples...JAAA!!!

Publicat: ds. des. 05, 2009 11:48 pm
Autor: Joan XT
Les manoples.... JA LES TINC !!!!
http://www.givi.es/attachfile/content/p ... .tm418.jpg

Les he provat avui baixant de LLeida a Tarrega a les 23'00 Hora zu... targarina amb guants d'estiu i els dono un aprovat alt,
farem un parell de sortidetes amb les manoples per veure si posem uns punys calefactables o no.

Re: Manoples...JAAA!!!

Publicat: dj. gen. 21, 2010 5:14 pm
Autor: Fazer i Nina
Pues si alguien le hace falta también podeis encontralas en http://motostrailadventure.com/moto...?id_product=655

Re: Manoples...JAAA!!!

Publicat: ds. gen. 30, 2010 11:03 am
Autor: Jordi r80r
L'ùltim model de manoples . La imaginació al poder :-)

[img align=left]http://i45.tinypic.com/23ra8hw.jpg[/img]

Re: Manoples...JAAA!!!

Publicat: ds. gen. 30, 2010 1:43 pm
Autor: Joan XT
SI SENYOR!!!!
I a l'estiu de bota, que la puntera la te refrigerada. :mrgreen: