Necessito Nou Casc!

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
Topota89
Presentats
Entrades: 64
Membre des de: ds. feb. 14, 2009 4:10 pm

Necessito Nou Casc!

Entrada Autor: Topota89 » dc. des. 02, 2009 11:51 am

bones a tots, doncs això!
he de comprar-me un nou casc i tinc els meus dubtes!
Dades del problema:
inverssió: si em convenç el casc..no és un condicionant...la seguretat el primer...però si poden 300 o 400 millor q 600.

seguretat, comoditat, insonorització...aquest és l'ordre de les prioritats.

per cert, no sé pq...xo els darrers que em vaig emprovar fa uns mesos...em tocaven la barbeta, i no s q sigui un dalton precisament...però s podem evitar algun model q sigui exageradament "xato", millor!

tinc en ment el XR-1100...si algú de vosaltres el té, i em pot donar la seva opinió, serà d'agraïr!

moltes gràcies companys!!!
:D :D :D

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Necessito Nou Casc!

Entrada Autor: Steelman » dc. des. 02, 2009 2:02 pm

Jo tb he de mirar un nou casc.
El Shoei XR-1100 m'el vaig emprovar a andorra i em va agradar molt. al Gener (segurament) pujare a Andorra a comprar-ne un parell (per mi i la natalia)
Ex ...moltes coses

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dc. des. 02, 2009 4:41 pm

jo tinc un Arai X3 Tour amb Pinlock original i es molt lleuguer i no fa massa soroll pèr ser un casc mixte Trail-Ctra.
També un BMW System V que es el que faig servir més.

Jo trobo que un casc abatible Schuberth-Shoei-Bmw es el millor que pots portar i trobo que té mes avantatges que inconvenients:

Et permet poder parlar i ensenyra la cara quan parles :cool: si portes ulleres es molt més pràctic de posar i treure :cool: si fumes doncs no cal treure´l :cool: si vols fer un petó a algún@ doncs aixó.....

Com a desventatges son una mica més sorollosos i pesats.

Avui hi vist els System V a 260 € chez Bmw
Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dc. des. 02, 2009 4:55 pm

que tal el Arai X3 Tour i de preu?
Ex ...moltes coses

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dc. des. 02, 2009 6:04 pm

[quote user="Steelman" post="97865"]que tal el Arai X3 Tour i de preu?[/quote]
lleuguer ( 1680 grs en talla 60-61) i amb molts detalls de qualitat tipics d´Arai, amb moltes entrades ( i sortides ) d´aire
Malgrat la visera no s´aixeca a velocitats altes.
el casc es de color perla clar metalitzats amb el degradat que s´aprecia a la " foto "

comprat el més de Febrer 2009 a :

http://www.sportsbikeshop.co.uk

preu: 340 GBP (360.- € )després de regatejar una mica
amb 2 Pinlock un clar i un fosc i amb un Kit de Neteja i varies espumes i els ports

Imatge
Imatge

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dc. des. 02, 2009 6:41 pm

Ja em perdonareu, però perquè no aprofitar que justament per la sortida del nou XR 1100, els XR1000, que no són pas dolents.
Jo els vaig veure fa uns dies a Andorra i, com que només els queda l'stock, val la pena mirar unes quantes botigues, perquè hi ha diferències de preus, però queda poc per triar. Ara, si tampoc t'importa massa el color...
No ho sé, crec que es una bona ocasió per tenir un molt bon casc a preu decent ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

XeviDL650K8
Presentats
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 11:07 pm

Entrada Autor: XeviDL650K8 » dc. des. 02, 2009 7:17 pm

Doncs jo em vaig decidir per un Schuberth S1 pro i n'estic molt content. Trobo que és molt complet i comode sobretot pel tema de soroll i pel preu tampoc s'allunya tant dels 400€ que comentes (això si, a andorra).

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. des. 02, 2009 11:15 pm

[quote user="Steelman" post="97858"]Jo tb he de mirar un nou casc.
El Shoei XR-1100 m'el vaig emprovar a andorra i em va agradar molt. al Gener (segurament) pujare a Andorra a comprar-ne un parell (per mi i la natalia)[/quote]

Històric!!!!!! :eyes

En Steelman i Natàlia deixen els modulars per passar-se als integrals!!!!!! :lol:

A què vé això ara? :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Topota89
Presentats
Membre des de: ds. feb. 14, 2009 4:10 pm

Entrada Autor: Topota89 » dc. des. 09, 2009 5:57 pm

Moltes gràcies a tots!
Aquest diumenge vaig estar per andorra, vam pujar dues parelles en una cafetera,...i és clar, vaig emprobar un parell de cascs...entre ells el xr1000, xr1100, i un arai(no se quin model)...
el xr 1100 s'adaptava a la maravella, tot i que em va semblar q es clavava una mica a les cervicals, el xr1000, que dir, molt b tmb, ja l'havia provat pero en una talla menys q la meva, ma mare utilitza una xs i es el q té.
i per últim l'Arai, seguint el consell de l'albert, en persona...one problem...la barbeta em toca a davant el casc, bé...no em toca ...pero d'espai em queda menys d'un dit i vaig tenir la sensació de q a la més minima, al parlar o qualsevol cosa...em molestraria...
no vaig pendre cap decissió, ja q sosl vam estar 10 minutetes i mirant sols al motocard...amb el qual vaig decidir fer una escaadeta un dia d'aquests, jo tot sol...i mirar i remenar fins a trobar el q em vagi be i sense presses per marxar!
tindré en compte els consells.
gràcies de nou!
:D :D :D

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm

Entrada Autor: GRUM » dc. des. 09, 2009 6:23 pm

Si pots pujar amb calma a Andorra més endavant, més amunt del Motocard, hi ha un tram on trobaràs el Motosprint, AMR i tres botigues més quasi totes a tocar una de l'altre així allà pots comparar sense haver-te de moure massa. Just abans, hi ha una botiga d'esports "Viladomat" d'una sola planta, al costat esquerra de la carretera on trobaràs un ampli parking sense pagament, jo sempre deixo cotxe o moto allà (ja que tot és zona blava) i no m'han dit mai res. Sobretot a AMR hi ha bastanta varietat per probar.
Bona sort en la compra! ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”