Midland 445 BT
Moderador: Airald
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Midland 445 BT
Demà vaig a fer una escapada Andorra i voldria saber si algú sap d'alguna botiga que pugui trobar el Midland 445 BT.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Midland 445 BT
On ara mateix estan més bé de preu és a DENVER, si no tinc entès malament. I molt més baratas que a Motocard.
Denver: Avinguda Carlemany, 121. LES ESCALDES
Has mirat a Locura Digital quin preu té?
Has mirat a Locura Digital quin preu té?

- Joan XT
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="116997"]On ara mateix estan més bé de preu és a DENVER, si no tinc entès malament. I molt més baratas que a Motocard.
Has mirat a Locura Digital quin preu té?[/quote]
Gracies. Locura Digital ahir no tenien amb stock. I walkies si no me equivoco a Motocard no en tenen.
Has mirat a Locura Digital quin preu té?[/quote]
Gracies. Locura Digital ahir no tenien amb stock. I walkies si no me equivoco a Motocard no en tenen.
- Xepe71
- Presentats
- Entrades: 427
- Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
- Ubicació: Reus - Ganxet per adopció
Què tal amb aquestes emissores? Content? Ens en podries fer un resum de les teves impressions? ... Gracies!

Les motos no perden oli, marquen territori...
- Joan XT
- Presentats
[quote user="Xepe71" post="180752"]Què tal amb aquestes emissores? Content? Ens en podries fer un resum de les teves impressions? ... Gracies![/quote]
La veritat és que ho vaig deixar córrer quan m'han vaig assabentar que Scala Rider només puc connectar amb una cosa i ara el tinc connectat amb el GPS.
La veritat és que ho vaig deixar córrer quan m'han vaig assabentar que Scala Rider només puc connectar amb una cosa i ara el tinc connectat amb el GPS.
- Xepe71
- Presentats
[quote user="Joan XT" post="180906"][quote user="Xepe71" post="180752"]Què tal amb aquestes emissores? Content? Ens en podries fer un resum de les teves impressions? ... Gracies![/quote]
La veritat és que ho vaig deixar córrer quan m'han vaig assabentar que Scala Rider només puc connectar amb una cosa i ara el tinc connectat amb el GPS.[/quote]
si no vaig errat, lo que es fa és connectar el GPS al Rider, i connectar l'emissora al GPS. Com a mínim això és el que diuen que es fa amb el mòbil...
(si no és així, jo tinc el mateix problema que tu)
La veritat és que ho vaig deixar córrer quan m'han vaig assabentar que Scala Rider només puc connectar amb una cosa i ara el tinc connectat amb el GPS.[/quote]
si no vaig errat, lo que es fa és connectar el GPS al Rider, i connectar l'emissora al GPS. Com a mínim això és el que diuen que es fa amb el mòbil...
(si no és així, jo tinc el mateix problema que tu)

- Joan XT
- Presentats
[quote user="Xepe71" post="180920"][quote user="Joan XT" post="180906"][quote user="Xepe71" post="180752"]Què tal amb aquestes emissores? Content? Ens en podries fer un resum de les teves impressions? ... Gracies![/quote]
(si no és així, jo tinc el mateix problema que tu)[/quote]
Jo al gps tinc connectat el telèfon per la qual cosa ja ho tinc tot ocupat, desconec quin seria el funcionament del Midland amb el gps.
(si no és així, jo tinc el mateix problema que tu)[/quote]
Jo al gps tinc connectat el telèfon per la qual cosa ja ho tinc tot ocupat, desconec quin seria el funcionament del Midland amb el gps.
-
- Presentats
- Entrades: 207
- Membre des de: dt. set. 15, 2009 7:02 pm
Quin es el millor preu que l'heu trobat?
Us ho comento doncs tenim un majorista que els porta.
Per si us pot interesar, pero no coneixo els preus de referencia.
Us ho comento doncs tenim un majorista que els porta.
Per si us pot interesar, pero no coneixo els preus de referencia.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
JO els vaig comprar per menys de 200€ en una promocio.
Pero els he vist normalment per uns 230€
http://www.locuradigital.com/intercomun ... modelo.htm
Pero els he vist normalment per uns 230€
http://www.locuradigital.com/intercomun ... modelo.htm
Ex ...moltes coses
- Xepe71
- Presentats
En botiga física a Reus, uns 100€ ara fa 2 anys (el BT Single)

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Midland te al mercat un nou model de intercomunicadors via Bluetooth, el BT Next. Es programable, amb més autonomia, ràdio FM incorporada, es poden connectar fins a 4 persones, i diuen que es efectiu fins a 1,6 km.
Aquí en teniu una comparativa amb els BT2
Jo, avui per avui, no compraria pas els BT2, a menys que els trobes molt i molt be de preu

Midland te al mercat un nou model de intercomunicadors via Bluetooth, el BT Next. Es programable, amb més autonomia, ràdio FM incorporada, es poden connectar fins a 4 persones, i diuen que es efectiu fins a 1,6 km.
Aquí en teniu una comparativa amb els BT2
Jo, avui per avui, no compraria pas els BT2, a menys que els trobes molt i molt be de preu
Sort,
- Xepe71
- Presentats
Jo estic molt content amb el meu BT Single (que és un BT2 però només una unitat). M'ha funcionat perfectament, amb el lleuger inconvenient del temps (oficialment 8 hores, realment unes 5h escoltant MP3 des del mòbil).
Crec que el nou BT Next és un pas endavant, ja que 10h d'autonomia (a la pràctica 7 o 8?), el tenir emissora amb RDS, i el fet de no necessitar una emissora tipus PMR (encara que es pugui posar per als que no tenen company d emoto que tingui aquest intercomunicador, si quedeu amb la colla - fins a 4 - crec que és una bona solució!
Crec que el nou BT Next és un pas endavant, ja que 10h d'autonomia (a la pràctica 7 o 8?), el tenir emissora amb RDS, i el fet de no necessitar una emissora tipus PMR (encara que es pugui posar per als que no tenen company d emoto que tingui aquest intercomunicador, si quedeu amb la colla - fins a 4 - crec que és una bona solució!