CORRENT D'AIRE ALS ULLS DINS DEL CASC

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
arturg
Presentats
Entrades: 16
Membre des de: dv. ago. 21, 2009 7:44 pm
Ubicació: Terrassa

CORRENT D'AIRE ALS ULLS DINS DEL CASC

Entrada Autor: arturg » dg. maig 30, 2010 1:38 pm

Hola Companys, voldria saber si a algú de vosaltres li passa que li vingui una corrent d'aire als ulls a dins del casc, malgrat que tingui totes les entrades teòricament tancades. Jo ara tinc un SHOEI Multitec, que em va costar els meus 400€, i me'l vaig comprar per aquest motiu. Abans portava un Nolan 201 em sembla que es diu, i també tenia aquest problema. M'anava una corrent d'aire concretament a l'ull dret molt emprenyadora, que m'obliga a portar ulleres de custom per a protegir-me. Si ningú més te aquest problema, començo a pensar que deu ser la forma de la meva cara...dec tenir poca barra
:D i això fa que l'aire em passi per sota. També he pensat que pot ser de la cúpula de la meva CBF1000 que igual fa una turbulència en aquesta zona... en fi, no se. He mirat de posar-hi cotos als forats, però l'aire entra per sota de la calota i els de Shoei fan per aquest model una mentonera reixada que no priva que passi l'aire. Agrairia comentaris. Moltes gràcies! :enfadat
Honda CBF 1000, Terrassa

Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Re: CORRENT D'AIRE ALS ULLS DINS DEL CASC

Entrada Autor: Molinenc » dg. maig 30, 2010 1:55 pm

Hola arturg. A mi em passa un problema semblant.

Jo tinc dos cascs. Primer em vaig comprar un Lazer (el més bo de Lazer) i em passava el que dius. Al final he arribat a la conclusió que la meva moto, al ser nacked tot el vent que em dona al pit i puja cap a dalt es l'aire que em dona a la cara tot i portar la visera tancada.

Em vaig comprar un bon casc, un Arai, i vaig buscar un casc que entre la meva barbeta i el casc hi hagues menys espai que amb el Lazer, que per cert es bastant l'espai.

Amb el Arai, no tinc gairabe aire dins del casc, amb el Lazer, continuo tenint les corrents d'aire. Fins i tot se m'ha arribat a possar una brossa dins del ull (i sempre amb la visera tancada).

Potser es això.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dg. maig 30, 2010 9:59 pm

a mi tambe em pasa i es del mes molest,pero no es el casc,depen de com tancas la jaqueta o amb la bossa sobrediposit fa turbulencias,la veritat es que emprenya de mala manera un casc que tinc inclus a sota la barbeta te com un reixat que li vaig treure perque em tocava al coll de la jaqueta i em molestava i amb allo no ho notava.
Imatge

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dl. maig 31, 2010 12:19 pm

Vaja, jo també tinc el Multitec i no em passa res d'això. Vull dir que no seu ser cosa del casc :shock:

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dc. juny 09, 2010 3:35 pm

Doncs jo tinc un problema similar amb el meu Multitec. El que em passa es que em pica el nas, ho dic seriosament!!!! Cada certa estona m'haig de pujar la pantalla i rascar-me'l. El que si que es cert es que aquesta petita incomoditat començà tot just desprès de canviar-me la pantalla per una mes alta, raó per la qual crec que aquesta fora la causa. Per altra banda estic contentíssim del meu casc al qual nomes li trobo virtuts (i ja porto tres anys amb el pinlock original!!!)

Salut,

Jordi "Prony"

Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Entrada Autor: Cristina » dc. juny 09, 2010 7:30 pm

[quote user="prony" post="123469"]Doncs jo tinc un problema similar amb el meu Multitec. El que em passa es que em pica el nas, ho dic seriosament!!!! Cada certa estona m'haig de pujar la pantalla i rascar-me'l. El que si que es cert es que aquesta petita incomoditat començà tot just desprès de canviar-me la pantalla per una mes alta, raó per la qual crec que aquesta fora la causa. Per altra banda estic contentíssim del meu casc al qual nomes li trobo virtuts (i ja porto tres anys amb el pinlock original!!!)

Salut,

Jordi "Prony"[/quote]

A mi també em passa, però de moment no li he trobat cap explicació, millor dit no la busco pas.

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dc. juny 09, 2010 8:39 pm

[quote user="Cristina_tgn" post="123510"][quote user="prony" post="123469"]Doncs jo tinc un problema similar amb el meu Multitec. El que em passa es que em pica el nas, ho dic seriosament!!!! Cada certa estona m'haig de pujar la pantalla i rascar-me'l. El que si que es cert es que aquesta petita incomoditat començà tot just desprès de canviar-me la pantalla per una mes alta, raó per la qual crec que aquesta fora la causa. Per altra banda estic contentíssim del meu casc al qual nomes li trobo virtuts (i ja porto tres anys amb el pinlock original!!!)

Salut,

Jordi "Prony"[/quote]

A mi també em passa, però de moment no li he trobat cap explicació, millor dit no la busco pas.[/quote]
Un altre que també li passa el mateix :lol: :lol: .I si us hi fixeu,mentres no t`el rasques,vas aguantant,pero si ho fás,ja l`has fotut,no pots parar.
Sembla estrany pero ara ja no li trobo tant,pensaba que era sol. :twisted: :twisted:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dc. juny 09, 2010 9:34 pm

Quines coses més rares que hos passen. Deu de esser cosa de l'edat.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dc. juny 09, 2010 9:56 pm

Simplement es tracta d'un fil d'aire que s'esmicola per sota i mentre a uns li arriba a l'ull, a d'altres ens "toca els nassos". Tal com he comentat crec que es un problema de fluxos d'aire perquè abans, amb la pantalla original no ho havia experimentat.

Ara us deixo que ja ve la gateta a emprenyar-me i es fot a caminar sobre el teclat. A partir d'aquest punt se'm fa impossible fer anar l'ordinador.

Salut,

Jordi "Prony"

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dv. juny 11, 2010 12:38 pm

Holaaa,

Jo també tinc el Multitec i no em passa pas gens d’aire, però amb una jaqueta que tinc amb el coll mes alt, segons com el cordi si que desvia l’aire cap la cara.

També tinc un System IV de bmw que si que li entrava aire de nou en nou, me’l van canviar per un altre i continuava al problema. Al final vaig descobrir que l’aire entrava per una junta que no encaixava prou be, hi vaig posar silicona a dintre i no ho he tornat a notar.

:???: :???: ;)
Sort,

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dt. juny 15, 2010 9:05 pm

[quote user="arturg" post="121830"] Hola Companys, voldria saber si a algú de vosaltres li passa que li vingui una corrent d'aire als ulls a dins del casc, malgrat que tingui totes les entrades teòricament tancades. Jo ara tinc un SHOEI Multitec, que em va costar els meus 400€, i me'l vaig comprar per aquest motiu. Abans portava un Nolan 201 em sembla que es diu, i també tenia aquest problema. M'anava una corrent d'aire concretament a l'ull dret molt emprenyadora, que m'obliga a portar ulleres de custom per a protegir-me. Si ningú més te aquest problema, començo a pensar que deu ser la forma de la meva cara...dec tenir poca barra
:D i això fa que l'aire em passi per sota. També he pensat que pot ser de la cúpula de la meva CBF1000 que igual fa una turbulència en aquesta zona... en fi, no se. He mirat de posar-hi cotos als forats, però l'aire entra per sota de la calota i els de Shoei fan per aquest model una mentonera reixada que no priva que passi l'aire. Agrairia comentaris. Moltes gràcies! :enfadat[/quote]

A mi també em passava, avans portava un NZI, la sol.lució més fàcil i millor que vaig trobar va ser posar-me un buff. i problema arreglat.
De totes maneres i per si estas pensant en canviar de casc, jo ara em vaig comprar el nou Shuberth C3 i la veritat és que et tapa completament la barbeta evitant aquest problema inclús sense el buff, i reduint el soroll una barbaritat.
Prova-ho a veure si a tu et funciona!!!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. juny 15, 2010 9:35 pm

[quote user="Trencaferro" post="124354"]

A mi també em passava, avans portava un NZI, la sol.lució més fàcil i millor que vaig trobar va ser posar-me un buff. i problema arreglat.
[/quote]

I per l'estiu? :cool:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dc. juny 16, 2010 4:01 pm

[quote user="Randy-650" post="124372"][quote user="Trencaferro" post="124354"]

[/quote]

I per l'estiu? :cool:[/quote]

Home, només es trcta de desviar el fluxe d'aire, a l'estiu amb un mocador prim lligat el coll jo crec que farà el fet no???? :D :D :D
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

ArdnaS
Presentats
Entrades: 620
Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: ArdnaS » dv. jul. 09, 2010 2:03 pm

Hole company,

A part de tot el que t'han dit els altres, jo et puc dir que també tinc un Shoei, que no és el Multitec, peró també tenia els mateixos problemes que tu. Vaig comprar-me dos accessoris, que els venen a part, un va col.locat a la barbeta i l'altre a la part superior davant del nas, aixó fa que la corrent d'aire no et vagi a parar als ulls i així tampoc necessitars ni mocador ni buff. Arixó sí hauríes de mirar que aquest complements també els fessin pel teu model.

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dv. jul. 09, 2010 3:43 pm

Doncs jo tinc un pessigolleig a la bragueta, ja fa dies....

Haig de canviar de pantaló o de moto, doctor???

Alex
Presentats
Entrades: 387
Membre des de: dg. abr. 20, 2008 3:56 pm
Ubicació: Segrià
Contacta:

Entrada Autor: Alex » dv. jul. 09, 2010 9:57 pm

probeu de comprar una mentonera, si es que la marca en te.

als que li pica el nas, us recomano que us talleu els pels del nas!! :lol: que amb l'aire es mouen i us faran estornudar :razz: :twisted:
recordeu que la moto ens dona mes vida de la que ens pot prendre

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”