Quin Manillar?

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Quin Manillar?

Entrada Autor: GRUM » dl. juny 14, 2010 5:31 pm

Finalment, he arribat a la conclusió que, tot i que em sortirà més car, el que haig de fer es canviar de manillar i no posar les alces.
Dic que em sortirà més car perquè tinc clar que vull un manillar una més "turístic", és a dir, una mica més alt que l'actual i un pel més recte i això implicarà haver d'allargar el cablejat i aquí si que jo no m'atreveixo, així que tocarà passar per cal mecànic i rascar la cartera :crys
De tota manera, algú em pot fer alguna recomanació en quant al manillar. Hauria de ser de diametre 22mm, per anar bé, ja que és el mateix que el de sèrie. M'he fixat en el que porten muntat les CBF 600 i m'agrada, però desconec totalment si el puc trobar al mercat, o si n'hi ha d'altres semblants, catàlegs, preus...
desconec totalment el món dels manillars de moto, així que agraïria qualsevol tipus d'ajuda que em pugeu oferir.
A veure si amb paciència i moolt d'esforç (econòmic) puc anar posant la Blues més al meu estil.
Per cert, parlem d'una Bandit 600 del 2004 (tot i que l'edat de les senyoretes no s'ha de di mai) :oops: :oops:
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Quin Manillar?

Entrada Autor: Steelman » dl. juny 14, 2010 5:38 pm

Els reis de les Bandits i de la personalització són els francessos
Et recomano que busquis el club Bandit Frances i segur que trobaras la millor solucio al teu cas.
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. juny 14, 2010 6:27 pm

[quote user="Steelman" post="124105"]Els reis de les Bandits i de la personalització són els francessos
Et recomano que busquis el club Bandit Frances i segur que trobaras la millor solucio al teu cas.[/quote]

Correcte. És aquest fòrum:

http://www.banditworld.org/index.php?si ... 3601851f5a

Fa temps que hi sóc, però us dic que és una m**** degut a que no es pot ficar fotos, o que en deixen ficar molt poques. :evil: Ara mateix no veig quin és el fil dels manillars.

Aqui a Catalunya pots probar els Rizoma, els més coneguts. Ara, més que apujar-lo el que fa és abaixar-lo, doncs acostumen a ficar-los més rectes.

Jo de tu el que faria és mirar a Modesguàs EPB aviam si hi ha quelcom que et pugui interesar.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dl. juny 14, 2010 7:21 pm

[quote user="GRUM" post="124103"]M'he fixat en el que porten muntat les CBF 600 i m'agrada, però desconec totalment si el puc trobar al mercat, o si n'hi ha d'altres semblants, catàlegs, preus...[/quote]

Bones!!!

Busca algun "despiece" d'aquest model... per internet segur que en trobaras, i molt millor de preu! Després "només" serà el que et cobri el mecànic per traslladar-ho tot d'un a l'altre.

Fins aviat!
Imatge

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dc. jul. 14, 2010 11:26 am

Finalment, després de buscar i rebuscar, vaig acabar anant a Marvea (la meva segona casa) i em van recomanar que proves un manillar entremig de l'original i el rizoma, perquè el canvi no fos tant brusc.
Finalment em vaig llençar a fer el canvi de manillar jo sol a casa, ja sabeu que el meu nivell de trastejar la moto és nul, el resultat va ser prou decent, vaig aprofitar per canviar també els contrapesos, ja que els d'origen tenien les gomes de dins el manillar desintegrades i un d'ells estava despenjat.
Però quina va ser la meva decepció quan, després de provar la moto, el resultat no va ser l'esperat, no m'hi trovaba comode i, definitivament, després d'un parell de sortides amb companyia, els canells i els braços em quedaven destrossats, així que, cap a casa i a desfer el que havia fet. Sort que el manillar nou només m'havia costat 17€, si m'arribo a gastar els 60 o 70 que valia el rizoma :tremolant :crys
Total, que torno a portar el manillar d'origen però ara amb uns contrapesos més petits i lleugers ja que no he pogut recuperar els d'origen.
Tot i així, continuo sense trobar-me a gust del tot sobre la moto, així que porto un parell d'hores i uns quants kms em sorgeixen molesties a les espatlles i no vaig a gust. Cosa que em molesta moltíssim per 2 motius, un perquè no em deixa concentrar-me en la conducció i dos perquè no em permet disfrutar de la moto.
No sé, començo a pensar que la Blues i jo no estem fets l'un per l'altre, però com que l'economia és la que mana a casa nostra i tampoc ens podem permetre res més, ara com ara, doncs continuo preocupat intentant pensar en què puc fer per sentir-me més comode sobre la Blues :oops:
Continuo pensant que potser unes alces més altes m'anirien bé, però només trobo les de 2cms, que son les que ja tinc, o unes de molt cares de SW-Motech :enfadat
Aquest diumenge potser ens escapem a Andorra, ja miraré a veure que trobar :roll:

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. jul. 14, 2010 12:40 pm

Bé, doncs despres de llegir tot el que has dit, arribo a una conclusió, encertada o no:

-La Blues no és la teva moto. Tu has d'anar amb una trail. :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. jul. 14, 2010 4:37 pm

[quote user="Randy-650" post="128079"]Bé, doncs despres de llegir tot el que has dit, arribo a una conclusió, encertada o no:

-La Blues no és la teva moto. Tu has d'anar amb una trail. :shock:[/quote]

O fer mes quilòmetres i acostumar-se i adaptar-se a la moto....
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dc. jul. 14, 2010 6:03 pm

Jo també he arribat a aquesta conclusió Randy, però malauradament per mi, la meva situació no em permet ni per casualitat comprar-me una trail i, en cas de poder fer-ho, el meu gran dilema seria quina, ja que a mi m'agraden les motos lleugeretes de pes i que pugui fer peu amb una certa facilitat i això en el món de les actuals trail... :roll:
Per mi una moto ideal seria l'antiga F 650 GS (que ja he tingut) però amb un motoret Bi una mica més bén alimentat, però no aconsegueixo trobar res semblant, com a molt potser la "Versys"????? tot i que en desconec l'alçada del seient i, de fet, no la veig fent pistes...
Però qui sap, si algún dia les coses milloren i em puc comprar una Bonnie de segona ma i muntar-li uns pneumàtics mixtes, com la d'un amic, trail no serà, però si permet una certa polivalencia i postura de conducció relaxada i, una estètica que a mi em té el cor robat des de ja fa molt de temps :oops: :eyes :oops: :eyes
En fi, de moment, seguiré el savi consell de Mr. Bond, i procuraré, en la mesura que m'ho permetin les meves obligacions, sortir a rodar el màxim de kms que pugui amb ella, a veure si al final, ni que sigui per avorriment, ens acabem entenent :b9 :martell
Tot i que per feina i com podreu comprovar amb la meva "activitat" al foro, de març fins gairebé octubre no disposo de temps per sortir a rodar, per això les meves escapades son a partir de la tardor i hivern :???:
De moment, seguirem insistint... :form :form :form :form

Indi
Presentats
Entrades: 58
Membre des de: dv. abr. 09, 2010 1:18 am

Entrada Autor: Indi » dg. jul. 18, 2010 12:22 am

Grum,

el meu consell: VStrom amb alces de Motech (les que aixequen i apropen), cares però no cal tocar cables ni res. Això sí, abans has de tenir l'Vstrom, per mi la millor moto del món (cosa que no treu que tingui una llarga llista de coses a millorar-li).

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”