Bossetes Al Dipòsit Imantades
Moderador: Airald
- Angeleta
- Presentats
- Entrades: 456
- Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm
Bossetes Al Dipòsit Imantades
Hola!
Avui he pujat a Andorra a comprar jaqueta d'estiu i he vist unes bossetes no gaire grans (però suficients per quan marxes i et falta lloc per als mitjons o per al moneder...) de la casa Givi que s'arrapen al dipòsit mitjançant uns imants. M'ha semblat molt interessant però em fa por que no ratlli. Sí, ja sé que estan pensades justament pq no ratlli, per això l'imant va envoltat de roba i bla, bla, bla... Però hi ha algú que hagi provat aquest sistema i pugui certificar que, efectivament, s'aguanten bé i no ratllen?
A, i estic enfadada amb el servei meteorològic. Hi ha anat en cotxe pq marcava pluja cap a la tarda!! :enfadat Ara que així m'he pogut firar ben a gust sense haver de patir per l'espai... :Saltant :Saltant
Avui he pujat a Andorra a comprar jaqueta d'estiu i he vist unes bossetes no gaire grans (però suficients per quan marxes i et falta lloc per als mitjons o per al moneder...) de la casa Givi que s'arrapen al dipòsit mitjançant uns imants. M'ha semblat molt interessant però em fa por que no ratlli. Sí, ja sé que estan pensades justament pq no ratlli, per això l'imant va envoltat de roba i bla, bla, bla... Però hi ha algú que hagi provat aquest sistema i pugui certificar que, efectivament, s'aguanten bé i no ratllen?
A, i estic enfadada amb el servei meteorològic. Hi ha anat en cotxe pq marcava pluja cap a la tarda!! :enfadat Ara que així m'he pogut firar ben a gust sense haver de patir per l'espai... :Saltant :Saltant
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Bossetes Al Dipòsit Imantades
Jo en tinc una que no faig servir, també Givi, si vols te la deixo provar a veure que et sembla abans de comprar-ne una.
Vsssssssss
007
Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
jo en porto una quan marxem uns quants dies. No m'ha fet cap ratllada, que jo hagi vist. Si algun dia es ratlla molt, donc o pinto el dipòsit, o li poso una funda i fora problemes.
:cerv
:cerv
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Angeleta
- Presentats
[quote user="James Bond" post="127820"]Jo en tinc una que no faig servir, també Givi, si vols te la deixo provar a veure que et sembla abans de comprar-ne una.
Vsssssssss
007[/quote]
Home, doncs mira, després d'haver llegit el que diu el Sergi, potser sí que la provaré...
Gràcies!
Vsssssssss
007[/quote]
Home, doncs mira, després d'haver llegit el que diu el Sergi, potser sí que la provaré...
Gràcies!
- Cristina
- Presentats
- Entrades: 1857
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
- Ubicació: Vilabella (Alt Camp)
.
Hola!!
Doncs jo també en tinc una ja fa bastant temps. No l'utilitzo molt sovint, però si que es molt recomanable si has d'anar per autopasta, tant si vaig amb guants d'hivern o d'estiu no fa falta treure'ls per pagar.
La meva es pot portar com a motxilla, el que passa que al portar imans pesa un poquet més pel tamany que té.
Hola!!
Doncs jo també en tinc una ja fa bastant temps. No l'utilitzo molt sovint, però si que es molt recomanable si has d'anar per autopasta, tant si vaig amb guants d'hivern o d'estiu no fa falta treure'ls per pagar.
La meva es pot portar com a motxilla, el que passa que al portar imans pesa un poquet més pel tamany que té.
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Jo en tinc una amb imans, del Lidl, i em va força be.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Perquè no et ratlli el dipòsit és imprescindible i necessari que el dipòsit estigui super-net, igual que la roba de contacte amb els imans.
I tranquila que no vola, i menys portant carenat.
I tranquila que no vola, i menys portant carenat.

- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Jo porto una bosa sobredipòsit de tres peces,per quan vas
necessitan mes espai.La verita es que va força be i no m´ha ratllat
res.
necessitan mes espai.La verita es que va força be i no m´ha ratllat
res.
Que gran aquest de Bilbao

- Willy
- Presentats
- Entrades: 95
- Membre des de: dc. gen. 06, 2010 6:25 pm
- Ubicació: Alt Penedès
Jo també en tinc una a mode de cartera (por posar les claus, monedes comandament del parking Teletak...) i quan arribo a puesto me la penjo de vandolera i a correr.
[quote user="Cristina_tgn" post="127838"]Doncs jo també en tinc una ja fa bastant temps. No l'utilitzo molt sovint, però si que es molt recomanable si has d'anar per autopasta, tant si vaig amb guants d'hivern o d'estiu no fa falta treure'ls per pagar.[/quote]
Alerta amb les vises per pagat l'autopasta, que jo un cop i vaig ficar la cartera i amb els imans hem va espatllar la tarja i la vaig haber de fer nova!!!
Com ja s'ha dit si el diposit està net no es ratlla
[quote user="Cristina_tgn" post="127838"]Doncs jo també en tinc una ja fa bastant temps. No l'utilitzo molt sovint, però si que es molt recomanable si has d'anar per autopasta, tant si vaig amb guants d'hivern o d'estiu no fa falta treure'ls per pagar.[/quote]
Alerta amb les vises per pagat l'autopasta, que jo un cop i vaig ficar la cartera i amb els imans hem va espatllar la tarja i la vaig haber de fer nova!!!
Com ja s'ha dit si el diposit està net no es ratlla
Willy l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 13, 2010 5:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Angeleta
- Presentats
Gràcies a tots. Sembla clar que si portem la moto ben neta no ratlla. Així que ara és qüestió de decidir-ne la mida.
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Per cert, n'hi ha que despres te les pots penjar com a motxilla, i no les has de portar a la ma
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Compte a posar-hi el mòbil o les tarjetes de crèdit. Poden quedar inutilitzats pels imants.