NOVA BOTIGA D´EQUIPAMENT A BCN
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
NOVA BOTIGA D´EQUIPAMENT A BCN
La Cadena holandesa ISSUU ha oberta una nova botiga a Bcn. ( davant de la presó Modelo ) no es que hagi de passar res :twisted: només per veure les dependentes ja val la pena la visita :eyes
un avanç del extens catàleg :
http://issuu.com/xtraprofs/docs/motoport_catalogus_2010
un avanç del extens catàleg :
http://issuu.com/xtraprofs/docs/motoport_catalogus_2010
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 16, 2010 1:13 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: NOVA BOTIGA D´EQUIPAMENT A BCN
Que hi has anat?????? :twisted:
I els preus, no els veig enlloc. :roll:
I els preus, no els veig enlloc. :roll:

- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="128320"]Que hi has anat?????? :twisted:
I els preus, no els veig enlloc. :roll:[/quote]
las dependentes son per que no miris els preus :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
I els preus, no els veig enlloc. :roll:[/quote]
las dependentes son per que no miris els preus :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
He fet una ollada al catàleg i el trobo interessant.
I de preus ?????
I de preus ?????
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Mareta" post="128341"]He fet una ollada al catàleg i el trobo interessant.
I de preus ?????[/quote]
I les dependentes? no surten al catàleg ............
I de preus ?????[/quote]
I les dependentes? no surten al catàleg ............

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Sagal" post="128348"][quote user="Mareta" post="128341"]He fet una ollada al catàleg i el trobo interessant.
I de preus ?????[/quote]
I les dependentes? no surten al catàleg ............[/quote]
Hauré de repasar-lo, però crec que no.
Hauràs d´ anar a la tenda amb temps i preguntar-ho :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
I de preus ?????[/quote]
Hauré de repasar-lo, però crec que no.
Hauràs d´ anar a la tenda amb temps i preguntar-ho :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
I l'adreça de la botiga de BCN, sabeu quina és??
Ho dic pels productes, no per les dependentes, eh!!!! :twisted:
La veritat és que el cataleg resulta d'allò més atractiu, semblant als de la casa "Hein Gerike" (o alguna cosa així).
En fi, potser més endavant, d'aquí a una anys quan l'economia familiar es recuperi hi podria passar, ep, només a mirar i sense cartera que sinó :b9 :b9 :b9 :b9
EDITO: he rellegit el post i ja he vist l'adreça, perdó :oops:
Ho dic pels productes, no per les dependentes, eh!!!! :twisted:
La veritat és que el cataleg resulta d'allò més atractiu, semblant als de la casa "Hein Gerike" (o alguna cosa així).
En fi, potser més endavant, d'aquí a una anys quan l'economia familiar es recuperi hi podria passar, ep, només a mirar i sense cartera que sinó :b9 :b9 :b9 :b9
EDITO: he rellegit el post i ja he vist l'adreça, perdó :oops:
GRUM l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 16, 2010 6:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Llagasta
- Presentats
[quote user="Sagal" post="128348"][quote user="Mareta" post="128341"]He fet una ollada al catàleg i el trobo interessant.
I de preus ?????[/quote]
Els preus hi son indicats feu zoom :roll:
També hi ha un dependent rosset amb ulls blaus i yogurin, el que passa es que no m´hi vaig fixar massa per què aquest ram no el toco. :-o
I de preus ?????[/quote]
Els preus hi son indicats feu zoom :roll:
També hi ha un dependent rosset amb ulls blaus i yogurin, el que passa es que no m´hi vaig fixar massa per què aquest ram no el toco. :-o
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 16, 2010 6:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Demá mateix aniré a fer un cop d`ull........................................... a la botiga , No a les dependentes ;)
- Santos
- Presentats
- Entrades: 227
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
- Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental
Dons jo no penso anar. La pagina web esta escrita en angles i el cataleg en holandes. Aixo si, possan " precio 100€" Que quedi ben clar que el no saps que compres val aquest diners.
Al menys ho podrien haver escrit en castañol, que jo no se scriure en catala, pero m'esforço
I les dependentes, no saven el que es perden al no coneixer-me. Que es fotin
Al menys ho podrien haver escrit en castañol, que jo no se scriure en catala, pero m'esforço
I les dependentes, no saven el que es perden al no coneixer-me. Que es fotin
Santos l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 16, 2010 7:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Santos" post="128368"]
I les dependentes, no saven el que es perden al no coneixer-me. Que es fotin[/quote]
Tu no tens iaia, oi????

I les dependentes, no saven el que es perden al no coneixer-me. Que es fotin[/quote]
Tu no tens iaia, oi????

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
[quote user="Santos" post="128368"]Dons jo no penso anar. La pagina web esta escrita en angles i el cataleg en holandes. Aixo si, possan " precio 100€" Que quedi ben clar que el no saps que compres val aquest diners.
home ,tampoc s'ha de ser tant radical,potser tenen la web en construccio i han aprofitat la de l'empresa,jo i anire dema i ja us explicare,si es d'avant de la Model ha de ser c / Entensa
home ,tampoc s'ha de ser tant radical,potser tenen la web en construccio i han aprofitat la de l'empresa,jo i anire dema i ja us explicare,si es d'avant de la Model ha de ser c / Entensa
- Sagal
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="128366"]Demá mateix aniré a fer un cop d`ull........................................... a la botiga , No a les dependentes ;)[/quote]
Ull! un cop d'ull, eh? no un cop de ma :lol: :lol: :lol:
Aquesta botiga tindrà exit
Aquesta botiga tindrà exit

- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Sagal" post="128376"][quote user="STELVIO 00" post="128366"]Demá mateix aniré a fer un cop d`ull........................................... a la botiga , No a les dependentes ;)[/quote]
Aquesta botiga tindrà exit[/quote]
Santi,jo hi vaig a fer un cop d`ull........................................ ara que , em deixo estimar si cal ;) ;) ;)
Santi,jo hi vaig a fer un cop d`ull........................................ ara que , em deixo estimar si cal ;) ;) ;)
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="128374"].............jo i anire dema i ja us explicare......[/quote]
Nonononooooooo!!!!!
No ens has d'explicar res, home!!!! El que has de fer és portar la màquina de retratar i fer bons retratus. :twisted:
S'ha de saber quin gènere gasten per allí. :D
Nonononooooooo!!!!!

No ens has d'explicar res, home!!!! El que has de fer és portar la màquina de retratar i fer bons retratus. :twisted:
S'ha de saber quin gènere gasten per allí. :D

- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
A mi el què em continua interessant és el material, així que esperaré a veure que me'n dieu, si és que teniu ulls per alguna cosa més que les dependentes...
Ara seriosament, se'm fa difícil imaginar una botiga amb tot el material que hi ha al catàleg disponible físicament, però seria collonut. :eyes
Jo ja he comés l'enorme error de mirar-me el catàleg i, com era de suposar, ja m'he enamorat d'unes quantes peces :oops: :enfadat
En fi, ja direu que tal és la botiga i s'hi val la pena acostar-s'hi. Jo no podria pas fins al mes d'octubre, però qui sap...
Ara seriosament, se'm fa difícil imaginar una botiga amb tot el material que hi ha al catàleg disponible físicament, però seria collonut. :eyes
Jo ja he comés l'enorme error de mirar-me el catàleg i, com era de suposar, ja m'he enamorat d'unes quantes peces :oops: :enfadat
En fi, ja direu que tal és la botiga i s'hi val la pena acostar-s'hi. Jo no podria pas fins al mes d'octubre, però qui sap...
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
- Sagal
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="128378"][quote user="Sagal" post="128376"][quote user="STELVIO 00" post="128366"]Demá mateix aniré a fer un cop d`ull........................................... a la botiga , No a les dependentes ;)[/quote]
Santi,jo hi vaig a fer un cop d`ull........................................ ara que , em deixo estimar si cal ;) ;) ;)[/quote]
Tal com diu en Randy porta fotos de la botiga, eh i si pots alguna més millor :lol: :lol: :lol:
Santi,jo hi vaig a fer un cop d`ull........................................ ara que , em deixo estimar si cal ;) ;) ;)[/quote]
Tal com diu en Randy porta fotos de la botiga, eh i si pots alguna més millor :lol: :lol: :lol:

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
[quote user="Randy-650" post="128380"][quote user="Kpeps" post="128374"].............jo i anire dema i ja us explicare......[/quote]
Nonononooooooo!!!!!
S'ha de saber quin gènere gasten per allí. :D[/quote]
i anava a anar ara,pero amb la calor que fa,no m'agradaria desfer-me :b9
Nonononooooooo!!!!!

S'ha de saber quin gènere gasten per allí. :D[/quote]
i anava a anar ara,pero amb la calor que fa,no m'agradaria desfer-me :b9
- Toni- Max
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
- Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-
[NOIS !!!!!!!!!!!!!!!! AVUI DESPRES DE TANTA PROPAGANDA HE VOLGUT PASAR PER LA BOTIGA QUE DIEU I.............
L´HAN TANCAT !!!!! ALLA NO HI HA RES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HE PREGUNTAT A UNA BOTIGA DE MOTOS AL COSTAT I DIU QUE HAN DESAPARESCUT !!
I QUE TENIEN ROBA MACA PERO.. CARISSSIMA !!!
RESUM :: NI TIES BONES, NI MONOS,..NI JAQUETES.. NI RES DE RES !!!!!! OK?
PD:DEVANT L´ENTRADA PRINCIPAL, AL CARRER ENTENÇA, NO?
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
L´HAN TANCAT !!!!! ALLA NO HI HA RES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HE PREGUNTAT A UNA BOTIGA DE MOTOS AL COSTAT I DIU QUE HAN DESAPARESCUT !!
I QUE TENIEN ROBA MACA PERO.. CARISSSIMA !!!
RESUM :: NI TIES BONES, NI MONOS,..NI JAQUETES.. NI RES DE RES !!!!!! OK?
PD:DEVANT L´ENTRADA PRINCIPAL, AL CARRER ENTENÇA, NO?
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Toni- Max l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 21, 2010 5:55 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
- Llagasta
- Presentats
Coxones !! Es veu que al perdre aquests holandesos amb la Roja, s´han pirat. :shock: