Revissió R1200gs 40.000 Km
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Revissió R1200gs 40.000 Km
descripció :
servei bmw 20 €
Canvi oli motor amb filtre 16 €
Canvi oli engranatge propulsió 8 €
Joc de válvules 16
Canvi oli ( en manteniment) 4 €
Substituir bugies 12
Peça filtre aire 8 €
Corretge alternador 8 €
Sincronitzar motor 12 €
oli 4 L 81,60 €
Anell obturador 0,30 €
Filtre aire 10,16 €
eix tras. lubr. engra 15,33 €
Anell obturador 0,30 €
Element filtre aire 13,18 €
varis 4,65 €
Correa poly -V 83,68 €
Total 312,20 + 18 % IVA
Total revissió 40.000 km...................................... 368,40
Apa, com diu l´Alucina ..... BON NADAL
servei bmw 20 €
Canvi oli motor amb filtre 16 €
Canvi oli engranatge propulsió 8 €
Joc de válvules 16
Canvi oli ( en manteniment) 4 €
Substituir bugies 12
Peça filtre aire 8 €
Corretge alternador 8 €
Sincronitzar motor 12 €
oli 4 L 81,60 €
Anell obturador 0,30 €
Filtre aire 10,16 €
eix tras. lubr. engra 15,33 €
Anell obturador 0,30 €
Element filtre aire 13,18 €
varis 4,65 €
Correa poly -V 83,68 €
Total 312,20 + 18 % IVA
Total revissió 40.000 km...................................... 368,40
Apa, com diu l´Alucina ..... BON NADAL
- Toni- Max
- Presentats
- Entrades: 418
- Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
- Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-
Re: Revissió R1200gs 40.000 Km
EVA!!!!!!!!!!!
NO COMENÇIS A CONTAR EH!!!
jo la tinc a la revisio de 10.000.- km.... es... que no surto !!!!! ja!! m´han dit uns 210.-€ ?
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
NO COMENÇIS A CONTAR EH!!!
jo la tinc a la revisio de 10.000.- km.... es... que no surto !!!!! ja!! m´han dit uns 210.-€ ?
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Revissió R1200gs 40.000 Km
[quote user="Mareta" post="128888"]descripció :
servei bmw 20 €
Canvi oli motor amb filtre 16 €
Canvi oli engranatge propulsió 8 €
Joc de válvules 16
Canvi oli ( en manteniment) 4 €
Substituir bugies 12
Peça filtre aire 8 €
Corretge alternador 8 €
Sincronitzar motor 12 €
oli 4 L 81,60 €
Anell obturador 0,30 €
Filtre aire 10,16 €
eix tras. lubr. engra 15,33 €
Anell obturador 0,30 €
Element filtre aire 13,18 €
varis 4,65 €
Correa poly -V 83,68 €
Total 312,20 + 18 % IVA
Total revissió 40.000 km...................................... 368,40
Apa, com diu l´Alucina ..... BON NADAL[/quote]
ara m´ho miro, però hi han coses que no quadren o estàn mal escrites: la corretja de l´alternador no val 83,68 ii per aquest preu tampoc t´han sustituit les bugies ..... :roll:
servei bmw 20 €
Canvi oli motor amb filtre 16 €
Canvi oli engranatge propulsió 8 €
Joc de válvules 16
Canvi oli ( en manteniment) 4 €
Substituir bugies 12
Peça filtre aire 8 €
Corretge alternador 8 €
Sincronitzar motor 12 €
oli 4 L 81,60 €
Anell obturador 0,30 €
Filtre aire 10,16 €
eix tras. lubr. engra 15,33 €
Anell obturador 0,30 €
Element filtre aire 13,18 €
varis 4,65 €
Correa poly -V 83,68 €
Total 312,20 + 18 % IVA
Total revissió 40.000 km...................................... 368,40
Apa, com diu l´Alucina ..... BON NADAL[/quote]
ara m´ho miro, però hi han coses que no quadren o estàn mal escrites: la corretja de l´alternador no val 83,68 ii per aquest preu tampoc t´han sustituit les bugies ..... :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 21, 2010 5:58 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Revissió R1200gs 40.000 Km
[quote user="Gs12 red" post="128892"][quote user="Mareta" post="128888"]descripció :
servei bmw 20 €
Canvi oli motor amb filtre 16 €
Canvi oli engranatge propulsió 8 €
Joc de válvules 16
Canvi oli ( en manteniment) 4 €
Substituir bugies 12
Peça filtre aire 8 €
Corretge alternador 8 €
Sincronitzar motor 12 €
oli 4 L 81,60 €
Anell obturador 0,30 €
Filtre aire 10,16 €
eix tras. lubr. engra 15,33 €
Anell obturador 0,30 €
Element filtre aire 13,18 €
varis 4,65 €
Correa poly -V 83,68 €
Total 312,20 + 18 % IVA
Total revissió 40.000 km...................................... 368,40
Apa, com diu l´Alucina ..... BON NADAL[/quote]
ara m´ho miro, però hi han coses que no quadren o estàn mal escrites: la corretja de l´alternador no val 83,68 ii per aquest preu tampoc t´han sustituit les bugies ..... :roll:[/quote]
Però això són els preus dels components, el preu del temps del mecànic, o ambdues coses?
servei bmw 20 €
Canvi oli motor amb filtre 16 €
Canvi oli engranatge propulsió 8 €
Joc de válvules 16
Canvi oli ( en manteniment) 4 €
Substituir bugies 12
Peça filtre aire 8 €
Corretge alternador 8 €
Sincronitzar motor 12 €
oli 4 L 81,60 €
Anell obturador 0,30 €
Filtre aire 10,16 €
eix tras. lubr. engra 15,33 €
Anell obturador 0,30 €
Element filtre aire 13,18 €
varis 4,65 €
Correa poly -V 83,68 €
Total 312,20 + 18 % IVA
Total revissió 40.000 km...................................... 368,40
Apa, com diu l´Alucina ..... BON NADAL[/quote]
ara m´ho miro, però hi han coses que no quadren o estàn mal escrites: la corretja de l´alternador no val 83,68 ii per aquest preu tampoc t´han sustituit les bugies ..... :roll:[/quote]
Però això són els preus dels components, el preu del temps del mecànic, o ambdues coses?
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Revissió R1200gs 40.000 Km
[quote user="Miquelpericas" post="128898"][quote user="Gs12 red" post="128892"][quote user="Mareta" post="128888"]descripció :
servei bmw 20 €
Canvi oli motor amb filtre 16 €
Canvi oli engranatge propulsió 8 €
Joc de válvules 16
Canvi oli ( en manteniment) 4 €
Substituir bugies 12
Peça filtre aire 8 €
Corretge alternador 8 €
Sincronitzar motor 12 €
oli 4 L 81,60 €
Anell obturador 0,30 €
Filtre aire 10,16 €
eix tras. lubr. engra 15,33 €
Anell obturador 0,30 €
Element filtre aire 13,18 €
varis 4,65 €
Correa poly -V 83,68 €
Total 312,20 + 18 % IVA
Total revissió 40.000 km...................................... 368,40
Apa, com diu l´Alucina ..... BON NADAL[/quote]
ara m´ho miro, però hi han coses que no quadren o estàn mal escrites: la corretja de l´alternador no val 83,68 ii per aquest preu tampoc t´han sustituit les bugies ..... :roll:[/quote]
Però això són els preus dels components, el preu del temps del mecànic, o ambdues coses?[/quote]
Preu total iva inclós.
Bueno, és igual .... moto revisada, tot ok.
I els neumátics nous.
Ara a fer km ;)
servei bmw 20 €
Canvi oli motor amb filtre 16 €
Canvi oli engranatge propulsió 8 €
Joc de válvules 16
Canvi oli ( en manteniment) 4 €
Substituir bugies 12
Peça filtre aire 8 €
Corretge alternador 8 €
Sincronitzar motor 12 €
oli 4 L 81,60 €
Anell obturador 0,30 €
Filtre aire 10,16 €
eix tras. lubr. engra 15,33 €
Anell obturador 0,30 €
Element filtre aire 13,18 €
varis 4,65 €
Correa poly -V 83,68 €
Total 312,20 + 18 % IVA
Total revissió 40.000 km...................................... 368,40
Apa, com diu l´Alucina ..... BON NADAL[/quote]
ara m´ho miro, però hi han coses que no quadren o estàn mal escrites: la corretja de l´alternador no val 83,68 ii per aquest preu tampoc t´han sustituit les bugies ..... :roll:[/quote]
Però això són els preus dels components, el preu del temps del mecànic, o ambdues coses?[/quote]
Preu total iva inclós.
Bueno, és igual .... moto revisada, tot ok.
I els neumátics nous.
Ara a fer km ;)
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Re: Revissió R1200gs 40.000 Km
Justament divendres vaig passar la dels 42.000 a la Strom: 145 euros.
Ja m'han avisat que la propera (48.000) serà més cara: vàlvules, canvi de bugies, etc...
Trobo que 6.000 km entre revisions és massa poc (tot i que l'oli surt net i no me'n gasta gens, respecto escrupolosament els terminis). A la propera moto será un factor que miraré molt: mínim, 10.000 km
Salut!
Ja m'han avisat que la propera (48.000) serà més cara: vàlvules, canvi de bugies, etc...
Trobo que 6.000 km entre revisions és massa poc (tot i que l'oli surt net i no me'n gasta gens, respecto escrupolosament els terminis). A la propera moto será un factor que miraré molt: mínim, 10.000 km
Salut!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Revissió R1200gs 40.000 Km
[quote user="Storm" post="130189"]
Trobo que 6.000 km entre revisions és massa poc (tot i que l'oli surt net i no me'n gasta gens, respecto escrupolosament els terminis). A la propera moto será un factor que miraré molt: mínim, 10.000 km
Salut![/quote]
Totes les marques menys els bavaresos diuen que s'ha de fer la revisió als 6.000. Perquè? És una història llarga d'explicar, però la resumeixo:
-Els caps pensants de BMW creuen i pensen que els usuaris de BMW fan molta carretera i poca ciutat, per la qual cosa diuen que s'ha de fer als 10.000 km. En canvi els japonesos creuen i "pensen" que tothom fa servir la moto per fer ciutat i trajectes curts, i de tant en tant fa carretera, per la qual cosa la mecànica pateix més. :shock: Jo també ho faig a la meva cada 6.000 km, i el mecànic flipa en colors quan veu que no hi han mai pastilles de fre ni pneumàtics en condicions ni col.lectors d'escapament cremats, i em diu que si la passo als 10.000, tranquil. Amb un bon oli sintètic la mecànica no ha de patir gens ni mica.
Trobo que 6.000 km entre revisions és massa poc (tot i que l'oli surt net i no me'n gasta gens, respecto escrupolosament els terminis). A la propera moto será un factor que miraré molt: mínim, 10.000 km
Salut![/quote]
Totes les marques menys els bavaresos diuen que s'ha de fer la revisió als 6.000. Perquè? És una història llarga d'explicar, però la resumeixo:
-Els caps pensants de BMW creuen i pensen que els usuaris de BMW fan molta carretera i poca ciutat, per la qual cosa diuen que s'ha de fer als 10.000 km. En canvi els japonesos creuen i "pensen" que tothom fa servir la moto per fer ciutat i trajectes curts, i de tant en tant fa carretera, per la qual cosa la mecànica pateix més. :shock: Jo també ho faig a la meva cada 6.000 km, i el mecànic flipa en colors quan veu que no hi han mai pastilles de fre ni pneumàtics en condicions ni col.lectors d'escapament cremats, i em diu que si la passo als 10.000, tranquil. Amb un bon oli sintètic la mecànica no ha de patir gens ni mica.


- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: Revissió R1200gs 40.000 Km
[quote user="Randy-650" post="130196"][quote user="Storm" post="130189"]
Trobo que 6.000 km entre revisions és massa poc (tot i que l'oli surt net i no me'n gasta gens, respecto escrupolosament els terminis). A la propera moto será un factor que miraré molt: mínim, 10.000 km
Salut![/quote]
Totes les marques menys els bavaresos diuen que s'ha de fer la revisió als 6.000. Perquè? És una història llarga d'explicar, però la resumeixo:
-Els caps pensants de BMW creuen i pensen que els usuaris de BMW fan molta carretera i poca ciutat, per la qual cosa diuen que s'ha de fer als 10.000 km. En canvi els japonesos creuen i "pensen" que tothom fa servir la moto per fer ciutat i trajectes curts, i de tant en tant fa carretera, per la qual cosa la mecànica pateix més. :shock: Jo també ho faig a la meva cada 6.000 km, i el mecànic flipa en colors quan veu que no hi han mai pastilles de fre ni pneumàtics en condicions ni col.lectors d'escapament cremats, i em diu que si la passo als 10.000, tranquil. Amb un bon oli sintètic la mecànica no ha de patir gens ni mica.[/quote]
De fet amb els cotxes també s'està donant aquesta política de manteniment, cada vegada s'estira més el kilometratge entre els canvis d'oli, el per què el desconec ... pero si que es veritat que "normalment" ( que quedi clar que dic normalment ) l'usuari BMW sol fer servir la moto per tirades llargues i el de Japonesa utiliza la màquina per un us més esportiu y castiga més la mecànica, però realment no crec que això condicioni aquestes polítiques de manteniment.
De tota manera amb uns manteniment de 10.000 Km et trobes moltes BMW amb una burrada de Kilómetres, pel que dedueixo que els Japos el que fan és curar-se en salut i fer els canvis més sovint... a veure si algun entés en mecànica ens il·lumina !!!
Trobo que 6.000 km entre revisions és massa poc (tot i que l'oli surt net i no me'n gasta gens, respecto escrupolosament els terminis). A la propera moto será un factor que miraré molt: mínim, 10.000 km
Salut![/quote]
Totes les marques menys els bavaresos diuen que s'ha de fer la revisió als 6.000. Perquè? És una història llarga d'explicar, però la resumeixo:
-Els caps pensants de BMW creuen i pensen que els usuaris de BMW fan molta carretera i poca ciutat, per la qual cosa diuen que s'ha de fer als 10.000 km. En canvi els japonesos creuen i "pensen" que tothom fa servir la moto per fer ciutat i trajectes curts, i de tant en tant fa carretera, per la qual cosa la mecànica pateix més. :shock: Jo també ho faig a la meva cada 6.000 km, i el mecànic flipa en colors quan veu que no hi han mai pastilles de fre ni pneumàtics en condicions ni col.lectors d'escapament cremats, i em diu que si la passo als 10.000, tranquil. Amb un bon oli sintètic la mecànica no ha de patir gens ni mica.[/quote]
De fet amb els cotxes també s'està donant aquesta política de manteniment, cada vegada s'estira més el kilometratge entre els canvis d'oli, el per què el desconec ... pero si que es veritat que "normalment" ( que quedi clar que dic normalment ) l'usuari BMW sol fer servir la moto per tirades llargues i el de Japonesa utiliza la màquina per un us més esportiu y castiga més la mecànica, però realment no crec que això condicioni aquestes polítiques de manteniment.
De tota manera amb uns manteniment de 10.000 Km et trobes moltes BMW amb una burrada de Kilómetres, pel que dedueixo que els Japos el que fan és curar-se en salut i fer els canvis més sovint... a veure si algun entés en mecànica ens il·lumina !!!
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 01, 2010 6:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Revissió R1200gs 40.000 Km
NO estic d´acord amb vosaltres Jesus i Randy.
A BCN mateix esta ple de gent que utilitza la GSA com si fos una Scoopy.
I quant viatges veus moltissimes motos viatjant que no son BMW.
Sennse anar més lluny.
Les moto que mes he vist aquests dies que he estat per els Alps Francesos han estat , i per aquest ordre
_ Honda Africa Twin
_ Yamaha TDM
_ BMW GS1150
i la majoria amb matricula Austrica,Britanica i Alemana.
Amb el que el "cache" de que el cient BMW es mes touring i el client japones es mes racing...crec que és mes cosa del pasat
A BCN mateix esta ple de gent que utilitza la GSA com si fos una Scoopy.
I quant viatges veus moltissimes motos viatjant que no son BMW.
Sennse anar més lluny.
Les moto que mes he vist aquests dies que he estat per els Alps Francesos han estat , i per aquest ordre
_ Honda Africa Twin
_ Yamaha TDM
_ BMW GS1150
i la majoria amb matricula Austrica,Britanica i Alemana.
Amb el que el "cache" de que el cient BMW es mes touring i el client japones es mes racing...crec que és mes cosa del pasat
Ex ...moltes coses
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: Revissió R1200gs 40.000 Km
Jordi, si estic amb tu, per això he comentat que no estava del tot segur del per què de la diferència de Km als manteniments i que segurament el motiu és que els fabricans japonessos es volen curar en salut fixant les revisions als 6.000... si a Platja d'Aro l'altre dia vaig veure una Pan d'uns 20 anys amb una burrada de Km... 249.000Km ... quasi res !!!




Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 01, 2010 7:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Revissió R1200gs 40.000 Km
[quote user="Jesus GS" post="130215"]Jordi, si estic amb tu, per això he comentat que no estava del tot segur del per què de la diferència de Km als manteniments i que segurament el motiu és que els fabricans japonessos es volen curar en salut fixant les revisions als 6.000... si a Platja d'Aro l'altre dia vaig veure una Pan d'uns 20 anys amb una burrada de Km... 249.000Km ... quasi res !!!
[/quote]
249.000 qms per una Pan no son res. Al fòrum ni ha una amb mes de 170.000 i al ritme que va els 240.000 els te a tocar, i es una 1.300 no com la 1.100 de la foto.
S'ha comentat aquí moltes vegades que s'han canviat Pan's amb 600.000 i 800.000 quilòmetres.
En quan als quilòmetres per canviar l'oli, la meva l'aconsellen fer als 12.000, i es japonesa, com veieu cadascú per on l'enfila.
Jo us recomano que poseu un bon oli i feu les revisions cada 10.000 qms. si el moto te menys de 10 anys, que es el que feia jo amb la Pan.
Vssssssss
007
[/quote]
249.000 qms per una Pan no son res. Al fòrum ni ha una amb mes de 170.000 i al ritme que va els 240.000 els te a tocar, i es una 1.300 no com la 1.100 de la foto.
S'ha comentat aquí moltes vegades que s'han canviat Pan's amb 600.000 i 800.000 quilòmetres.
En quan als quilòmetres per canviar l'oli, la meva l'aconsellen fer als 12.000, i es japonesa, com veieu cadascú per on l'enfila.
Jo us recomano que poseu un bon oli i feu les revisions cada 10.000 qms. si el moto te menys de 10 anys, que es el que feia jo amb la Pan.
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Re: Revissió R1200gs 40.000 Km
[quote user="James Bond" post="130227"][quote user="Jesus GS" post="130215"]Jordi, si estic amb tu, per això he comentat que no estava del tot segur del per què de la diferència de Km als manteniments i que segurament el motiu és que els fabricans japonessos es volen curar en salut fixant les revisions als 6.000... si a Platja d'Aro l'altre dia vaig veure una Pan d'uns 20 anys amb una burrada de Km... 249.000Km ... quasi res !!!
[/quote]
249.000 qms per una Pan no son res. Al fòrum ni ha una amb mes de 170.000 i al ritme que va els 240.000 els te a tocar, i es una 1.300 no com la 1.100 de la foto.
S'ha comentat aquí moltes vegades que s'han canviat Pan's amb 600.000 i 800.000 quilòmetres.
En quan als quilòmetres per canviar l'oli, la meva l'aconsellen fer als 12.000, i es japonesa, com veieu cadascú per on l'enfila.
Jo us recomano que poseu un bon oli i feu les revisions cada 10.000 qms. si el moto te menys de 10 anys, que es el que feia jo amb la Pan.
Vssssssss
007[/quote]
Ramon, ja tens raó, ja, un bon oli i el fet de no apretar el motor en fred , et donen una bona garantia de durabilitat. Pans amb 700.000 Km !!! :eyes :eyes :eyes C*ll*ns !!! A aquests no els hi caurà el sostre de casa a sobre. :twisted:
Lo de les revisions de la VFR1200 cada 12.000, crec que es deu a que utilitzen nous materials que disminueixen la fricció i per tant fant que l'oli s'embruti menys.
[/quote]
249.000 qms per una Pan no son res. Al fòrum ni ha una amb mes de 170.000 i al ritme que va els 240.000 els te a tocar, i es una 1.300 no com la 1.100 de la foto.
S'ha comentat aquí moltes vegades que s'han canviat Pan's amb 600.000 i 800.000 quilòmetres.
En quan als quilòmetres per canviar l'oli, la meva l'aconsellen fer als 12.000, i es japonesa, com veieu cadascú per on l'enfila.
Jo us recomano que poseu un bon oli i feu les revisions cada 10.000 qms. si el moto te menys de 10 anys, que es el que feia jo amb la Pan.
Vssssssss
007[/quote]
Ramon, ja tens raó, ja, un bon oli i el fet de no apretar el motor en fred , et donen una bona garantia de durabilitat. Pans amb 700.000 Km !!! :eyes :eyes :eyes C*ll*ns !!! A aquests no els hi caurà el sostre de casa a sobre. :twisted:
Lo de les revisions de la VFR1200 cada 12.000, crec que es deu a que utilitzen nous materials que disminueixen la fricció i per tant fant que l'oli s'embruti menys.
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 01, 2010 9:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Re: Revissió R1200gs 40.000 Km
[quote user="Randy-650" post="130196"]
Totes les marques menys els bavaresos diuen que s'ha de fer la revisió als 6.000. Perquè? És una història llarga d'explicar, però la resumeixo:
-Els caps pensants de BMW creuen i pensen que els usuaris de BMW fan molta carretera i poca ciutat, per la qual cosa diuen que s'ha de fer als 10.000 km. En canvi els japonesos creuen i "pensen" que tothom fa servir la moto per fer ciutat i trajectes curts, i de tant en tant fa carretera, per la qual cosa la mecànica pateix més. :shock: Jo també ho faig a la meva cada 6.000 km, i el mecànic flipa en colors quan veu que no hi han mai pastilles de fre ni pneumàtics en condicions ni col.lectors d'escapament cremats, i em diu que si la passo als 10.000, tranquil. Amb un bon oli sintètic la mecànica no ha de patir gens ni mica.[/quote]
Randy,la casa Honda,al meins el model que tinc jo,diu que els camvis d`oli i revisions,es tenen que fer als 12.000 km,no als 6.000 com dius tu.
Totes les marques menys els bavaresos diuen que s'ha de fer la revisió als 6.000. Perquè? És una història llarga d'explicar, però la resumeixo:
-Els caps pensants de BMW creuen i pensen que els usuaris de BMW fan molta carretera i poca ciutat, per la qual cosa diuen que s'ha de fer als 10.000 km. En canvi els japonesos creuen i "pensen" que tothom fa servir la moto per fer ciutat i trajectes curts, i de tant en tant fa carretera, per la qual cosa la mecànica pateix més. :shock: Jo també ho faig a la meva cada 6.000 km, i el mecànic flipa en colors quan veu que no hi han mai pastilles de fre ni pneumàtics en condicions ni col.lectors d'escapament cremats, i em diu que si la passo als 10.000, tranquil. Amb un bon oli sintètic la mecànica no ha de patir gens ni mica.[/quote]
Randy,la casa Honda,al meins el model que tinc jo,diu que els camvis d`oli i revisions,es tenen que fer als 12.000 km,no als 6.000 com dius tu.
Geroni l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. ago. 01, 2010 10:49 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: Revissió R1200gs 40.000 Km
Randy: una fábrica no pot clasificar els clients com els que fan ciutat i altres que fan carretera.
Les boxer es podria canviar l´oli fins i tot...........als 30000 Kms. amb garantia de lubricació......
per què.......doncs per què son motors on l´oli del motor només lubrica.... el motor, com un cotxe...el canvi porta la seva propia valvulina igual que la transmissió.
Qualsevol oli amb clasificació LLO4, aguanta aquests quilometres i més.
encara que no vingi al cas, el meu cotxe, el primer canvi d´oli motor va ser als 39000 Kms. i el seguent " diu " que el proper Service será als 76000 Kms. aixó si aquests olis a preu de Rioja Reserva valen el seu pés amb or.
El per què a les motos es fa el canvi d´oli més aviat, es per què motor, canvi i embrague ( sobretot l´embragatge ) es el que deixa més residus, fan que es canvii sobre 8000/12000 Kms. com més motor que gira alt de voltes, canvi d´oli més aviat.
aixó si, es recomenable canviar cada vegada oli i filtre ( pel que val, asegures ) :roll:
Les boxer es podria canviar l´oli fins i tot...........als 30000 Kms. amb garantia de lubricació......
per què.......doncs per què son motors on l´oli del motor només lubrica.... el motor, com un cotxe...el canvi porta la seva propia valvulina igual que la transmissió.
Qualsevol oli amb clasificació LLO4, aguanta aquests quilometres i més.
encara que no vingi al cas, el meu cotxe, el primer canvi d´oli motor va ser als 39000 Kms. i el seguent " diu " que el proper Service será als 76000 Kms. aixó si aquests olis a preu de Rioja Reserva valen el seu pés amb or.
El per què a les motos es fa el canvi d´oli més aviat, es per què motor, canvi i embrague ( sobretot l´embragatge ) es el que deixa més residus, fan que es canvii sobre 8000/12000 Kms. com més motor que gira alt de voltes, canvi d´oli més aviat.
aixó si, es recomenable canviar cada vegada oli i filtre ( pel que val, asegures ) :roll:
