Reparació Bomba Gasolina
Moderador: Airald
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Reparació Bomba Gasolina
El diumenge de la última sortida s'em va parar la moto i no es posava en marxa, ahir la vaig dur (gràcies al remolc d'en PEP1600) al mecànic, i m'acaba de trucar dient que falla el motor de la bomba de gasolina, val 754.39€, confirmat per Taulé de Barcelona.
Fa dues setmanes em van fotre una castayna de 743€ de l'embrague del cotxe......i no he trepitjat merda, m'ho acabo de mirar.
Hi ha algú que sàpiga on arreglen bombes de gasolina per no haver de canviar-la??????
Fa dues setmanes em van fotre una castayna de 743€ de l'embrague del cotxe......i no he trepitjat merda, m'ho acabo de mirar.
Hi ha algú que sàpiga on arreglen bombes de gasolina per no haver de canviar-la??????
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 27, 2010 7:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Reparació Boba Gasolina
A mi em va costar 600'40 € + iva l'any 2.008, aquests díes fa exactament dos anys, i abans de trobar que era la bomba el que fallava em varen canviar un pilot de cosetes que no vulguis saber :evil:
Vssssssss
007
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Alucinamaripili
- Presentats
Re: Reparació Bomba Gasolina
A mí m'ho a dit ràpid, però la putada és que diu que abans es reparaven i ara costa trobar qui ho faci, el que falla és el motor de la bomba.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Bufffff...no em vaig equivocar gaire, veig... :???:
Pots fer una cosa, truca a Desguaces EPB de Rubí i a Motostion, els ultims els quals envien peces a casa. Al ser un model amb molts anys al mercat n'hi han moltes en sinistre.
Aviam si ho pots arreglar sense arruinar-te. :D
Pots fer una cosa, truca a Desguaces EPB de Rubí i a Motostion, els ultims els quals envien peces a casa. Al ser un model amb molts anys al mercat n'hi han moltes en sinistre.
Aviam si ho pots arreglar sense arruinar-te. :D

- Alucinamaripili
- Presentats
Merci Randy, vaig a probar amb els dos.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
dema et preguntare a on les reparen,ja t'ho dire,avui en dia com es canvia tot costa de trobar qui te manetes pe arreglar aquest tipus de peçes,que i farem.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Alucina................... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Prova amb en Sacot. Te solucions per tot
Més val tractor en marxa que limousine parada...... :lol: :lol:
Prova amb en Sacot. Te solucions per tot
Més val tractor en marxa que limousine parada...... :lol: :lol:
- Alucinamaripili
- Presentats
Em sembla que demà ho tinc sol.lucionat, a molt bon preu (comparat amb l'atracament de l'original).
Merci per les idees.
Més val tractor en marxa que limousine parada...
Aquesta no la sabia, està molt bé.
Merci per les idees.
Aquesta no la sabia, està molt bé.
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 28, 2010 12:04 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Alucinamaripili" post="129621"]Em sembla que demà ho tinc sol.lucionat, a molt bon preu (comparat amb l'atracament de l'original).
Merci per les idees.
Aquesta no la sabia, està molt bé.[/quote]
:eyes :eyes :eyes Uaaaaaaaallla, lo que ha disho!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Ps.- A una Vfr 75o F de les primeres ( 1990 ) que vaig tenir, també es va esconyar la bomba de benzina elèctrica , la vaig desmontar i cap a una tenda de recanvis de cotxe, allà la van passar pel caudalimetre i em van donar una de Opel Kadett Gsi que més o menys xupava igual, la vaig montar i mai més cap problema, 3500 peles em va costar em sembla,
També petaven els reguladors de la VFR 800 Fi també de les primeres i que també vaig tenir ,algú em va donar la solució: hi vaig acoplar un ventilador de PC ( que van a 12 volts ) amb el seu suport i mai cap problema.
Merci per les idees.
Aquesta no la sabia, està molt bé.[/quote]
:eyes :eyes :eyes Uaaaaaaaallla, lo que ha disho!!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Ps.- A una Vfr 75o F de les primeres ( 1990 ) que vaig tenir, també es va esconyar la bomba de benzina elèctrica , la vaig desmontar i cap a una tenda de recanvis de cotxe, allà la van passar pel caudalimetre i em van donar una de Opel Kadett Gsi que més o menys xupava igual, la vaig montar i mai més cap problema, 3500 peles em va costar em sembla,
També petaven els reguladors de la VFR 800 Fi també de les primeres i que també vaig tenir ,algú em va donar la solució: hi vaig acoplar un ventilador de PC ( que van a 12 volts ) amb el seu suport i mai cap problema.
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 28, 2010 10:18 am, en total s’ha editat 2 vegades.

- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
[quote user="Alucinamaripili" post="129621"]Em sembla que demà ho tinc sol.lucionat, a molt bon preu (comparat amb l'atracament de l'original).
[/quote]
A veure si és veritat !!!
Ja explicaras quina ha estat la solució.
Salut
[/quote]
A veure si és veritat !!!
Ja explicaras quina ha estat la solució.
Salut
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[/quote]
Aviam si és veritat!!! :jump
[/quote]
Aviam si és veritat!!! :jump

- Alucinamaripili
- Presentats
Al final ha sortit per 200€, era d'una Pan amb 12.000 quilòmetres, espero que vagi bé fins als 300.000 que penso fer-li a la meva.
Ara ja la té el mecànic i espero que no trigui gaire......tinc unes ganes de motoooooooooooo. :roll:
Ara ja la té el mecànic i espero que no trigui gaire......tinc unes ganes de motoooooooooooo. :roll:
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Alucina, que be....
dels 754.39 € als 200 €, hi ha una bona diferència.
Felicitats per la gestió que has fet.
dels 754.39 € als 200 €, hi ha una bona diferència.
Felicitats per la gestió que has fet.
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 28, 2010 3:05 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Alucinamaripili
- Presentats
Gràcies als links d'en Randy, com que sóm tants i tant collonuts, els problemes s'arreglen de conya.
Merci Randy, et dec una mariscada i una nit de perdició i luxúria desenfrenades.
Merci Randy, et dec una mariscada i una nit de perdició i luxúria desenfrenades.
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Alucinamaripili" post="129676"]
Merci Randy, et dec una mariscada i una nit de perdició i luxúria desenfrenades.[/quote]
No cal, home, no cal. Jo ja estic content sols sabent que ho has pogut solucionar a un preu -diguem-ne- raonable. :D
Merci Randy, et dec una mariscada i una nit de perdició i luxúria desenfrenades.[/quote]
No cal, home, no cal. Jo ja estic content sols sabent que ho has pogut solucionar a un preu -diguem-ne- raonable. :D

- Albert_KTM
- Presentats
- Entrades: 646
- Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
- Ubicació: Torelló City (Osona)
Jo també me n'alegro :lol:
I si la mariscada no la vol en Randy-650 , ja me la pots pagar a mi, si vols :mrgreen:
I si la mariscada no la vol en Randy-650 , ja me la pots pagar a mi, si vols :mrgreen:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Ja em quedo jo la nit de luxuria :mrgreen:
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 28, 2010 4:25 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
[quote user="Alucinamaripili" post="129676"]Gràcies als links d'en Randy, com que sóm tants i tant collonuts, els problemes s'arreglen de conya.
Tot aixó ja m´ho pagaré jo ,pero si cal que em diguis ón fer ho !!!!!!!!!!!!! Tu ja m´entens !!! ;) ;)
Tot aixó ja m´ho pagaré jo ,pero si cal que em diguis ón fer ho !!!!!!!!!!!!! Tu ja m´entens !!! ;) ;)